MuscleMeat

Ibiza...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pillen in een condoom droppen en deze rectaal inbrengen :)
wtf moet je met winnie in ibiza man, k*tkuurtje op een feesteiland, mocht je toch perse wat doen zou ik lekker opsturen, douane kent zeker weten wel het verschil tussen vitamine pillen en andere zooi, en als ze je even om te treiteren 4 uurtjes laten zweten mis je mooi je vliegtuig.

In Nederland is het niet illegaal. Dus dat zou geen probleem moeten geven. Alleen in Spanje kan dit wel anders zijn.

Het bezit ervan niet nee, het vervoeren ervan wordt volgens mij al weer een ander verhaal. Zelfde als dat peps enzo regelmatig tegengehouden worden door de douane, ondanks dat ze ook niet illegaal zijn, niet allemaal iig.

Volgens mij hebben hun alleen van die testertjes op coke etc. ( dat het paars word als je het uitstrijkt) toch niet op aas lijkt mij.
En als jij met 2 kleine potjes winny aankomy lijkt me niet zo'n probleem, kijk als je met een liter aan komt zetten is wat anders natuurlijk

Illegaal is illegaal. Als je 1 bolletje in je reet schuift en ze vinden 't ben je ook genaaid. Zelfde als wanneer je een lipstick van 5 euro jat het evengoed diefstal is :P Snap je punt wel, denk niet dat ze je handen eraf zullen hakken voor 2 potjes Winny maar toch.

Ik zeg gewoon skittaclick

Oftewel, meenemen in je handbagage

Volgens mij hebben hun alleen van die testertjes op coke etc. ( dat het paars word als je het uitstrijkt) toch niet op aas lijkt mij.
En als jij met 2 kleine potjes winny aankomy lijkt me niet zo'n probleem, kijk als je met een liter aan komt zetten is wat anders natuurlijk

dus bv een half grammetje weed zal ook geen probleem zijn? kom op man die gasten laten NIKS door als ze iets verdachts zien, me neef is in turkije gepakt met een gram weet in ze koffer heeft 5 dagen vastgezeten en kon terug naar nl.
denk dat je btw liever in nl al door de douane gestopt wordt dan op ibiza, want de douane en de politie daar zijn niet zo aardig :)

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Ik zeg gewoon skittaclick

Oftewel, meenemen in je handbagage

Kan jij niet voor mij naar de antillen, ik zoek nog zon lefgozer als jou man :)
doe nou gewoon niet zo dom en ga er niet mee lopen leuren, snap echt niet dat je risico neemt voor een kuur die alweer verdwenen is op de terugweg.

dus bv een half grammetje weed zal ook geen probleem zijn? kom op man die gasten laten NIKS door als ze iets verdachts zien, me neef is in turkije gepakt met een gram weet in ze koffer heeft 5 dagen vastgezeten en kon terug naar nl.
denk dat je btw liever in nl al door de douane gestopt wordt dan op ibiza, want de douane en de politie daar zijn niet zo aardig :)

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Kan jij niet voor mij naar de antillen, ik zoek nog zon lefgozer als jou man :)
doe nou gewoon niet zo dom en ga er niet mee lopen leuren, snap echt niet dat je risico neemt voor een kuur die alweer verdwenen is op de terugweg.

Zeg toch ook coke etc. Bedoel ik alle drugs mee. Al is een gram weed op nederlands vliegveld geen probleem, zolang je nog in nl bent is het legaal

Handbagage is dom als je dat doet. Zeker met vloeistof haha.

Is al meerdere malen gezegd , leeg potje vitams en de winny tabs daarin doen. Kunnen ze nooit achter komen.

Vroeg zomer topic dit.. De bedoeling is natuurlijk dat je shredded en klaar bent en in het bezit bent van het ultieme beachboy body fysiek VÓÓR je naar Ibiza vertrekt zodat alle chicks hun nek verdraaien, zodra je geland bent, om naar je te blijven kijken alvorens ze gewillig 1 voor 1, en in rijen van 5, op hun knieën voor je gaan zitten met hun prachtige billen omhoog richting de zon. Waarop ze smekend vragen of jij, die jongen met dat goddelijke lichaam, hun wilt nemen.
Let op! Dit kan in alle talen zijn he!? Dus misschien dat even koekelen.
Kortom, wat ik ermee bedoel is dat je te laat bent als je op Ibiza nog afhankelijk bent van een paar winny tabjes.
Fijne vakantie!

Haha die tremendes toch :roflol:

hahaha

Dit! En dit:roflol:

Vroeg zomer topic dit.. De bedoeling is natuurlijk dat je shredded en klaar bent en in het bezit bent van het ultieme beachboy body fysiek VÓÓR je naar Ibiza vertrekt zodat alle chicks hun nek verdraaien, zodra je geland bent, om naar je te blijven kijken alvorens ze gewillig 1 voor 1, en in rijen van 5, op hun knieën voor je gaan zitten met hun prachtige billen omhoog richting de zon. Waarop ze smekend vragen of jij, die jongen met dat goddelijke lichaam, hun wilt nemen.
Let op! Dit kan in alle talen zijn he!? Dus misschien dat even koekelen.
Kortom, wat ik ermee bedoel is dat je te laat bent als je op Ibiza nog afhankelijk bent van een paar winny tabjes.
Fijne vakantie!

Hooguit moet je er afstand van doen

Naaien? alleen in beslag nemen toch..?

Voor wiet wordt bij 5 gram de zaak geseponeerd als je er direct afstand van doet. Bij coke 1/2 gram, XTC 1 pil

Voor wiet wordt bij 5 gram de zaak geseponeerd als je er direct afstand van doet. Bij coke 1/2 gram, XTC 1 pil

dat is niet altijd zo. wij kregen voor het visiteren/fouilleren afhankelijk van de plaats te horen wat na binnen mocht en wat niet

dat is niet altijd zo. wij kregen voor het visiteren/fouilleren afhankelijk van de plaats te horen wat na binnen mocht en wat niet

Ik heb het ook over Nederland. Niet als je naar het buitenland gaat. Andere landen hebben andere regels.

Ik heb het ook over Nederland. Niet als je naar het buitenland gaat. Andere landen hebben andere regels.

ik heb het ook over nederland :D hier is het legaal dus je moet er hooguit afstand van doen daar is het misschien illegaal maar daar controleren ze je niet bij aankomst dus niks te verliezen lijkt me?

Die kleine vitamine c tabletjes lijken sprekend op winnys, of andersom ;)

Ik gooide ze altijd in een grote pot vitamines met al mn andere vitamines. Als je een pot vol hebt met 8 soorten is er nniemand die dat vind hoor.

Die kleine vitamine c tabletjes lijken sprekend op winnys, of andersom ;)

Ik gooide ze altijd in een grote pot vitamines met al mn andere vitamines. Als je een pot vol hebt met 8 soorten is er nniemand die dat vind hoor.

Een Hollander die naar Ibiza gaat met een pot met 8 verschillende soorten "multivitamines":alien:
tralalaa.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven