Fitness Seller

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal het weer eens proberen, kijken of ik dan weer beter ga :p is niet heel erg incline als het maar 20 graden is. Maarja, anders worden het shoulder presses. :p

Haha t voelt wel beter en kan me niet voorstellen dat t zoveel uit zal maken voor progressie om t iets incline te doen :p

volgens mij vergeet je te loggen. (onze training van vanavond) en het tekort aan kcal van vandaag :trollface:

volgens mij vergeet je te loggen. (onze training van vanavond) en het tekort aan kcal van vandaag :trollface:

Pls 166 te weinig maar :roflol:

En ik weet de gewichten niet meer :sad:

Ja pulldown 3 setjes 32 kilo maar reps weet ik allang niet meer :roflol:
En 3 setjes 8-12 reps 30 kilo mp :o

Zal maar niet de kuiten isolatie vermelden voor diaephi er achter komt :trollface:;

Jij gaat samen trainen?

Pls 166 te weinig maar :roflol:

En ik weet de gewichten niet meer :sad:

Ja pulldown 3 setjes 32 kilo maar reps weet ik allang niet meer :roflol:
En 3 setjes 8-12 reps 30 kilo mp :o

Zal maar niet de kuiten isolatie vermelden voor diaephi er achter komt :trollface:;

Je deed toch strontlifts?

No offence, maar neem je het wel serieus of doe je maar wat?

Lol :-p is gewoon een enkele keer wat random isolatie oefeningen.

Heb me ieder geval t praktisch nut van een latpulley ervaren dus zit nu te twijfelen tussen een losse of 1 voor aan rek te kopen en wel/geen gewichtsstapel.. Denk vast zonder stapel ivm ruimte en dan kan ik altijd nog een losse met stapel kopen als ik meer ruimte heb.

Net getraind

3x5x67.5 squat
Geen mp
1x5x95 deadlift

Had nog spierpijn in arm dus kon arm niet strekken en had geen zin om form te vernken tijdens mp dus maar over geslagen deze training, squat en deadlift gingen goed.

Afgelopen week respectievelijk 450 kcal te weinig gegeten (streef was 3800/dag) volgens app waar ik mee bij houd. Aangezien ik bijna altijd wel teveel door shake enz gooi, saus en olie bij bakken niet mee tel en vast iets vergeten ben durf ik wel met zekerheid te zeggen dat ik de 3800 per dag gemiddeld gehaald heb. :cool:

kom je uit zwollie dan zxyzgzsfxz

Net getraind

3x5x67.5 squat
Geen mp
1x5x95 deadlift

Had nog spierpijn in arm dus kon arm niet strekken en had geen zin om form te vernken tijdens mp dus maar over geslagen deze training, squat en deadlift gingen goed.

Afgelopen week respectievelijk 450 kcal te weinig gegeten (streef was 3800/dag) volgens app waar ik mee bij houd. Aangezien ik bijna altijd wel teveel door shake enz gooi, saus en olie bij bakken niet mee tel en vast iets vergeten ben durf ik wel met zekerheid te zeggen dat ik de 3800 per dag gemiddeld gehaald heb. :cool:
-_-'

had dan desnoods/tenminste een homofiele machineoefening erin gegooid voor schouders..

Netjes, maar had die MP's gewoon gedaan, dan maar iets lager in gewicht. Nu ga jij zelf alleen maar lager in gewicht, geen MP's daar gaan je gains :trollface:

Do you even raise heavy objects against the force of gravity?

Terug
Naar boven