AndroidHealthClinic

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
-_-'

had dan desnoods/tenminste een homofiele machineoefening erin gegooid voor schouders..

Ik train thuis :sad:

Kreeg arm echt niet gestrekt, spier was helemaal verkrampt leek wel.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 11:25 ----------

kom je uit zwollie dan zxyzgzsfxz

Wel in de buurt van, 10 min rijden.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 11:25 ----------

Netjes, maar had die MP's gewoon gedaan, dan maar iets lager in gewicht. Nu ga jij zelf alleen maar lager in gewicht, geen MP's daar gaan je gains :trollface:

Was niet t gewicht maar t strekken van de arm, zonder gewicht kreeg ik m ook niet gestrekt :o

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 11:26 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: winstrol in eten injecteren?

Dan kan ik het me wel voorstellen, heb ik ook wel eens gehad.. Was rotator cuff nogal verkrampt van BOR's, waar had jij het dan van?

Schouder/kuit training met crimekillah volgende week :p

Dag er na spierpijn in borst dus ik denk valt mee, dag daarna word ik wakker kuiten en triceps helemaal kapot en kon arm niet meer strekken recht omhoog :roflol:

Schouder/kuit training met crimekillah volgende week :p

Dag er na spierpijn in borst dus ik denk valt mee, dag daarna word ik wakker kuiten en triceps helemaal kapot en kon arm niet meer strekken recht omhoog :roflol:

Je had eindelijk eens écht getraind.. :roflol: Uiteindelijk ben je niks gewend :roflol:

Maar dat komt ook door stronglifts, doordat je geen assists meer doet is elke verandering cruciaal voor je herstel. :D

Je had eindelijk eens écht getraind.. :roflol: Uiteindelijk ben je niks gewend :roflol:

Maar dat komt ook door stronglifts, doordat je geen assists meer doet is elke verandering cruciaal voor je herstel. :D

Haha andere oefeningen is meestal weer spierpijn :p. Met isolatie heb ik ook meer t idee dat je het maximale er uit haalt, zeker met machines. Zit te overwegen om, als bed enz uit logeerkamer mag, dumbbell rack, lat pulley, nieuwe bankje met leg extensions/curl ascesoire en een leggpress te kopen :p

Denk dat ik dan een redelijk isolatie schema in elkaar kan flansen :)

Haha andere oefeningen is meestal weer spierpijn :p. Met isolatie heb ik ook meer t idee dat je het maximale er uit haalt, zeker met machines. Zit te overwegen om, als bed enz uit logeerkamer mag, dumbbell rack, lat pulley, nieuwe bankje met leg extensions/curl ascesoire en een leggpress te kopen :p

Denk dat ik dan een redelijk isolatie schema in elkaar kan flansen :)

Mee eens, ik vind isolatie naast de compounds ook wel lekker.. Ruimte voor machines etc. zou ik nooit hebben, dumbbell rack kan ik niet eens kwijt :( maar als jij de 2e zyzz wilt worden moet je gewoon meer machine oefeningen doen, en meer spuiten zetten :p

Mee eens, ik vind isolatie naast de compounds ook wel lekker.. Ruimte voor machines etc. zou ik nooit hebben, dumbbell rack kan ik niet eens kwijt :( maar als jij de 2e zyzz wilt worden moet je gewoon meer machine oefeningen doen, en meer spuiten zetten :p

En clen eten :roflol:

Ja ik weet niet hoe groot leggpress is maar denk wel dat alles moet passen op 3 bij 4 meter :p . Gewoon leggpress en powerrack tegen de 4 meter muur en dan aan de andere kant dumbbell rack. Kijken of er dan nog ruimte is voor losse latpulley en anders gewoon 1 aan t rek.

En clen eten :roflol:

Ja ik weet niet hoe groot leggpress is maar denk wel dat alles moet passen op 3 bij 4 meter :p . Gewoon leggpress en powerrack tegen de 4 meter muur en dan aan de andere kant dumbbell rack. Kijken of er dan nog ruimte is voor losse latpulley en anders gewoon 1 aan t rek.

Dat vooral :roflol:

Dat moet wel lukken, zou wel bruut zijn om alles zo vol te bouwen (en dan zelf nog zo ecto te zijn) :p
Een losse pulley lijkt mij aan de ene kant wel mooi, maar gaat dat bankje niet in de weg zitten met bijv. tricep rope push down?

