AndroidHealthClinic

Ibiza...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie dit allemaal ook daadwerkelijk weleens geprobeerd, of is het alleen maar ik denk dit en dat.
want als jij op schiphol met 1 gram weed gepakt wordt, wat in nl niet legaal is maar gedoogd dan wordt het dus niet in beslag genomen en mag je zo verder hoor.
Ten eerste krijg je een verbaal voor poging tot smokkel, vervolgens gaat je complete koffer overhoop etc. dit neemt genoeg tjd in beslag om je vliegtuig te missen, als je geluk hebt kun je omboeken op eigen kosten.
elk volgende keer dat je langs de douane komt mag je rekenen op een zeer uitgebreide controle, en ja dit is uit ervaring dus succes ermee doe wat je wilt maar niet gek opkijken als je toch effe harder aangepakt wordt dan dat hier beweert wordt.

Wordt Schiphol vanaf een bepaald punt trouwens niet gezien als internationaal grondgebied en valt 't dan dus ook niet meer onder de Nederlandse wetgeving?

Wordt Schiphol vanaf een bepaald punt trouwens niet gezien als internationaal grondgebied en valt 't dan dus ook niet meer onder de Nederlandse wetgeving?

Het punt dat je het vliegtuig instapt geloof ik. Dus als jij in een El Al toestel stapt, sta je op Israëlisch grondgebied.

Dat dingen gedoogd worden in NL, maakt ze nog niet legaal. Zeker niet als je ze wil vervoeren naar het buitenland.
Je komt er allicht makkelijker mee weg dan in Azie of Arabische landen, maar ik zou het er toch niet op gokken.

Europese vluchten wordt wel vrij weinig gecontroleerd. Volgensmij neemt bijna iedereen drugs mee naar Ibiza ;)
Anders in een potje met andere medicijnen/supps doen?
Daar kopen alleen doen als je het vertrouwt, worden wat betreft xtc wel razzias gehouden en verkocht door undercover agenten, dus weet niet of dat met AAS anders is.

Geen enkele r*tard gaat toch AAS op de hoek van een straat in Ibiza kopen...? lijkt me niet dat onderkoffer agentjes die rommel gaan aanbieden..

ik heb het ook over nederland :D hier is het legaal dus je moet er hooguit afstand van doen daar is het misschien illegaal maar daar controleren ze je niet bij aankomst dus niks te verliezen lijkt me?

Wiet en coke enzo is in Nederland illegaal. Als het legaal is hoef je er geen afstand van te doen. Hoe het zit qua regels als je douane voorbij bent durf ik niet te zeggen. Je hebt kans dat het dan anders is. Invoeren in Nederland van geneesmiddelen die onder geneesmiddelenwet vallen is bij een hoeveelheid voor eigen gebruik ook toegestaan. Maar goed voor een winny only zou ik het mogelijke gedoe niet eens riskeren.

Wiet en coke enzo is in Nederland illegaal. Als het legaal is hoef je er geen afstand van te doen. Hoe het zit qua regels als je douane voorbij bent durf ik niet te zeggen. Je hebt kans dat het dan anders is. Invoeren in Nederland van geneesmiddelen die onder geneesmiddelenwet vallen is bij een hoeveelheid voor eigen gebruik ook toegestaan. Maar goed voor een winny only zou ik het mogelijke gedoe niet eens riskeren.

toch werd mijn eerste hyge kit uit china zo in beslag genomen en ik kon er echt niet veel meer van maken dan of dat of dagvaarding.
wellicht dat het met een recept lukt.

Als ik zie hoe vaak hier gepost wordt of er AAS te krijgen zijn op vakantie-adressen, dan weet ik dat nog niet zo zeker ;)

Ja, in een lokale apotheek misschien ja.. niet op straat lijkt me.
Ook lijkt Ibiza mij hiervoor niet de geschikte locatie? (om aas te kopen that is) Alles is pl**ris duur daar.

ik zou het zelf ook niet riskeren daar niet van. dit jaar ga ik naar de Balkan landen en daar neem ik gewoon 4 ampullen mee de spuiten haal ik daar en als ik word aangehouden zeg ik het gewoon eerlijk waar dan ook. wat denk je dat er gebeurd? dat ze je vastzetten voor 4 ampullen? een boete van 100+ euro? nee ik denk dat het word weggegooid net zoals wij altijd moesten doen op het werk bij kleine hoeveelheden.
ik wist trouwens niet dat aas gedoogd is in Nederland ik dacht dat het gewoon legaal was om bij je te hebben maar dit veranderd mijn mening niet.
begrijp je punt wel, ik geef je geen ongelijk maar ik denk gewoon niet dat het een misdrijf is bricks.

