MuscleMeat

Ibiza...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie dit allemaal ook daadwerkelijk weleens geprobeerd, of is het alleen maar ik denk dit en dat.
want als jij op schiphol met 1 gram weed gepakt wordt, wat in nl niet legaal is maar gedoogd dan wordt het dus niet in beslag genomen en mag je zo verder hoor.
Ten eerste krijg je een verbaal voor poging tot smokkel, vervolgens gaat je complete koffer overhoop etc. dit neemt genoeg tjd in beslag om je vliegtuig te missen, als je geluk hebt kun je omboeken op eigen kosten.
elk volgende keer dat je langs de douane komt mag je rekenen op een zeer uitgebreide controle, en ja dit is uit ervaring dus succes ermee doe wat je wilt maar niet gek opkijken als je toch effe harder aangepakt wordt dan dat hier beweert wordt.
Dit!Je leest hier altijd kan wel en blablabla,nou ik ga het niet wagen hoor :p
Ik zet wel wat extra voordat ik ga.

Nooit de forumregels gelezen heren? Maar eens doen dan..

Hebben jullie dit allemaal ook daadwerkelijk weleens geprobeerd, of is het alleen maar ik denk dit en dat.
want als jij op schiphol met 1 gram weed gepakt wordt, wat in nl niet legaal is maar gedoogd dan wordt het dus niet in beslag genomen en mag je zo verder hoor.
Ten eerste krijg je een verbaal voor poging tot smokkel, vervolgens gaat je complete koffer overhoop etc. dit neemt genoeg tjd in beslag om je vliegtuig te missen, als je geluk hebt kun je omboeken op eigen kosten.
elk volgende keer dat je langs de douane komt mag je rekenen op een zeer uitgebreide controle, en ja dit is uit ervaring dus succes ermee doe wat je wilt maar niet gek opkijken als je toch effe harder aangepakt wordt dan dat hier beweert wordt.

Je wiet wordt dan wel in beslag genomen hoor. Je wordt enkel niet vervolgd als je er afstand van doet. Het bezit wordt dus niet gedoogd zoals een coffeshop, maar er volgt een sepot bij afstand.

• Topic Starter Topic Starter
komt meestal uit Engeland zover ik bekend ben
even off topic... bacardi .. je gaat naar de balkan landen ? je kunt ook gewoon jou ampullen thuis laten en in elke apotheek in servie/bosnie/kroatie ( kroatie denk ik niet met gemak ) ... maaar servie en bosnie wel ( spreek uit eigen ervaring ) zonder recept testosteron kopen :) 7.50 voor 10ml Galenika :)

even off topic... bacardi .. je gaat naar de balkan landen ? je kunt ook gewoon jou ampullen thuis laten en in elke apotheek in servie/bosnie/kroatie ( kroatie denk ik niet met gemak ) ... maaar servie en bosnie wel ( spreek uit eigen ervaring ) zonder recept testosteron kopen :) 7.50 voor 10ml Galenika :)

7,5 voor 10 ml ? shit zeg. Misschien toch maar eens op reis gaan.

Hoe zit het met de Antillen?

Een Hollander die naar Ibiza gaat met een pot met 8 verschillende soorten "multivitamines":alien:
tralalaa.....

Multi vitamine
Vit B
Vit C time release
Omega 3 of vis olie caps
Glucosamine
Groene thee extract
Magnesium tabs
En nr 8, winny tabs.

Als ik ff nadenk kan ik nog wel wat verzinnen. Alles dus in 1 grote pot vitamines. Niks aan de hand.

Is niet gek tochh? En laat ze ze alle 8 maar testen op xtc. Test slaat toch negatief uit. Nogmaals, niks aan de hand.

Gewoon in je koffer stoppen. Gebeurd niets!

En anders kan je altijd een zak snoep bij Jamin volscheppen met allemaal kleine troep erin, en die pilletjes erdoorheen gooien.
Zo deden we dat met xtc naar kreta smokkelen vroegahh :roflol:

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

toch werd mijn eerste hyge kit uit china zo in beslag genomen en ik kon er echt niet veel meer van maken dan of dat of dagvaarding...

Maar jij ziet er IRL ook uit als een crimineel, dus als ik bij de douane zou werken zou ik jouw koffer ook binnenste buiten keren :D

Multi vitamine
Vit B
Vit C time release
Omega 3 of vis olie caps
Glucosamine
Groene thee extract
Magnesium tabs
En nr 8, winny tabs.

Als ik ff nadenk kan ik nog wel wat verzinnen. Alles dus in 1 grote pot vitamines. Niks aan de hand.

Is niet gek tochh? En laat ze ze alle 8 maar testen op xtc. Test slaat toch negatief uit. Nogmaals, niks aan de hand.

Nee okee maar als je er tussenuit word gepikt en je mist je vlucht etc?
En wat als ze het testen op andere verboden substanties bij aankomst?
In het buitenland hebben ze de Hollandse kopjes thee mentaliteit niet als het op criminelen aankomt.

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------

Gewoon in je koffer stoppen. Gebeurd niets!

En anders kan je altijd een zak snoep bij Jamin volscheppen met allemaal kleine troep erin, en die pilletjes erdoorheen gooien.
Zo deden we dat met xtc naar kreta smokkelen vroegahh :roflol:

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

Maar jij ziet er IRL ook uit als een crimineel, dus als ik bij de douane zou werken zou ik jouw koffer ook binnenste buiten keren :D

Ik hoor het al,ik ben gewoon weer een sappie.

---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------

Nooit de forumregels gelezen heren? Maar eens doen dan..

Sorry!!xx

Klopt maar stel dat ik er geen vind om welke reden dan ook wil ik wel elke week een ml kunnen zetten om niet al te veel spiermassa in te leveren vlak na me kuur

Bosnie lijkt me wel interessant om een voorraadje test in te slagen :D Gewoon met de auto naar toe dan.

• Topic Starter Topic Starter
Bosnie lijkt me wel interessant om een voorraadje test in te slagen :D Gewoon met de auto naar toe dan.
nooit zo makkelijk test meegekregen ... kwam binnen bij de apotheek, vroeg na testosteron.. vrouw vroeg me waarom wil je testosteron ? .... voor eigen gebruik... enigste wat ze zei.. og og og je bent nog zo jong.. straks kun je geen kinderen meer krijgen.. LOL

nooit zo makkelijk test meegekregen ... kwam binnen bij de apotheek, vroeg na testosteron.. vrouw vroeg me waarom wil je testosteron ? .... voor eigen gebruik... enigste wat ze zei.. og og og je bent nog zo jong.. straks kun je geen kinderen meer krijgen.. LOL

Wat zei je? Gains over kids, b*ch?

geen controles hehe...2 weken terug nog gefouilleerd en me gel afgepakt :( op de terugreis me deo :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven