- Waardering
- 450
Zoals jullie weten heb ik gisteren een bijna zero carbs dag ingelast om mijn gewicht wat naar beneden te krijgen.
Heb gelukkig wel mijn doel kunnen bereiken, maar wat een zware dag gisteren zeg...
Had ook alleen maar vis maaltijden meegenomen naar mijn werk en op een of andere manier smaakte gisteren niets lekker, maar toch doorgezet.
Drukke dag op mijn werk en het voelde aan alsof ik half leeg was.
Anyway eenmaal thuisgekomen een lekkere biefstukmaaltijd met sperziebonen gegeten, wat gelukkig wel lekker smaakte.
Al mijn energie bij elkaar geschraapt en vervolgens thuis een schouder training gedaan in giant set style.
1 set bestond uit:
10reps side raises
10reps bent over raises
10reps front raises
10reps upright rows
En dit heb ik 10 keer herhaald. Beginnend met een zwarte band en eindigend met de lichtste de gele band.
Ondanks het feit dat ik zero carbs had, voelde ik toch de pomp. Wat eigenlijk nog wel een goed teken is.
Daarna nog 30minuten op de hometrainer.
Gevolgd door een goede nachtrust, heerlijk geslapen.
Vandaag hele dag vergaderen, dus heb ik rijstewafels met kip en komkommer gegeten.
Tussen de middag in onze kantine nog een lekkere tonijn en kipsalade gegeten.
Een uurtje geleden 150gr tilapia met 60gr rijst.
Ga zo benen trainen en mijn post workout maaltijd bestaat wederom uit 150gr tilapia en 60gr rijst.
Vanavond nog 30minna minuten op de hometrainer.
Afhankelijk van mijn gewicht morgenvroeg na mijn ochtendcardio zal ik beslissen of ik mijn carbs laag hou of dat ik het kan verhogen.
Heb gelukkig wel mijn doel kunnen bereiken, maar wat een zware dag gisteren zeg...
Had ook alleen maar vis maaltijden meegenomen naar mijn werk en op een of andere manier smaakte gisteren niets lekker, maar toch doorgezet.
Drukke dag op mijn werk en het voelde aan alsof ik half leeg was.
Anyway eenmaal thuisgekomen een lekkere biefstukmaaltijd met sperziebonen gegeten, wat gelukkig wel lekker smaakte.
Al mijn energie bij elkaar geschraapt en vervolgens thuis een schouder training gedaan in giant set style.
1 set bestond uit:
10reps side raises
10reps bent over raises
10reps front raises
10reps upright rows
En dit heb ik 10 keer herhaald. Beginnend met een zwarte band en eindigend met de lichtste de gele band.
Ondanks het feit dat ik zero carbs had, voelde ik toch de pomp. Wat eigenlijk nog wel een goed teken is.
Daarna nog 30minuten op de hometrainer.
Gevolgd door een goede nachtrust, heerlijk geslapen.
Vandaag hele dag vergaderen, dus heb ik rijstewafels met kip en komkommer gegeten.
Tussen de middag in onze kantine nog een lekkere tonijn en kipsalade gegeten.
Een uurtje geleden 150gr tilapia met 60gr rijst.
Ga zo benen trainen en mijn post workout maaltijd bestaat wederom uit 150gr tilapia en 60gr rijst.
Vanavond nog 30minna minuten op de hometrainer.
Afhankelijk van mijn gewicht morgenvroeg na mijn ochtendcardio zal ik beslissen of ik mijn carbs laag hou of dat ik het kan verhogen.

ben wel benieuwd hoe het er uit ziet nu