XXL Nutrition

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

Ging jij geen 100 kg liften? :D

squat, mp en deadlift...ik kan niet zo goed uit aan je training. Waarom die mp en geen bench? All confused :eek:

Voor de rest gaat het de goede kant op..

Ben je weer aan het kuren?

squat, mp en deadlift...ik kan niet zo goed uit aan je training. Waarom die mp en geen bench? All confused :eek:

heb je nooit rippetoe of stronglifts gezien ?

• Topic Starter Topic Starter

100 kilo deadlift lukt niet na het squatten :o

Training 8 april

5x5x57,5 squat
5x5x37.5 military press
1x5x87.5 deadlift

Squat ging aardig makkelijk, mp was wisselend, ene setje wel makkelijk andere niet. Misschien verkeerd vastgepakt of iets dergelijks. Dl was zwaar maar goed te doen, flinke verzuring wel.

Vraag me nog steeds af hoe ik het beste kan zorgen dat armen gelijk trekken, links loopt bijna 2 cm achter op rechts. Verschil eigenlijk alleen in biceps en ook duidelijk te zien.

op een aparte dag aanpakken maar dat zal wel niet in je schema passen.

O loop een paar blz achter zie ik.

:roflol:

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 19:13 ----------

Training 8 april

5x5x57,5 squat
5x5x37.5 military press
1x5x87.5 deadlift

Squat ging aardig makkelijk, mp was wisselend, ene setje wel makkelijk andere niet. Misschien verkeerd vastgepakt of iets dergelijks. Dl was zwaar maar goed te doen, flinke verzuring wel.

Vraag me nog steeds af hoe ik het beste kan zorgen dat armen gelijk trekken, links loopt bijna 2 cm achter op rechts. Verschil eigenlijk alleen in biceps en ook duidelijk te zien.

waarom geen rippetoe?

Gezien je zelf aangeeft dat je stats nog ****ing zwak zijn kan je het beter bij 3x5 houden, ga je minder sneller stallen/plateau'en en lift je sneller zwaardere gewichten:)
Stronglifts is eerder voor wnn je klaar bent met rippetoe, paar weken doen om wat extra reps met je max gewichten te kunnen:)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

waarom geen rippetoe?

Gezien je zelf aangeeft dat je stats nog ****ing zwak zijn kan je het beter bij 3x5 houden, ga je minder sneller stallen/plateau'en en lift je sneller zwaardere gewichten:)
Stronglifts is eerder voor wnn je klaar bent met rippetoe, paar weken doen om wat extra reps met je max gewichten te kunnen:)

Maakt dat zoveel uit dan? 3 of 5 setjes?

En rippetoe heeft dl niet dacht ik?

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 19:24 ----------

Kuurde ik nu maar :sad:

:trollface:

Maakt dat zoveel uit dan? 3 of 5 setjes?

En rippetoe heeft dl niet dacht ik?
weet van mezelf dat toen ik uit de eerste makkelijke weken rippetoe was en op een degelijk gewicht zat ik helemaal uitgeput was na 3 sets, dus denk idd dat je veel sneller zal stallen als je 5 sets doet:)

en rippetoe is 2 workouts, A en B, en je wisselt af, week 1: ma-A, wo-B, vr-A, week2: ma-B, wo:A, vr:B

A:
sq: 3x5
BP: 3x5
DL: 1x5 (wel deadlift dus)

B:
MP: 3x5
BBrow (ideaal powerclean): 3x5

lees dit topic maar eens uit, zal je leven veranderen:thumbs:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224&p=13263368#post13263368

waarom geen rippetoe?

rippetoe of stronglifts maakt niet zo gek veel uit

je buit bij allebij de schema's de lineaire progressie van een beginner goed uit

weet van mezelf dat toen ik uit de eerste makkelijke weken rippetoe was en op een degelijk gewicht zat ik helemaal uitgeput was na 3 sets, dus denk idd dat je veel sneller zal stallen als je 5 sets doet:)

en rippetoe is 2 workouts, A en B, en je wisselt af, week 1: ma-A, wo-B, vr-A, week2: ma-B, wo:A, vr:B

A:
BP: 3x5
DL: 1x5 (wel deadlift dus)

B:
MP: 3x5
BBrow (ideaal powerclean): 3x5

lees dit topic maar eens uit, zal je leven veranderen:thumbs:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224&p=13263368#post13263368

Ja rippetoe is chill voor in het begin, heb er goede resultaten mee geboekt. Maar na een paar maandjes had ik het wel gezien.

Je kunt trouwens ook pull-ups en dips toevoegen, voor als je zo graag je armen ook wil trainen:D

Ja rippetoe is chill voor in het begin, heb er goede resultaten mee geboekt. Maar na een paar maandjes had ik het wel gezien.

Je kunt trouwens ook pull-ups en dips toevoegen, voor als je zo graag je armen ook wil trainen:D

deed ook op elke vrijdagtraining curls supersets tricep extensions, niets mis mee:P

je hebt zelfde MP, je hebt vast prachtige schouders
ik ga ook weer rippetoe doen voor een maandje, wel met babygewichtjes omdat ik overbelaste knieen + onderrug heb.

Terug
Naar boven