Fitness Seller

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

Ja bedoel iets boven m'n borst, even filmpje opgezocht en hij doet het met dezelfde barbell als ik.
In het filmpje zie ik dat ik hem in het echt wat te ver door laat zakken, in vergelijking met het filmpje:

http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/standing-military-press

Ja in dat filmpje doet die kerel tot iets erboven. Zou iniedergeval erop letten dat niet te ver doorzakt.
Zie ze ook wel s behind the neck shoulder press doen en dan helemaal laten zakken ipv. niet verder laten zakken tot armen paralel staan

Ga dit volgen. Succes!

Vind je MP wel sterk vergeleken met de andere oefeningen.

• Topic Starter Topic Starter
Training 6 april

5x5x55 squat (zwaar :o )
5x5x45 benchpress (redelijk makkelijk)
5x5x50 bent over row (zwaar)

Training ging goed, geen last van gewrichten. Bor was eindelijk weer beetje zwaar, hiervoor was t altijd vrij makkelijk en nu koste het laatste setje toch wat moeite. Squatten was ook zwaar, focus gelegd op zo veel mogelijk naar achter te leunen en zo verticaal mogelijk omhoog. Bench ging prima, wel zwaarder dan verwacht maar kostte niet veel moeite.

Gister 3800 kcal gegeten en vandaag zit ik op 3500. Nog even snel 500 kcal naar binnen werken en dan slapen.

Morgen maar even compensatie dag dat ik weer op de 4000 gemiddeld zit.

nu al? dan had je volgens mij lichter moeten beginnen.

Je had met alleen de stang moeten beginnen dit om later te stallen, aangezien je nu al bijna in de problemen komt.

Je had met alleen de stang moeten beginnen dit om later te stallen, aangezien je nu al bijna in de problemen komt.

Haha had geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen, nu reload ik gewoon als ik t niet meer red.

Ach het is toch maar voor 2 maandjes nog:p

Training 6 april

5x5x55 squat (zwaar :o )
5x5x45 benchpress (redelijk makkelijk)
5x5x50 bent over row (zwaar)

Training ging goed, geen last van gewrichten. Bor was eindelijk weer beetje zwaar, hiervoor was t altijd vrij makkelijk en nu koste het laatste setje toch wat moeite. Squatten was ook zwaar, focus gelegd op zo veel mogelijk naar achter te leunen en zo verticaal mogelijk omhoog. Bench ging prima, wel zwaarder dan verwacht maar kostte niet veel moeite.

Gister 3800 kcal gegeten en vandaag zit ik op 3500. Nog even snel 500 kcal naar binnen werken en dan slapen.

Morgen maar even compensatie dag dat ik weer op de 4000 gemiddeld zit.

is dit serieus zwaar?ik wil niet lullig ofzo doen maar je hebt gekuurd maar mijn vrouw traint zwaarder dan jou man, je bent toch alweer effe bezig?
Vind je het zwaar of is het zwaar?lijkt meer een mentale kwestie met zulke gewichten.

is dit serieus zwaar?ik wil niet lullig ofzo doen maar je hebt gekuurd maar mijn vrouw traint zwaarder dan jou man, je bent toch alweer effe bezig?
Vind je het zwaar of is het zwaar?lijkt meer een mentale kwestie met zulke gewichten.

Bedoelde er mee dat t wel wat moeite kostte en ik naderhand wel voelde dat ik getraind had.

En nu iets meer als een maand bezig denk ik :sad:

wat voor kuur/kuren heb je gedaan xyzyx? en hoe lang geleden?

wat voor kuur/kuren heb je gedaan xyzyx? en hoe lang geleden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een vriendin van mijn ma vroeg serieus of het alleen eiwitpoeder was of dat er nog wat in zat. Uiteraard heb ik niets van de fijngestampte winny gezegd :trollface:

Training 8 april

5x5x57,5 squat
5x5x37.5 military press
1x5x87.5 deadlift

Squat ging aardig makkelijk, mp was wisselend, ene setje wel makkelijk andere niet. Misschien verkeerd vastgepakt of iets dergelijks. Dl was zwaar maar goed te doen, flinke verzuring wel.

Vraag me nog steeds af hoe ik het beste kan zorgen dat armen gelijk trekken, links loopt bijna 2 cm achter op rechts. Verschil eigenlijk alleen in biceps en ook duidelijk te zien.

maak je eens niet zo druk om je armen man

Terug
Naar boven