Dat vooral :roflol:

Dat moet wel lukken, zou wel bruut zijn om alles zo vol te bouwen (en dan zelf nog zo ecto te zijn) :p
Een losse pulley lijkt mij aan de ene kant wel mooi, maar gaat dat bankje niet in de weg zitten met bijv. tricep rope push down?

Haha ik heb geen idee, denk dat ik wel even ga kijken op voorhand :p

Net weer getraind en gekeken hoe progressie nou is geweest sinds ik midden december op net onder de 70 kilo begon met stronglifts.

Inmiddels bijna 75 kilo

Squat van 5x40 naar 5x70
Mp van 8x20 naar 5x40
Dl van 7x75 naar 5x95

En toen moest ik helaas de conclusie trekken dat ik van 11x47.5 benchpress naar 5x50 gegaan ben en bor is zelfs van 10x57.5 naar 5x52.5 gezakt :fuu: . Kanttekening is wel dat ik bij bor de techniek flink verbeterd heb.

Bevestigd overigens mijn gevoel dat ik na de training had, waarboj ik echt een 'voldaan' gevoel had na de squat, dl en mp voelde ik eigenlijk nauwelijks wat na de bor/benchpress.

Reden dus om in plaats van 5x5 over te gaan op 3x8-12 op de benchpress en bor. Mogenlijk dat ik dit voor mp en dl ook ga doen, squat hou ik ieder geval op 3x5 omdat dit prima werkt en ik t fijner vind dan 8-12 reps. Heb het gewicht dus wat omlaag gedaan om in de 8-12 rep range te komen.

Blijf dit tot na mijn examens volhouden, in de tussentijd ga ik een split schema in elkaar prutsen waarmee ik na de examens mee ga beginnen.

Training van vandaag:

Squat
5x70
5x70
5x70

Benchpress
12x45
12x45
14x45 -> ophogen

Bent over row
12x45
12x45
11x45

Training voelde goed, eindelijk weer dat ik stijve armen heb van t trainen.

Bench maakt geen hol uit, oh neen, wacht, je bent een "bb'er". Deadlift heb je bijna Thomas ingehaald :thumbs:

Zal ik wel even goed over nadenken voordat je een pulley aanschaft. ;)

Goede progressie op squat gemaakt, in juli kan je makkelijk 3x5 100 kg squatten!! Vanwaar meer reps op bp/bor? Meer massa gericht, of vind je je al sterk genoeg? :D

Ziet er verder wel goed uit, gewoon doorgaan zoals jij je het beste er bij voelt.

Goede progressie op squat gemaakt, in juli kan je makkelijk 3x5 100 kg squatten!! Vanwaar meer reps op bp/bor? Meer massa gericht, of vind je je al sterk genoeg? :D

Ziet er verder wel goed uit, gewoon doorgaan zoals jij je het beste er bij voelt.

Omdat ik op de 5x5 niks vooruit gegaan ben met bor en bp :o

Echte progressie is ook meer in benen en schouders te zien dan in armen en borst.. :sad:

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 17:30 ----------

Bench maakt geen hol uit, oh neen, wacht, je bent een "bb'er". Deadlift heb je bijna Thomas ingehaald :thumbs:

Alsof je armen niet nodig hebt bij zware dingen tillen :p

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 17:30 ----------

:roflol: je dl is wel laag in verhouding, bench en squat kom ik niet bij je in de buurt :p

Net getraind

Squat
5x15
5x35
5x50
5x70 -> easy
5x75 -> dacht kan vast meer
3x80 -> had voorgenomen 3 reps te doen, denk dat ik 4e of 5e ook nog wel had kunnen maken

Military press
8x35
8x35
11x35 :fuu:

Deadlift
Morgen doen, die squat was te grote aanslag op benen om nog goed te kunnen deadliften.

Goeden training wel, squat stuk meer uit kunnen halen maar mp viel vies tegen, dacht 12 reps op 35 kilo moet eitje zijn maar viel vies tegen, wel goede schouder pijn.

:fuu:

eerst zien, dan geloven. Tussen 3x5x70kg en 3x5x100kg ligt een wereld van verschil :)

Terug
Naar boven