Fitness Seller

Hulp nodig - Conflict geluidsoverlast bovenburen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Triceps_XL En welke rasistische uitspraken heb je het dan over? Ik zie ze niet.

Hij zegt ook nergens dat het onderdeel van de cultuur is. Dat wordt hem verteld door onze vrienden van justitie.

Ik vind enkel 'dikke Irakees' terug maar dit lijkt me eerder een observatie dan racisme :roflol:

Het is typisch onze mentaliteit om de aandacht te verschuiven van "het probleem" naar "racisme". Migranten die voor problemen zorgen (er zijn er uiteraard veel die perfect geïntegreerd zijn) hebben dit ook door en misbruiken die zwakte bij ons. Triceps_XL : ik raad je aan om eens het verschil tussen realistisch en racistisch te proberen inzien.
 
Triceps_XL Dan is er wellicht iets mis met mij. Wanneer je refereert naar het hele islamitische gebeuren; Dit staat in directe relatie met de vorm van overlast en dient dus benoemd te worden.

Wellicht heb jij nog nooit in een overlastsituatie gezeten, maar misschien moet je even je hoofd uit de wolken halen en even terug op aarde komen. Wanneer je op een manier als deze mentaal gesloopt word gebeuren er rare dingen met je.
 
Klachten zijn volkomen terecht en inderdaad hoop ik dat aan de situatie iets veranderd. Dat de bewoners als je met ze in gesprek gaat hier niet fatsoenlijk over willen praten en dat instanties je wegwuivelen is van de zotte.
Verder kan je inderdaad een politieke mening hebben over hoe asielzoekers/immigranten/vluchtelingen een kamer krijgen door de staat.

Maar,

Maar ik weet dat in dit land van D66 rechters en moslim knuffelaars dit alleen averechts zal werken voor mij.

Hierdoor hoor ik nu ook dagelijks islamitisch kattengejank uit hun speakers komen. Voor wie zich afvraag hoe dat klinkt, het is van die muziek die je ook bij al die IS video's hoort.

deze islamitische parasitaire levensvor

parasieten boven mij

Irakees vluchtelingen gezin boven ons dus dan kan je het al raden.
Voegt totaal niks toe aan het punt wat je (misschien terecht) probeert te maken en duidt ook aan jouw kant op dingen die niet helemaal 100% zijn.
 
Ik vind enkel 'dikke Irakees' terug maar dit lijkt me eerder een observatie dan racisme :roflol:

Het is typisch onze mentaliteit om de aandacht te verschuiven van "het probleem" naar "racisme". Migranten die voor problemen zorgen (er zijn er uiteraard veel die perfect geïntegreerd zijn) hebben dit ook door en misbruiken die zwakte bij ons. Triceps_XL : ik raad je aan om eens het verschil tussen realistisch en racistisch te proberen inzien.
Zou je adviseren zijn begin post nog is goed door te nemen, als dat het enige is wat jij kan vinden.

Zoals ik aangaf, heb ik begrip voor het probleem, maar nergens voor nodig om dat op die manier te vermelden.
 
Klachten zijn volkomen terecht en inderdaad hoop ik dat aan de situatie iets veranderd. Dat de bewoners als je met ze in gesprek gaat hier niet fatsoenlijk over willen praten en dat instanties je wegwuivelen is van de zotte.
Verder kan je inderdaad een politieke mening hebben over hoe asielzoekers/immigranten/vluchtelingen een kamer krijgen door de staat.

Maar,










Voegt totaal niks toe aan het punt wat je (misschien terecht) probeert te maken en duidt ook aan jouw kant op dingen die niet helemaal 100% zijn.
Eindelijk iemand die het begrijpt
 
Er zijn meer mensen die het begrijpen. Topic opener is ten einde raad. Vreemd he dat er dan wellicht wat kwetsende woorden voorbij komen. Dit is een gevolg van iets, niet een losstaand feit. Als je het al racistisch vind.
 
