MuscleMeat

I Declare War

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Van tevoren weinig last van zenuwen, m'n eerste wedstrijd, ik zou wel zien.
Vlak voor de car deadlift kwam het dan toch..

1) Car deadlift:
Voor mij echt tot de max gegaan. Waar ik van tevoren bang was dat m'n straps niet bleven zitten, gebeurde ook. Echter, dit was niet m'n belemmering. Ik ging kapot op m'n rug en hams, resultaat was 9 reps. 4 of 5 na laatste geworden. Niet echt goed, maar heb er voor m'n gevoel het maximale uit gehaald.

2) Auto hand over hand:
Te licht, veelste licht. Stond na 10 deelnemers nog op de 1e plaats in een tijd van 15 sec. nog wat. Uiteindelijk hierop 4e geworden.

3) Farmer walk (2x 85 kg, 15 m turn):
Nog nooit gedaan ook. Vond de farmers eerlijk gezegd wel fijn en het gewicht was prima. Zo'n 52 meter ofzo gelopen.

4) Bakstenen klemmen. Tjah, wat moet je ervan zeggen. Nja, 12 stenen, meer peckdeck doen wellicht.. Of gewoon een ander onderdeel next time :)

5) Wheelflip:
Was blij dat de grote band niet meer hoefde, was me nooit gelukt. De andere band was wel behoorlijk licht. Ging ook vrij vlot, had op dit moment misschien nog 1 of 2 seconden sneller gekund. Tijd weet ik niet, denk zo'n 6e plek hierop.

6) Car flip:
Haha, kansloos, veel te zwaar.

Al met al een leuke wedstrijd en gedeeld 6e geworden met Marcelisgroot blijkbaar :). Vond de organisatie goed, de speaker deed het leuk.
Enige minpuntjes waren de zanger en z'n harde geluid (smaak :P) en het lange wachten tussen de onderdelen soms (misschien is het handig om volgend jaar als organisatie een laptop te gebruiken..).
Het is zo dat sommige dingen te licht waren (maakt het wel wat laagdrempeliger) en sommige te zwaar (moeten we maar sterker worden), maar al met al een leuke dag gehad!

n53lo2.jpg

Foto van de car deadlift

2zeecyb.jpg

Groepsfoto

http://www.youtube.com/watch?v=Z5j8yE5BTyA

http://www.youtube.com/watch?v=f3V2Nz-etgc

http://www.youtube.com/watch?v=wEXTd36XQgk
 
Laatst bewerkt:
Nice man, ziet leuk uit :D Hoeveel kg was de car deadlift ong?
 
Nice job kerel!

Gefeliciteerd met je 6e plaats!

Je eerste wedstrijd is altijd een mooi moment!
 
lekker bezig leon, die groepsfoto is wel droog trouwens :D
 
super prestatie kerel :)
 
congrats leon, mooie 5e plek? Ben jij dat naast Snoob op de foto? En die kerel met de baard is Lanfeust, en ernaast Steven (locust) ?
 
congrats leon, mooie 5e plek? Ben jij dat naast Snoob op de foto? En die kerel met de baard is Lanfeust, en ernaast Steven (locust) ?

Alles ja.
 
Is die neger eigenlijk Jesaja? Nee toch?
 
haha nee Jesaja is veel breder!
 
Sinds wanneer traint Jesaja ;)

Toffe filmpjes ook!
 
Nice man, ziet leuk uit :D Hoeveel kg was de car deadlift ong?
Tussen de 180 en 200 kg effectief gewicht gok ik.
Nice job kerel!

Gefeliciteerd met je 6e plaats!

Je eerste wedstrijd is altijd een mooi moment!
thnx
lekker bezig leon, die groepsfoto is wel droog trouwens :D

super prestatie kerel :)
Vond jouw prestatie beter eigenlijk. 19 jaar en dan die deadlift, knap hoor!
Goed gedaan Leon! :thumbs:

Nice! mooie prestatie Leon!
thnx allen
congrats leon, mooie 5e plek? Ben jij dat naast Snoob op de foto? En die kerel met de baard is Lanfeust, en ernaast Steven (locust) ?
:thumb: gedeelde 6e plek dacht ik.

Is die neger eigenlijk Jesaja? Nee toch?


haha nee Jesaja is veel breder!
En jij bent een beest. Gewoon te sterk voor de rest!
Sinds wanneer traint Jesaja ;)

Toffe filmpjes ook!

Die neger ziet eruit als iemand die 150 deadlift, maar is behoorlijk sterk!

Jesaja was undercover trouwens. Heb z'n aanwezigheid gevoeld, maar heb 'm niet kunnen aanschouwen.
 
Was hij gesminkt?
 
jij ook nog gefeliciteerd metj e ontgroening :)
 
Absolutely no homo!

03-06-08

Gister een korte rehad-training gehad. Hele lichte gewichten met het gebruik van bands.

Vanochtend nog steeds enorme spierpijn in m'n rug, dus vanavond ook aardig licht getraind:

Pushpress:
- 5 x 60
- 5 x 60
- 5 x 60
- 3 x 80
- 3 x 80
- 3 x 90
- 3 x 90
Geen enkel probleem bij de clean, het opvangen na de clean en na de presses daarentegen was wel k*t voor m'n onderrug.. Dit was overigens al zwaar genoeg zo.

Floorpress:
- 5 x 80
- 5 x 90
- 5 x 100
- 5 x 110

Verder:
- 3 sets chins
- 3 sets curls
- 3 sets extensions
- 3 sets band goodmornings

Comment: Rug voelt gewoon nog k*t, erg k*t. Heb trouwens ook wel enige last van m'n elleboog nog van de 'stones' (bakstenen..)
 
Tja een stijve rug hoort er gewoon bij. Heb ik zelfs altijd 2 dagen na een onderdelen training nog.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven