MuscleMeat

Hoeveel pull ups kan jij?

Bezoekers in dit topic

Welke bedoel je dan, de 3e? Ziet er wel redelijk debiel uit en blessure gevoelig.
Zo kan ik er ook wel 25, maar dan ben ik wel mijn voortanden kwijt en heb ik m'n aanhechtingen verkracht.

Strikt kan ik er denk ik 1 set zo'n 15 max.
 
Laatst bewerkt:
De meeste mensen kunnen niet eens 1 fatsoenlijke pull up doen in goede techniek, zoals het hoort.

Nu ik 115 weeg ben ik eigenlijk wel benieuwd hoeveel ik er nu zou kunnen. Ik denk niet veel. Maar toen ik redelijk lean was rond de 95kg kon ik er een stuk of 12-15.
 
3 keer 8 hh BW dan is de koek wel op met mijn 110 kg en ietwat hoge vp. En dat is dan niet eens strikt en met beetje cheaten.
Chin ups lukt beter en neutrale grip ook.
 
Begin me rug workout altijd met 3 sets pull ups.
Bodyweight haal ik er 13/15
Bodyweight + 5kg gewicht erbij 11/12
 
Kan er 13 maar mn bennen komen altijd wel een beetje naar voren
 
Tijdens de challenge was 22 of 23 x het best.

Het is typisch zo'n oefening waarbij het tot de laatste 3 reps vlekkeloos gaat en opeens is de koek op.
 
10-15 BW is wel een must denk ik, en hoort gewoon in je programma!
 
:D volgens mij was de vorige training, warming up met elastieken en dan pull up's 5-4-3-3 en dan is het op.
Strikte form, geen circusact hier. En bw is 97kg.
 
10-15 BW is wel een must denk ik, en hoort gewoon in je programma!
Als je Lat Pulldowns doet zie ik geen noodzaak om ook nog pull-ups te doen. Hangt ook af van je doelen natuurlijk maar voor een bodybuilder is het geen must.
 
Als je Lat Pulldowns doet zie ik geen noodzaak om ook nog pull-ups te doen. Hangt ook af van je doelen natuurlijk maar voor een bodybuilder is het geen must.
Komt je anatomie volgens mij ook nog eens om de hoek kijken met pull ups en chin ups, arm lengte etc
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven