AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

zoals kix al zei, kuiten lopen iets achter zover ik kan zien
op hoeveel % wil je over 2 maanden zijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
Laag, heel laag.
Op een gegeven moment is het niet meer te meten.
Rond de 3%, wellicht net iets er onder.
Want ik weet dat mijn concurrentie uit de oostbloklanden er keihard uit kunnen zien.
Dat wil ik ook, maar hopelijk wel met de nodige vulling en rondingen.
Daarom wil ik ook niet te snel en te vroeg pieken.

goed man.

w.b. die zoete aardappelen: ga idd naar de markt, op bijv. de haagse markt kun je vaak een paar kg voor 1 euro kopen (wel even zoeken naar de goede verkopers)

• #1.984
thx CP, paar kilo voor een euro, dam dat is zeker goedkoop!

Had je ooit gedacht op de AC amateurs te staan? Toch wel de top van 'amateurs' als je het amateurs wilt noemen. Er staan toch grote namen, ik zelf volg voornamenlijk de progressie van Antoine Vaillant, enig idee of David Hoffman deelneemt dit in Madrid?

@D77; gepoft, gewoon diepvries zoete aardappelen of gewoon schillen dan erin.

• #1.986
Nee niet gedacht wel gehoopt.
Mijn droom was ook om met mijn koppie in de fitness bladen te komen, een beker in ontvangst te nemen, uiteindelijk de NK titel te pakken.
Vele jaren trainen, zweet en tranen, heel veel tranen, zorgen er voor dat je je doelen kunt realiseren.
Ik vindt het een grote eer dat ik op de AC tussen de CBB atleten mag staan.
volgens mij doet David Hofman wel mee, hij heeft een prachtige vacuum pose.
Lange tijd niet meer gezien, van wie dan ook.

Nee niet gedacht wel gehoopt.
Mijn droom was ook om met mijn koppie in de fitness bladen te komen, een beker in ontvangst te nemen, uiteindelijk de NK titel te pakken.
Vele jaren trainen, zweet en tranen, heel veel tranen, zorgen er voor dat je je doelen kunt realiseren.
Ik vindt het een grote eer dat ik op de AC tussen de CBB atleten mag staan.
volgens mij doet David Hofman wel mee, hij heeft een prachtige vacuum pose.
Lange tijd niet meer gezien, van wie dan ook.
Zo zie je maar dat sommige dromen daadwerkelijk uitkomen, hoelang train je nu eigenlijk al, incl. enkele pauzes als die er waren?
Indd ik heb op de FIBO met hem gesproken ook o.a over de vacuum pose maar hij vond het moeilijk om er uitleg over te geven hoe en wat, ik heb echt maar een minimale informatie gevonden wat ik al wist. Weet jij hier niet meer over trouwens?
/Jason Huh niet te vergeten overigens, hoewel David's vacuum toch wel een klasse apart is nu.

• #1.988
Al ruim 15 jaar, waarvan eigenlijk de laatste 6 jaar serieus, daarvoor was het eigenlijk aankloten.
Als ik gelijk van het begin af, mij goed had verdiept in de sport en/of de juiste begeleider had gehad.... maar ja als kunnen we niet meer wijzigen.
De laatste 6 jaar ben ik serieuzer met de sport/voeding en training bezig gegaan.
De vacuum pose vergt heel veel adem oefeningen. Het fijne van het verhaal ken ik helaas niet, dus moet ik je het schuldig blijven.
Maar heel veel adem oefeningen.

Dacht dat je nog off season was. Erg mooi fysiek trouwens, enige verbeter puntje lijkt me rug en kuiten.

Al ruim 15 jaar, waarvan eigenlijk de laatste 6 jaar serieus, daarvoor was het eigenlijk aankloten.
Als ik gelijk van het begin af, mij goed had verdiept in de sport en/of de juiste begeleider had gehad.... maar ja als kunnen we niet meer wijzigen.
De laatste 6 jaar ben ik serieuzer met de sport/voeding en training bezig gegaan.
De vacuum pose vergt heel veel adem oefeningen. Het fijne van het verhaal ken ik helaas niet, dus moet ik je het schuldig blijven.
Maar heel veel adem oefeningen.
Niet iedereen die zo lang traint kan zeggen dat ie NK is geworden en nu eigenlijk het hoogste onder de amateurs, de meeste van jou leeftijd zijn nu gewoon oude veteranen die het alleen nog bijhouden terwijl jij nu begint te pieken, right?
Geen probleem, ben je hier zelf niet in geintresseerd om de vacuum te beheersen? En doe jij specifieke oefeningen om je taille smal te behouden?