Zou je adviseren zijn begin post nog is goed door te nemen, als dat het enige is wat jij kan vinden.

Zoals ik aangaf, heb ik begrip voor het probleem, maar nergens voor nodig om dat op die manier te vermelden.

Ik kom nog steeds overwegend bij realisme uit.

De muziek is idd voor de meeste westerlingen kattegejank, we zijn een maatschappij van migrantenknuffelaars, ... Vergeet ook niet dat TS gefrustreerd is dus sommige zaken allicht sterker zegt dan hij het meent. De reflex zou niet moeten zijn om de vraag te stellen of TS racistisch is, neen de reflex moet zijn om dat gezin in onze maatschappij te helpen passen door ze bewust te maken van onze normen en waarden.
 
Ik ben zelf groot (oud) geworden in een migrantenwijk. Trust me, dit heeft allemaal niks met racisme te maken, maar met realiteit. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar de regel is wel zoals het beschreven is. Wanneer je een witte kraai tegenkomt in het park, kun je dan stellen dat kraaien over het algemeen wit of zwart zijn, of is dit dan een uitzondering en zijn kraaien gewoon zwart te noemen?
 
Triceps_XL Dan is er wellicht iets mis met mij. Wanneer je refereert naar het hele islamitische gebeuren; Dit staat in directe relatie met de vorm van overlast en dient dus benoemd te worden.

Wellicht heb jij nog nooit in een overlastsituatie gezeten, maar misschien moet je even je hoofd uit de wolken halen en even terug op aarde komen. Wanneer je op een manier als deze mentaal gesloopt word gebeuren er rare dingen met je.
Islam staat dus voor overlast? Nog zo een figuur..
Mentaal gesloopt, als die mensen echt uit een oorlog zijn gevlucht dan noem jij geluidsoverlast mentaal gesloopt? Misschien moet jij je hoofd uit de wolken halen?

Als ik in een overlastsituatie zit of een dergelijke situatie, dan probeer ik dat op een nette en respectvolle manier op te lossen. Echter, als ik naar de manier van communiceren kijk van TS dan betwijfel ik ten zeerst of hij dat wel gedaan heeft.

Nogmaals begrip voor de situatie waarin hij zit, maar 0 begrip en 0 respect voor TS.
 
Triceps_XL Wanneer die mensen uit een oorlog zijn gevlucht (aanname) dan kun je je toch ook aanpassen aan je nieuwe situatie? Vooral omdat je je onder mensen bevind die je geholpen hebben uit die situatie te komen? Of is "is jouw probleem" dan voldoende?

TS kan het niet oplossen, anders kwam hij niet hier lijkt me.
 
Triceps_XL Wanneer die mensen uit een oorlog zijn gevlucht (aanname) dan kun je je toch ook aanpassen aan je nieuwe situatie? Vooral omdat je je onder mensen bevind die je geholpen hebben uit die situatie te komen? Of is "is jouw probleem" dan voldoende?

TS kan het niet oplossen, anders kwam hij niet hier lijkt me.

Triceps_XL is gewoon de boel aan het trollen door de irritante politiek correcte naïeveling uit te hangen. Het zijn dit soort figuren die zich onder onze politici bevinden waardoor de eigenlijke problemen zelden opgelost worden.


Dat zal wel weer zodanig gedraaid en gekeerd worden dat het eigenlijk de Westerse samenleving is die schuld heeft aan dit fenomeen. Onze maatschappij geeft ze niet voldoende kansen waardoor ze niet anders kunnen dan in de criminaliteit terechtkomen... :rolleyes:
 
Triceps_XL Wanneer die mensen uit een oorlog zijn gevlucht (aanname) dan kun je je toch ook aanpassen aan je nieuwe situatie? Vooral omdat je je onder mensen bevind die je geholpen hebben uit die situatie te komen? Of is "is jouw probleem" dan voldoende?

