MuscleMeat

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

• Topic Starter Topic Starter
weet van mezelf dat toen ik uit de eerste makkelijke weken rippetoe was en op een degelijk gewicht zat ik helemaal uitgeput was na 3 sets, dus denk idd dat je veel sneller zal stallen als je 5 sets doet:)

en rippetoe is 2 workouts, A en B, en je wisselt af, week 1: ma-A, wo-B, vr-A, week2: ma-B, wo:A, vr:B

A:
sq: 3x5
BP: 3x5
DL: 1x5 (wel deadlift dus)

B:
sq: 3x5
MP: 3x5
BBrow (ideaal powerclean): 3x5

lees dit topic maar eens uit, zal je leven veranderen:thumbs:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224&p=13263368#post13263368

Enige verschil is dus 3x5 ipv 5x5 :p.

Zijn deze gewichten incl het gewicht van de stang of?

Inclusief stang exclusief armen :o .

Ja rippetoe is chill voor in het begin, heb er goede resultaten mee geboekt. Maar na een paar maandjes had ik het wel gezien.

Je kunt trouwens ook pull-ups en dips toevoegen, voor als je zo graag je armen ook wil trainen:D

Haha ik wil armen gelijk hebben, hoef ze niet perse apart te trainen. Verschil is best wel duidelijk te zien :sad:

elke trainingsdag squatten met overbelaste knieen en onderrug ? ???

ja de zuster zei dat ik óf alternatieven voor rug en benen moest doen (o.a. machines, als T-Bar en hyperextensions op machine, leg press etc.) óf ik moest gewoon doorgaan met compounds maar dan heel licht gewicht en dan de vorm opnieuw oefenen. ze zei ook dat ik van sportschool moest wisselen omdat de begeleiding zo slecht was dat ze me niet uit gingen leggen hoe die oefeningen moesten.

Training 8 april

5x5x57,5 squat
5x5x37.5 military press
1x5x87.5 deadlift

Squat ging aardig makkelijk, mp was wisselend, ene setje wel makkelijk andere niet. Misschien verkeerd vastgepakt of iets dergelijks. Dl was zwaar maar goed te doen, flinke verzuring wel.

Vraag me nog steeds af hoe ik het beste kan zorgen dat armen gelijk trekken, links loopt bijna 2 cm achter op rechts. Verschil eigenlijk alleen in biceps en ook duidelijk te zien.

Je gaat de goede kant op met je squat, ga zo door en **** die armen ik heb een verschil van 3 tot 4 cm, dát is pas te zien. :p

Gister uiteraard braaf getraind

Training 10 april

5x5x60 squat
5x5x47,5 bp
5x5x50 bor

Squat ging wel goed, bp eens geprobeerd pinken ipv middelvinger op de gladde streep te doen en voelde stuk beter. Kreeg t gewicht ook makkelijker omhoog. Bor ging wel zwaar maar makkelijk genoeg om op te hogen :)

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 12:42 ----------

Je gaat de goede kant op met je squat, ga zo door en **** die armen ik heb een verschil van 3 tot 4 cm, dát is pas te zien. :p

Haha ik had laatst al 65 gesquat dus maar goed ook dat t weer de goede kant op gaat :p

Ik dacht er alleen in rijtjeshuizen radiatoren aan de muur hingen? Niet eens overal vloerverwarming als hoofdverwarming? Tsss...

Netjes! :) Dan moet je ook wel weer richting de 65 kunnen en ook nog wel hoger, en squatten met core aanspannen gaat bij mij ook veel beter. :D

Ik dacht er alleen in rijtjeshuizen radiatoren aan de muur hingen? Niet eens overal vloerverwarming als hoofdverwarming? Tsss...

Huis heeft relatief lage plafonds waardoor vloerverwarming het nog lager had laten worden, bewuste keuze geweest.

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 13:15 ----------

Netjes! :) Dan moet je ook wel weer richting de 65 kunnen en ook nog wel hoger, en squatten met core aanspannen gaat bij mij ook veel beter. :D

Haha trekt minder in je rug dan he :p

Waarom voeg je niet een paar oefeningen toe? Lijkt me echt geen ruk aan om op die manier te trainen

Waarom voeg je niet een paar oefeningen toe? Lijkt me echt geen ruk aan om op die manier te trainen

Ik vind t juist wel makkelijk en heb nou niet het gevoel dat ik minder goed getraind heb als toen ik split deed.

Zit t wel te overwegen om o.a. Armen ook met isolatie te trainen zodat borst schouders rug enz minder belemmerd worden door armen. Maar goed, zolang dit prima gaat :p

Ik vind t juist wel makkelijk en heb nou niet het gevoel dat ik minder goed getraind heb als toen ik split deed.

Zit t wel te overwegen om o.a. Armen ook met isolatie te trainen zodat borst schouders rug enz minder belemmerd worden door armen. Maar goed, zolang dit prima gaat :p

Volgens mij is het nog wel de bedoeling van stronglift dat je dips en chinups toevoegd toch?

Waar blijven de trainingen?!

Oja bijna vergeten hier te zetten :p

Training 17 april

5x5x65 squat
5x5x50 bench
5x5x52.5 bor

Squatten ging prima, bench ging vrij makkelijk nu ik m minder weid pak. Bor ging goed zwaar, volgende keer weer 52.5 doen :o

Goed zwaar is irrelevant, gehaald is gehaald dus verhogen

Gestopt met trainen?

Terug
Naar boven