Waar hebben we t eigenlijk over jongens, er zitten verdorie 52 weken in een jaar, waarom zou je dan in die 6 weken dat je in 't buitenland zit een kuur willen doen. Een kuur die ook nog eens nergens op slaat. Lekker flink zuipen met 50 mg Winny in je donder :')

toch werd mijn eerste hyge kit uit china zo in beslag genomen en ik kon er echt niet veel meer van maken dan of dat of dagvaarding.
wellicht dat het met een recept lukt.

Je moet het ook zelf bij hebben. Niet op laten sturen.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

ik zou het zelf ook niet riskeren daar niet van. dit jaar ga ik naar de Balkan landen en daar neem ik gewoon 4 ampullen mee de spuiten haal ik daar en als ik word aangehouden zeg ik het gewoon eerlijk waar dan ook. wat denk je dat er gebeurd? dat ze je vastzetten voor 4 ampullen? een boete van 100+ euro? nee ik denk dat het word weggegooid net zoals wij altijd moesten doen op het werk bij kleine hoeveelheden.
ik wist trouwens niet dat aas gedoogd is in Nederland ik dacht dat het gewoon legaal was om bij je te hebben maar dit veranderd mijn mening niet.
begrijp je punt wel, ik geef je geen ongelijk maar ik denk gewoon niet dat het een misdrijf is bricks.

Aas is legaal behalve verkoop enzo. Wiet enzo niet. Coffeeshops worden gedoogd. Je kan iets niet gedogen als het legaal is.

Waar hebben we t eigenlijk over jongens, er zitten verdorie 52 weken in een jaar, waarom zou je dan in die 6 weken dat je in 't buitenland zit een kuur willen doen. Een kuur die ook nog eens nergens op slaat. Lekker flink zuipen met 50 mg Winny in je donder :')

hahah inderdaad mikie:roflol: zijn we nu serieus een beachboy aan het helpen:rolleyes::p

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Aas is legaal behalve verkoop enzo. Wiet enzo niet. Coffeeshops worden gedoogd. Je kan iets niet gedogen als het legaal is.

oke dan had ik het dus toch goed ik lees in dit topic voor het eerst dat aas gedoogd word terwijl ik tegen iedereen zeg aas is legaal en wiet word gedoogd

Ja, in een lokale apotheek misschien ja.. niet op straat lijkt me.
Ook lijkt Ibiza mij hiervoor niet de geschikte locatie? (om aas te kopen that is) Alles is pl**ris duur daar.

Alleen uitgaan is duur rest niet hoor. Je zal er zeker wel aas kunnen kopen ergens, maar moet je daar gym opzoeken. Blijft wel mogelijk dat je genaaid wordt.

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

hahah inderdaad mikie:roflol: zijn we nu serieus een beachboy aan het helpen:rolleyes::p

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

oke dan had ik het dus toch goed ik lees in dit topic voor het eerst dat aas gedoogd word terwijl ik tegen iedereen zeg aas is legaal en wiet word gedoogd

Ja misschien dat het verwarrend was omdat het dan weer over drugs ging en dan weer over aas. In sommige landen wordt dat gelijkwaardig bestraft maar in Nederland totaal niet en terecht.

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Ja misschien dat het verwarrend was omdat het dan weer over drugs ging en dan weer over aas. In sommige landen wordt dat gelijkwaardig bestraft maar in Nederland totaal niet en terecht.

winny fo life ! lekkel dloog wolde vo chikieejz

Alleen uitgaan is duur rest niet hoor. Je zal er zeker wel aas kunnen kopen ergens, maar moet je daar gym opzoeken. Blijft wel mogelijk dat je genaaid wordt.

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Naja, duur is natuurlijk relatief. Maar je gaat er niet goedkopere AAS scoren dan in NL.. (of een of ander 3e wereldland)

Vergeet je winny trouwens niet eerst in je wiskey te dompelen. Anders worden ze niet goed opgenomen in de maag bij warm weer. Gratis tip van gxl1

---------- Post added at 14:53 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

Naja, duur is natuurlijk relatief. Maar je gaat er niet goedkopere AAS scoren dan in NL.. (of een of ander 3e wereldland)

En dan weet je nog eens niet wat voor lab je in je handen hebt. Als je kijkt hoeveel k*tlabs ze al in de uk enzo hebben :roflol:

Ja die kans is groot. AAS is ook redelijk export product van Nederland denk ik? Drugs wel. Dus dat is in andere landen sowieso vaak duurder. Komen toch transportkosten bij kijken.

Ja die kans is groot. AAS is ook redelijk export product van Nederland denk ik? Drugs wel. Dus dat is in andere landen sowieso vaak duurder. Komen toch transportkosten bij kijken.

Word er hier uberhaupt iets geproduceerd?
Ik betwijfel het en de merken waarover dat word gezegd zijn dan ook nog de grootste krek merken.

komt meestal uit Engeland zover ik bekend ben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven