Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo zie je maar dat sommige dromen daadwerkelijk uitkomen, hoelang train je nu eigenlijk al, incl. enkele pauzes als die er waren?Nee niet gedacht wel gehoopt.
Mijn droom was ook om met mijn koppie in de fitness bladen te komen, een beker in ontvangst te nemen, uiteindelijk de NK titel te pakken.
Vele jaren trainen, zweet en tranen, heel veel tranen, zorgen er voor dat je je doelen kunt realiseren.
Ik vindt het een grote eer dat ik op de AC tussen de CBB atleten mag staan.
volgens mij doet David Hofman wel mee, hij heeft een prachtige vacuum pose.
Lange tijd niet meer gezien, van wie dan ook.
Niet iedereen die zo lang traint kan zeggen dat ie NK is geworden en nu eigenlijk het hoogste onder de amateurs, de meeste van jou leeftijd zijn nu gewoon oude veteranen die het alleen nog bijhouden terwijl jij nu begint te pieken, right?Al ruim 15 jaar, waarvan eigenlijk de laatste 6 jaar serieus, daarvoor was het eigenlijk aankloten.
Als ik gelijk van het begin af, mij goed had verdiept in de sport en/of de juiste begeleider had gehad.... maar ja als kunnen we niet meer wijzigen.
De laatste 6 jaar ben ik serieuzer met de sport/voeding en training bezig gegaan.
De vacuum pose vergt heel veel adem oefeningen. Het fijne van het verhaal ken ik helaas niet, dus moet ik je het schuldig blijven.
Maar heel veel adem oefeningen.

Laag, heel laag.
Op een gegeven moment is het niet meer te meten.
Rond de 3%, wellicht net iets er onder.
Want ik weet dat mijn concurrentie uit de oostbloklanden er keihard uit kunnen zien.
Dat wil ik ook, maar hopelijk wel met de nodige vulling en rondingen.
Daarom wil ik ook niet te snel en te vroeg pieken.
Niet iedereen die zo lang traint kan zeggen dat ie NK is geworden en nu eigenlijk het hoogste onder de amateurs, de meeste van jou leeftijd zijn nu gewoon oude veteranen die het alleen nog bijhouden terwijl jij nu begint te pieken, right?
Geen probleem, ben je hier zelf niet in geintresseerd om de vacuum te beheersen? En doe jij specifieke oefeningen om je taille smal te behouden?
Achteraf is altijd alles makkelijker gezegt dan gedaan, maar gewoon het beste er van maken
/al een routine in gedachten etc.?
haha, lijkt me ook wel eens tof om met jou te trainen als dat wederzijds is dan. Ben erg benieuwd naar jou/oma's manier van trainen, intensiteit etc. Laat hem kruipend na huis gaan gezien jullie benen gaan doen![]()
Laatst ook een pot Leucine gekregen. Vind het niet echt geweldig smaken moet ik zeggen. Maar goed waarvoor neem jij het?
ik heb vorig de olympia en de weken er naar toe zo goed als kon gevolgd, voor zover dat kan via livestreams, foto's en filmpjes..
wat mij opviel, is dat bijna alle pro's al weken voor de grote 2 dagen knetterhard en droog erbij stonden terwijl Jay Cutler naar mijn idee zelfs 4 dagen voor de prejudging nog ontzettend "bloated" was en vol vocht was..ik kan het verkeerd gezien hebben maar zo leek het wel voor mijn gevoel.

In een privé berichtje zei Killy dat hij maar net deed of hij het er moeilijk mee had.![]()