Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ibo hoeft maar 10 minuten zijn log even alleen te laten en de muizen dansen op tafel![]()
De resultaten waren bijna te mooi om waar te zijn, maar onomstotelijk vast gelegd. Een belangrijke spieropbouwende / vetverlies stimulerende stof bleek tot wel 2379% verhoogd te worden. Dit met maar één enkele dosering HGHup
Linkje
Ibo hoeft maar 10 minuten zijn log even alleen te laten en de muizen dansen op tafel![]()

als ik blaas waai jij wegJullie maken gewoon al die supps belachelijk zodat ik ze niet ga gebruiken.
Jullie zijn bang dat ik jullie het podium afblaas!![]()
hhehehehe
---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 18:02 ----------
als ze een grote turk zien uitstappen dan houden ze vanzelf wel hun mond hoor
dikke bak trouwens pfff
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dat niet gewoon een ipad met een los toetsenbord ervoor![]()
Wat waren die 2 spuitbussen nou eigenlijk ibo?
Realiseer ik me nu pas eigenlijk dat die spray echt geniaal werkte voor op je knie, maakt het echt een beetje los.
Waar koop je die? Bij bodylab?

Iedere belangrijke amino is opzich betrokken bij spierbehoud en opbouw, maar op welke manier is Leucine hierin dan anders dan andere amino's?
---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 09:53 ----------
+1![]()

ik zie dat je eiwitten rond de 250gr houd, probeer je dat ook in offseason aan te houden of ligt dat dan hoger?

Om eerlijk te zijn niet, had het al eerder aangegeven, ben een echte carbs man, niet echt een proteine man.
Offseason ligt het vaak iets lager, rond de 200gr. Maar heb er ook wel eens dagen tussen dat het flink hoger ligt, maar over het algemeen iets lager.
Ik kan nu wel 400-500gr eiwitten gaan eten, maar zie het nut er niet zo van in, rond de 250gr werkt voor mij prima![]()
. Ben noob 
)