XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Ibo hoeft maar 10 minuten zijn log even alleen te laten en de muizen dansen op tafel :p

De resultaten waren bijna te mooi om waar te zijn, maar onomstotelijk vast gelegd. Een belangrijke spieropbouwende / vetverlies stimulerende stof bleek tot wel 2379% verhoogd te worden. Dit met maar één enkele dosering HGHup

Ibo hoeft maar 10 minuten zijn log even alleen te laten en de muizen dansen op tafel :p

Filmpje!!!

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 10:40 ----------

De resultaten waren bijna te mooi om waar te zijn, maar onomstotelijk vast gelegd. Een belangrijke spieropbouwende / vetverlies stimulerende stof bleek tot wel 2379% verhoogd te worden. Dit met maar één enkele dosering HGHup

Die moet ik dan hebben :) Linkje???

Jullie maken gewoon al die supps belachelijk zodat ik ze niet ga gebruiken.

Jullie zijn bang dat ik jullie het podium afblaas! :trollface:

hhehehehe

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 18:02 ----------

als ze een grote turk zien uitstappen dan houden ze vanzelf wel hun mond hoor :D
dikke bak trouwens pfff

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dat niet gewoon een ipad met een los toetsenbord ervoor???

stelletje logvervuilers :D

Hoe gaat het met de trainingen?:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.033
Wat waren die 2 spuitbussen nou eigenlijk ibo?
Realiseer ik me nu pas eigenlijk dat die spray echt geniaal werkte voor op je knie, maakt het echt een beetje los.
Waar koop je die? Bij bodylab?

Een spuitbus met warmte spray en een spray voor icekoeling.
Warmtespray gewoon huismerk van kruidvat gebruiken, de icekoeling bij de betere sportzaken halen. Hoezo heb je spierpijn:D:D

Iedere belangrijke amino is opzich betrokken bij spierbehoud en opbouw, maar op welke manier is Leucine hierin dan anders dan andere amino's?

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 09:53 ----------

+1 :mad:

Leucine is een amino wat niet door het lichaam aangemaakt kan worden;)

Daarom verwacht ik ook als ik aan het werk ben, jij wel waakt over mijn log:mad:

Hoe gaat het met de trainingen?:D

Trainingen worden naarmate ik daal in BF zwaarder en zwaarder, dus eigenlijk gaat het goed :D

ik zie dat je eiwitten rond de 250gr houd, probeer je dat ook in offseason aan te houden of ligt dat dan hoger?

• #2.035
ik zie dat je eiwitten rond de 250gr houd, probeer je dat ook in offseason aan te houden of ligt dat dan hoger?

Om eerlijk te zijn niet, had het al eerder aangegeven, ben een echte carbs man, niet echt een proteine man.
Offseason ligt het vaak iets lager, rond de 200gr. Maar heb er ook wel eens dagen tussen dat het flink hoger ligt, maar over het algemeen iets lager.
Ik kan nu wel 400-500gr eiwitten gaan eten, maar zie het nut er niet zo van in, rond de 250gr werkt voor mij prima;)

Om eerlijk te zijn niet, had het al eerder aangegeven, ben een echte carbs man, niet echt een proteine man.
Offseason ligt het vaak iets lager, rond de 200gr. Maar heb er ook wel eens dagen tussen dat het flink hoger ligt, maar over het algemeen iets lager.
Ik kan nu wel 400-500gr eiwitten gaan eten, maar zie het nut er niet zo van in, rond de 250gr werkt voor mij prima;)

Echte carbs man? Wat is het nut van veel carbs eten onseason en offseason? Carbs zijn toch KH en geven energie voor trainingen maar verder niets toch? Ik zal er wel verschrikkelijk naast zitten, maar ik vroeg me het even af :p. Ben noob :)

• #2.037
Ja maar ligt er aan welke carbs je eet.
Rijst zit ongeveer 10gr eiwitten per 100gr.
Tagliatella pasta zit 14gr eiwitten in per 100gr.
Vindt het gewoon lekker en mijn metabolisme heeft het ook nodig. Ik heb ook carbs nodig om vet te verbranden :D

Ik heb inderdaad de lichte tinteling opgemerkt waar je het over had btw :)

• #2.039
Even een update van de afgelopen 2 dagen.
Qua voeding niet veel afwijkingen. Gisteren nog een lage dag en vandaag wegens de nodige vergaderingen en overdrachten ook een lage dag.
Dat kon ik vandaag met mijn rug training vandaag wel merken, maar daar straks meer over.

Voor morgen heb ik het volgende aan voeding staan:

meal1:
100gr bambix
40gr whey
5eieren (1 heel/4 ei-eiwit)

meal2 + 4:
165gr rijst
150gr beef
komkommer

meal3:
165rijst
150gr beef
ananas

meal5:
200gr tilapia
100gr rijst
150gr sperziebonen

Zoals jullie zien doe ik dan iets meer carbs voor morgen, rond de 700gram.
Wil weer een bijeten (bijladen :D)
Afhankelijk van mijn shape op zaterdagochtend zal ik mijn carbs hier op afstemmen.

Anyway de training van donderdag met resistance cable's.
4 sets side raises (twee armen tegelijk)
4 sets dumbbell presses, alleen nu met cables ipv dumbbells
4 sets bent over raises (achterkant schouders)
4 sets front raises

Het zijn verschillende kleuren kabels, hoe dikker des te groter de weerstand. Heb daarmee tot 65kilo weerstand, dus zwaar genoeg.
In een hoog tempo bovenstaande afgewerkt, voelt goed aan en een lekkere pomp.
Daarna nog 4 sets triceps kickbacks en overhead extensions.
Zaterdag pak ik de triceps nog een keer aan icm borst training.

Training van vandaag, RUG:

Latpulley behind the neck (omgekeerd zitten )
4x10x50kg

Bent over row( 90gr gebogen en geconcentreerd uitvoeren)
4x10x70kg

T-bar
4x10x70kg

Seated row (maar dan nu op de legg extension, zoals Raylison het ook doet)
4x10x30kg
Voelt zeer goed en een goede pomp, mondejeeuuuu:p

Latt pulley front met cable (extra uitrekken) icm hyperextension met gewicht.
na 4 setjes was ik ook op.
Had wel een goed pomp,maar ook op.
Als je kijkt naar de gewichten is het niet superzwaar, maar voor in de fase waar ik nu inzit, is het zwaar genoeg. Als de uitvoering en spierkontraktie maar goed zijn.
Morgen rustdag qua krachttraining, maar wel cardio.
Had Summerslam nog niet gekeken, dus dat wordt morgen een lange fietsrit:D

Zaterdag op de planning dat we naar Almere gaan (sport en fitness gym)

Dus mochten er nog DBB members zijn die ook naar Almere gaan, zie ik jullie daar wel.

@ Killy, 23 okt help je ook mee achter de schermen

Oke ga nu weer lekker slapen, mijn oogjes vallen steeds dicht...

Merk je niet dat als je in wedstrijdvoorbereiding zit, je veel voller blijft staan en minder last heb van spier verlies als je zo zwaar mogelijk blijft trainen?

Terug
Naar boven