AndroidHealthClinic

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

• Topic Starter Topic Starter
als ik op 3000 ga zitten dan begin in aan te komen als een varken.

Afgelopen tijd heb ik gemiddeld 3500 gegeten en eigenlijk praktisch nauwelijks bijgekomen. :fuu:

Alsof ik constant t3 pak.

Vraag me af of ze niet een tegenpool van t3 hebben dat je metabolisme wat vertraagt. Ach ik blijf nu gemakkelijk op laag vet% ondanks dat ik bagger eet.

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 22:29 ----------

Maak eens filmpjes, geloof niet dat je al zo sterk bent

Of je moet gekuurd hebben

Filmpje waarvan? Deadlift? :o

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 22:30 ----------

Goede training, bench press gaat bij jou nog lekker ofniet? Ik loop nu al vast.. :o

Haha ik zat ook aardig vast maar heb meer close grip gepakt laatste tijd, voelt beter aan :p

Doe wel incline benchpress en tik borst aan dus spanning valt wel iets weg.

goed gegeten monster!

begin jij nou potverdomme ook al met moeilijke termen.

out,

zoek het maar uit met je pleurislog.

Afgelopen tijd heb ik gemiddeld 3500 gegeten en eigenlijk praktisch nauwelijks bijgekomen. :fuu:

Alsof ik constant t3 pak.

Vraag me af of ze niet een tegenpool van t3 hebben dat je metabolisme wat vertraagt. Ach ik blijf nu gemakkelijk op laag vet% ondanks dat ik bagger eet.

Ja, bètablokkers en je schildklier naar de t*ring helpen! :rolleyes:

Ik pak wel t3 year-round.

p.jpg

Je nieuwe ava kerst is over.......:D
wil hem wel beter maken :o

Goed bezig OT !

begin jij nou potverdomme ook al met moeilijke termen.

out,

zoek het maar uit met je pleurislog.

:roflol:

Consistent is niet moeilijk toch? :-p

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 22:48 ----------

p.jpg

Je nieuwe ava kerst is over.......:D
wil hem wel beter maken :o

Goed bezig OT !

Ja die band heeft mijn naam gejat :mad:

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 22:50 ----------

Ja, bètablokkers en je schildklier naar de t*ring helpen! :rolleyes:

Ik pak wel t3 year-round.

Haha schildklier slopen lijkt me ook niets. Ach ik leer er wel mee leven. Heeft zo ook zijn voordelen

Neem dat maar van mij aan. Niet werkende schildklier is echt geen pretje en maakt het leven stukje moeilijker en minder plezierig.

True zusje heeft t ook tijdelijk gehad dat die niet goed werkt. Dijde ook aardig uit gedurende die periode :o

True zusje heeft t ook tijdelijk gehad dat die niet goed werkt. Dijde ook aardig uit gedurende die periode :o

Die van mij is er helemaal mee gestopt ~8 jaar geleden. Heb 2 jaar bijna 16 uur per dag geslapen (1 van de vele symptomen, zoek de lijst maar op) en ondanks dat ik medicatie slik beïnvloed het mijn leven dramatisch.

Haha ik zat ook aardig vast maar heb meer close grip gepakt laatste tijd, voelt beter aan :p

Doe wel incline benchpress en tik borst aan dus spanning valt wel iets weg.

Hoever close grip? Ik zit nu met pinken op die markeringen/ringen. Incline werkt beter voor jou?

Die van mij is er helemaal mee gestopt ~8 jaar geleden. Heb 2 jaar bijna 16 uur per dag geslapen (1 van de vele symptomen, zoek de lijst maar op) en ondanks dat ik medicatie slik beïnvloed het mijn leven dramatisch.

True, best wel ziek wat kleine dingen voor grote invloeden kunnen hebben.:sad:

Dan liever maar een paar glazen chocomel per dag extra drinken :p

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 23:07 ----------

Hoever close grip? Ik zit nu met pinken op die markeringen/ringen. Incline werkt beter voor jou?

Ik zit ook met pinken er op ja.

En incline voelt wel beter.. Bij flat kreeg ik last van schouders terwijl ik bij incline dat niet (nauwelijks) heb en t idee heb dat ik borst zwaarder pak maar dat kan geestelijk zijn :p

Ik zit ook met pinken er op ja.

En incline voelt wel beter.. Bij flat kreeg ik last van schouders terwijl ik bij incline dat niet (nauwelijks) heb en t idee heb dat ik borst zwaarder pak maar dat kan geestelijk zijn :p

Doe ik dat dus wel goed :p Ik had ook altijd last van schouders, maar sinds techniek wat beter is heb ik daar geen last meer van.. Incline voelde ik ook beter in borst, weet ook niet hoe dat kan maar het squeezen ging wat beter. :p

Doe ik dat dus wel goed :p Ik had ook altijd last van schouders, maar sinds techniek wat beter is heb ik daar geen last meer van.. Incline voelde ik ook beter in borst, weet ook niet hoe dat kan maar het squeezen ging wat beter. :p

Haha nouja misschien weer eens incline proberen. Heb zelf bankje op de achterste gleuf staan dus 20 graden incline schat ik :p .

Haha nouja misschien weer eens incline proberen. Heb zelf bankje op de achterste gleuf staan dus 20 graden incline schat ik :p .

Ik zal het weer eens proberen, kijken of ik dan weer beter ga :p is niet heel erg incline als het maar 20 graden is. Maarja, anders worden het shoulder presses. :p

Terug
Naar boven