XXL Nutrition

Hoeveel rust neem jij gemiddeld tussen sets?

Hoeveel rust neem jij gemiddeld tussen sets?


  • Totaal stemmers
    520

Bezoekers in dit topic

En jullie volgen ook zeker allemaal natty een 5 day split die vervolgens zo gaat :
Monday chest bicep
Tuesday rug tricep
Woensdag schouders
Donderdag legs abs
En vrijdag armen zeker?[emoji4]

Ja klopt, ik train alleen geen benen, ik wil gewoon een beetje sixpack en brede borst voor op het strand in de zomer weet je wel.

Dat jij iets anders doet, wil niet zeggen dat dat de enige (of beste) manier is. Zeker niet als het wetenschappelijk weerlegd wordt ;)
 
En jullie volgen ook zeker allemaal natty een 5 day split die vervolgens zo gaat :
Monday chest bicep
Tuesday rug tricep
Woensdag schouders
Donderdag legs abs
En vrijdag armen zeker?[emoji4]
Ben wel benieuwd wat jij doet dan? Dit is Hoe de pro's het doen anders.
 
Ben wel benieuwd wat jij doet dan? Dit is Hoe de pro's het doen anders.
Doe hetzelfde als jij, zit met men dikke kont op me paard rijdend naar gainsvillage

Nee maar ik pak zoiezo niet zo een schema sinds bij een Naturel persoon de eiwit synthese met zo een schema niet op peil blijft de hele week
 
Doe hetzelfde als jij, zit met men dikke kont op me paard rijdend naar gainsvillage

Nee maar ik pak zoiezo niet zo een schema sinds bij een Naturel persoon de eiwit synthese met zo een schema niet op peil blijft de hele week
Je moet 1x per week je spieren trainen, helemaal op blazuh tijdens training rooie bcca en na afloop dikke massa schake van xxl nutrilon. als je net zo goet als mij traint heb je week last van pomp
 
Je moet 1x per week je spieren trainen, helemaal op blazuh tijdens training rooie bcca en na afloop dikke massa schake van xxl nutrilon. als je net zo goet als mij traint heb je week last van pomp
Lel made me giggle m8 :3
 
Wat zijn je stats, Pannenkoek? En op hoeveel procent van je 1RM doe je je compounds als squat, deads en bench?
 
Mis eigenlijk de optie +10 minuten in de poll
 
Als je gaat beweren dat een study het ene beweert is het wel handig als je de link erbij zet, anders kom je zo als een flapdrol over[emoji6] naast dat lijkt het me stug dat je met zo lange rust in de hypertrophy fase komt. Google het maar eens:) ik trainde eerst ook altijd met zulke lange rest maar het deed me niks goed. Sinds ik gwn 1 minuut voor compounds doe en 30sec voor isolatie groei ik veel beter. En me kracht gaat ook nog eens vooruit.

Je probeert wel wijs te doen maar als je wetenschappelijk onderlegd bent dan snap je ook wel dat je eigen ervaring (dus n=1) niet echt zwaar weegt wanneer je iets probeert te bewijzen
 
ik heb de vraag over de rust geïnterpreteerd wat ik bij zware compound aan rust pak en dat 3-4min bij isolatie veel minder 1-2. dus het gemiddelde is tussen de 2-3. ik denk dat je beter te lang rust kan pakken dan tekort. je spieren moeten zich kunnen herstellen om weer max effort te kunnen leveren is mijn mening.
over 1x in de week trainen, je pakt bij een bro-split ook op elke dag secundair andere spieren bij rug doe je deadlift en ook benen, bij squat pak je ook statisch bovenkant rug, schouder en tricep bij borst dag bicep bij rug dag bij schouder nog een keer tricep en als je schoulder press hebt heb je ook activatie in je borstspier dus de conclusie bro-split werkt goed genoeg, daarnaast kun je lekker tot falen gaan aangezien je alles primair maar 1x in de week traint.
En veel mensen vinden hel leuker om 1 spier te trainen dan full body, bij full body ben je aan het eind van de training kapot en pak je in de praktijk alleen de eerste paar oefeningen optimaal.
 
tijdens zware compounds rust ik net zo lang als nodig om voor mijn gevoel weer helemaal op kracht te zijn voor een nieuwe set. Dat is dan meestal 3-5 minuten. Dan kan ik 3 sets allen even zwaar pakken met hetzelfde aantal reps. Ik zie het nut niet om al vermoeid aan een set te beginnen en daardoor met minder gewicht minder reps te maken om tijd te besparen.
 
Probeer altijd iets van 1 minuut te rusten (soms ietsje langer).
Maar inderdaad tijdens compounds kan het ook wel wat langer zijn (voornamelijk deadlift).

En tijdens leg press wel 2 minuten denk ik, op één of andere manier gutst het zweet er altijd uit dan, maar pak hem dan ook wel lekker zwaar!
 
Bij pompen 30 sec - 90 sec
Bij kracht sessie 3 - 6 minuten
 
Back
Naar boven