MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

/abbo :)

15 oktober is hij er ibo!!!

/abbo

respect voor je Ibo! Wat je er allemaal voor doet... t resultaat ziet er zeker en vast toppie uit!

Success!

He Ibo hoe zit het eigenlijk met je vochthuishouding ?
Hoeveel liter water drink je momenteel per dag en hoe ga je dat afbouwen naar de contest toe ?

Geen wonder dat je koken leuk vind, ik moet alle troep nog van het vlees afhalen en versnijden en jij krijgt alles kant-en-klaar aangeleverd (wel releaxt do) :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.288
Momenteel hou ik mijn vochtinname niet bij. Ik drink naar behoeft en dat is op dit moment ongeveer 3 liter.
De laatste 3 dagen voor de wedstrijd halveer ik telkens. En op de dag van de wedstijd kleine zipjes tussendoor.

Ibo, kan je al verlengen of wil je de iphona 5 los kopen? Zal kijken of ik al ergens een prijs kan opgraven.

• #2.290
Als hij hiermee bedoelt dat hij al mijn supps en dieet gaat betalen, maakt hij geen winst hoor.
Nog beter, dan mag hij er een avondbaantje bij gaan nemen :p

Oh God ik heb em al door Ibo, volgens mij heeft ie ook een phone gesleten aan Skinny en we weten allemaal wat voor bijbaantje Skinny moest ondergaan i.c.m. met Killy. :eek:

• #2.296
hahaha zei ik ripped. Ik bedoelde geripped:D

• #2.298
Update van vandaag:

meal 1: 8ei-eiwitten, 3 rijstewafels waarvan 1 gesmeerd met natural pindakaas (zonder
toegevoegde suiker)
meal 2: 100gr biefstuk met een beetje ananas
meal 3: 175 kalkoen met 5 rijstewafels en komkommer
meal 4: 200gr kip met paprika en 1 appel
meal 5: 150gr zoete aardappel (witte, smaken nog zoeter) met 150gr tilapia

trainen: chest

meal 6: 150gr zoete aardappel met 150gr tilapia

Training:
Schuin dumbbell press
2x10x27,5kg
2x10x30kg

Schuin cable fly's op de bank
3x10x30kg

Pullovers met cable
3x10x50kg

Straight arm rows (opwaarts dumbbell heffen) icm cable fly's. Per arm, dus om en om uitgevoerd.
beide 3 sets tot faillure

Daarna nog ff kort geposeerd.

Gewicht loopt weer heel goed volgens planning, kon het vanochtend al merken, moest weer nieuwe gaatjes bijprikken voor mijn riem. Kon nog strakker worden aangetrokken:D
Dus morgen wellicht weer een carbload maaltijd.
Hou mijn maaltijden verder clean, dus geen junkmaaltijden meer.
Hoeft ook niet zozeer meer, als ik maar een flinke carbmaaltijd kan nuttigen.
Dit hangt wederom van mijn gewicht af, morgenvroeg.
Straks nog mijn maaltijden klaarmaken voor morgen. En daarna nog een half uur cardio.

• #2.299
Ipv 1 grote maaltijd op zaterdag heb ik mijn carbs verdeeld over de dag. Gisteravond voelde me iets leeglopen, maar dat gevoel is lekker weer weg.
Heb tot nu toe al 320gr rijst verdeeld over 4 maaltijden en merk dat het volle gevoel weer lekker aanwezig is. Hele dag onder de aders, pomp is lekker aanwezig.
Voor vanavond niets geks. Een dubbele portie biefstuk met witte zoete aardappelen.
Een speciale soort, smaakt nog zoeter.
Net als gepofte kastanje. Nomnomnom :)
Merk trouwens ook gelijk dat een verhoogde carbs inname bij mij leidt tot meer vocht afscheiding, dus sta er strak bij, althans het voelt strak aan.
Mijn broek zakt bijna van de kont af, zo'n smalle taille:D
Na mijn laatste maaltijd een kleine cardio sessie en lichaam effe oppompen. Stuwing van voeding en dan nog wat poseren voor spierdefinitie.
En mijn midnight cardio kan ik nu lekker doen als ik de finale kijk van de Olympia

Zal aan je denken als ik de O's kijk met een bakchips :trollface:

Terug
Naar boven