- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ging jij geen 100 kg liften?
squat, mp en deadlift...ik kan niet zo goed uit aan je training. Waarom die mp en geen bench? All confused
Voor de rest gaat het de goede kant op..

Heel eerlijk, nope me nooit in verdiept. Ik ben zo iemand die denkt dat enkel zijn schema goed is, al de rest kijk ik raar aan![]()
Ging jij geen 100 kg liften?
squat, mp en deadlift...ik kan niet zo goed uit aan je training. Waarom die mp en geen bench? All confused
Voor de rest gaat het de goede kant op..

Training 8 april
5x5x57,5 squat
5x5x37.5 military press
1x5x87.5 deadlift
Squat ging aardig makkelijk, mp was wisselend, ene setje wel makkelijk andere niet. Misschien verkeerd vastgepakt of iets dergelijks. Dl was zwaar maar goed te doen, flinke verzuring wel.
Vraag me nog steeds af hoe ik het beste kan zorgen dat armen gelijk trekken, links loopt bijna 2 cm achter op rechts. Verschil eigenlijk alleen in biceps en ook duidelijk te zien.

Training 8 april
5x5x57,5 squat
5x5x37.5 military press
1x5x87.5 deadlift
Squat ging aardig makkelijk, mp was wisselend, ene setje wel makkelijk andere niet. Misschien verkeerd vastgepakt of iets dergelijks. Dl was zwaar maar goed te doen, flinke verzuring wel.
Vraag me nog steeds af hoe ik het beste kan zorgen dat armen gelijk trekken, links loopt bijna 2 cm achter op rechts. Verschil eigenlijk alleen in biceps en ook duidelijk te zien.

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 19:13 ----------
waarom geen rippetoe?
Gezien je zelf aangeeft dat je stats nog ****ing zwak zijn kan je het beter bij 3x5 houden, ga je minder sneller stallen/plateau'en en lift je sneller zwaardere gewichten
Stronglifts is eerder voor wnn je klaar bent met rippetoe, paar weken doen om wat extra reps met je max gewichten te kunnen![]()

weet van mezelf dat toen ik uit de eerste makkelijke weken rippetoe was en op een degelijk gewicht zat ik helemaal uitgeput was na 3 sets, dus denk idd dat je veel sneller zal stallen als je 5 sets doetMaakt dat zoveel uit dan? 3 of 5 setjes?
En rippetoe heeft dl niet dacht ik?

Training 6 april
5x5x55 squat (zwaar)
5x5x45 benchpress (redelijk makkelijk)
5x5x50 bent over row (zwaar)
---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 19:13 ----------
waarom geen rippetoe?
Gezien je zelf aangeeft dat je stats nog ****ing zwak zijn kan je het beter bij 3x5 houden, ga je minder sneller stallen/plateau'en en lift je sneller zwaardere gewichten
Stronglifts is eerder voor wnn je klaar bent met rippetoe, paar weken doen om wat extra reps met je max gewichten te kunnen![]()
weet van mezelf dat toen ik uit de eerste makkelijke weken rippetoe was en op een degelijk gewicht zat ik helemaal uitgeput was na 3 sets, dus denk idd dat je veel sneller zal stallen als je 5 sets doet
en rippetoe is 2 workouts, A en B, en je wisselt af, week 1: ma-A, wo-B, vr-A, week2: ma-B, wo:A, vr:B
A:
sq: 3x5
BP: 3x5
DL: 1x5 (wel deadlift dus)
B:
sq: 3x5
MP: 3x5
BBrow (ideaal powerclean): 3x5
lees dit topic maar eens uit, zal je leven veranderen
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224&p=13263368#post13263368

Ja rippetoe is chill voor in het begin, heb er goede resultaten mee geboekt. Maar na een paar maandjes had ik het wel gezien.
Je kunt trouwens ook pull-ups en dips toevoegen, voor als je zo graag je armen ook wil trainen![]()

je hebt zelfde MP, je hebt vast prachtige schouders
ik ga ook weer rippetoe doen voor een maandje, wel met babygewichtjes omdat ik overbelaste knieen + onderrug heb.