Achteraf is altijd alles makkelijker gezegt dan gedaan, maar gewoon het beste er van maken;)
/al een routine in gedachten etc.?

• #1.991
Ga ik je morgen allemaal antwoordt op geven, ga nu lekker slapen, anders kan ik killy morgen niet aanpakken:)

haha, lijkt me ook wel eens tof om met jou te trainen als dat wederzijds is dan. Ben erg benieuwd naar jou/oma's manier van trainen, intensiteit etc. Laat hem kruipend na huis gaan gezien jullie benen gaan doen:thumb:

:(, nu al aan het koken :(

Laatst ook een pot Leucine gekregen. Vind het niet echt geweldig smaken moet ik zeggen. Maar goed waarvoor neem jij het?

Laag, heel laag.
Op een gegeven moment is het niet meer te meten.
Rond de 3%, wellicht net iets er onder.
Want ik weet dat mijn concurrentie uit de oostbloklanden er keihard uit kunnen zien.
Dat wil ik ook, maar hopelijk wel met de nodige vulling en rondingen.
Daarom wil ik ook niet te snel en te vroeg pieken.

ik heb vorig de olympia en de weken er naar toe zo goed als kon gevolgd, voor zover dat kan via livestreams, foto's en filmpjes..

wat mij opviel, is dat bijna alle pro's al weken voor de grote 2 dagen knetterhard en droog erbij stonden terwijl Jay Cutler naar mijn idee zelfs 4 dagen voor de prejudging nog ontzettend "bloated" was en vol vocht was..ik kan het verkeerd gezien hebben maar zo leek het wel voor mijn gevoel.

• #1.996
Niet iedereen die zo lang traint kan zeggen dat ie NK is geworden en nu eigenlijk het hoogste onder de amateurs, de meeste van jou leeftijd zijn nu gewoon oude veteranen die het alleen nog bijhouden terwijl jij nu begint te pieken, right?
Geen probleem, ben je hier zelf niet in geintresseerd om de vacuum te beheersen? En doe jij specifieke oefeningen om je taille smal te behouden?

Achteraf is altijd alles makkelijker gezegt dan gedaan, maar gewoon het beste er van maken;)
/al een routine in gedachten etc.?

Ik doe juist geen crunches om mijn taille smal te houden verder eigenlijk niets bijzonders. Ben gelukkig gezegend met een smalle taille.
Vacuüm pose lijkt mij super, ben ook meer een voorstander van old school poseren. En ja ben al zeker bezig met mijn routine.

haha, lijkt me ook wel eens tof om met jou te trainen als dat wederzijds is dan. Ben erg benieuwd naar jou/oma's manier van trainen, intensiteit etc. Laat hem kruipend na huis gaan gezien jullie benen gaan doen:thumb:

Je bent van harte welkom!!

Laatst ook een pot Leucine gekregen. Vind het niet echt geweldig smaken moet ik zeggen. Maar goed waarvoor neem jij het?

Het is zeer fijn poeder idd, leucine is een van de belangrijkste aminozuren,zo niet de belangrijkste.
Voor herstel en spierbehoud/spieropbouw.
Gebruik het voor en na de training.

ik heb vorig de olympia en de weken er naar toe zo goed als kon gevolgd, voor zover dat kan via livestreams, foto's en filmpjes..

wat mij opviel, is dat bijna alle pro's al weken voor de grote 2 dagen knetterhard en droog erbij stonden terwijl Jay Cutler naar mijn idee zelfs 4 dagen voor de prejudging nog ontzettend "bloated" was en vol vocht was..ik kan het verkeerd gezien hebben maar zo leek het wel voor mijn gevoel.

Dit verschilt per atleet. Jay zorgt er voor dat hij op podium er knetterhard uitziet, works for him.
Ik wil liever op tijd klaar zijn, zodoende ik nog een beetje kan experimenteren met mijn voeding.
Als ik maar op podium op mijn best uitzie.

De beentraining van vanochtend met Killy was lekker intensief.
Respect voor hem, heeft zich goed staande gehouden en net niet overgegeven.
Ik moet hem wel te vriend houden wil ik nog mijn iphone5 krijgen:D

In een privé berichtje zei Killy dat hij maar net deed of hij het er moeilijk mee had. ;)

• #1.999
Ja ik weet dat jullie tortelduifjes vaak pm'en :D

Ik heb net van jou 3,74 gB verwijderd uit mijn postvak in... ;)

Terug
Naar boven