TS kan het niet oplossen, anders kwam hij niet hier lijkt me.
Loop niet zo te draaien man, TS begin post zit gewoon vol met racistische en denigerende uitspraken. Zoals ik zei is het nergens voor nodig die uitspraken te maken en had hij het ook op een hele andere manier kunnen formuleren.

Als je mijn reacties goed leest dan zou je zien dat ik begrip heb voor zijn situatie en dat het ook niet normaal is wat die buren doen, maar dat zijn praat zijn manier van schrijven niet goed. Klaar
 
Even op 1. stellen dat je zeker dit soort problemen van integratie moet benoemen (punt blijft wel dat die buurman gewoon asociaal is door geen rekening met anderen te houden, dit komt niet an sich door zijn cultuur.) en voordat ik weer als SJW groen links stereotype wordt neergezet.

Vreemd he dat er dan wellicht wat kwetsende woorden voorbij komen. Dit is een gevolg van iets, niet een losstaand feit.

Vergeet ook niet dat TS gefrustreerd is dus sommige zaken allicht sterker zegt dan hij het meent.

Heb je ooit in TS zijn post geschiedenis gekeken, alleen maar gezeik en vloeken op migranten..

neen de reflex moet zijn om dat gezin in onze maatschappij te helpen passen door ze bewust te maken van onze normen en waarden.

Eens dat mag naar mijn mening inderdaad soms iets hardhandiger. Ook ik vindt ik dat we tegen bepaalde type migranten die echt niet willen aanpassen harder moeten optreden.

TS blijft gewoon ontzettend ongenuanceerd mensen als parasieten wegzetten wat naar mijn mening heel gevaarlijk is. Als je mensen niet meer als mensen gaat zien en zo doordraait in je eigen waanideeën
 
Triceps_XL Natuurlijk had het anders geformuleerd kunnen worden. Maar TS heeft ervoor gekozen om dat niet te doen. Waar ik me aan stoor is dat je met geen enkele oplossing komt en in je eerste post 1x genoemd hebt dat je het vervelend vind, maar wel pagina's lang kunt vallen over zijn woordkeuze.

Ik draai nergens trouwens.
 
Ik stel trouwens voor dat we het hier bij laten en terug on topic komen. Integratie is een onderwerp waar we nooit uit gaan komen.
 
roei- en fietsfanaat Nee, geschiedenis heb ik niet bekeken. Ik baseer me enkel en alleen op dit topic.

Dus is je opmerking dat dit vloeken en deze uitspraken alleen komen door hoe gefrustreerd TS is over deze hele nare situatie onterecht.

Naast dat dit een situatie is die hopelijk snel wordt verbeterd komen deze woorden ook door de ideeën die TS heeft tegenover migranten en moslims
 
Triceps_XL is gewoon de boel aan het trollen door de irritante politiek correcte naïeveling uit te hangen. Het zijn dit soort figuren die zich onder onze politici bevinden waardoor de eigenlijke problemen zelden opgelost worden.



Dat zal wel weer zodanig gedraaid en gekeerd worden dat het eigenlijk de Westerse samenleving is die schuld heeft aan dit fenomeen. Onze maatschappij geeft ze niet voldoende kansen waardoor ze niet anders kunnen dan in de criminaliteit terechtkomen... :rolleyes:
Triceps_XL Natuurlijk had het anders geformuleerd kunnen worden. Maar TS heeft ervoor gekozen om dat niet te doen. Waar ik me aan stoor is dat je met geen enkele oplossing komt en in je eerste post 1x genoemd hebt dat je het vervelend vind, maar wel pagina's lang kunt vallen over zijn woordkeuze.

Ik draai nergens trouwens.
Een oplossing tussen TS en zijn buren kan je wel vergeten, politie en kinderbescherming en allerlei instanties op zijn buren afsturen en elke gesprek dat hij heeft met zijn buren filmen.
Totaal verkeerd aangepakt...

Daarnaast zet ik ook grote vraagtekens in de manier waarop hij zijn buren aanspreekt
 
Back
Naar boven