Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Het klinkt alleen maar positief:-)

Ziet er allemaal goed uit, vind die incline dumbbell presses alleen wel erg mager ondanks dat je in wedstrijd voorbereiding zit. Waar haal jij die naturel pindakaas vandaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.303
we kunnen niet het hele jaar door zwaar trainen he ;)
Natural pindakaas kan je bij de Tuinen halen.

we kunnen niet het hele jaar door zwaar trainen he ;)
Natural pindakaas kan je bij de Tuinen halen.

Tsja, alleen maar complimenten krijgen over hoe goed je het wel niet doet is toch ook maar saai. Tenzij je dit log daar voor hebt aangemaakt, dan heb ik natuurlijk niks gezegd.

• #2.305
No hard feelings bro, tuurlijk mag je dat zeggen.
Met bijna zero carbs mag ik al blij zijn dat ik 30kilo dumbbells wegdruk.
Na de wedstrijd gaan we weer voor de volle gewichten.

Wanneer is je laatste training? Dan doe ik nog een keer mee :D

No hard feelings bro, tuurlijk mag je dat zeggen.
Met bijna zero carbs mag ik al blij zijn dat ik 30kilo dumbbells wegdruk.
Na de wedstrijd gaan we weer voor de volle gewichten.

Mooi. Ja snap ik ook wel, maar voor mijn gevoel zou je denk toch wat meer weg kunnen drukken. Volgens mij deed je nog geen maand geleden 2 sets van 10 met 40 kilo, een daling van 25% qua gewicht vind ik heel erg veel.

Mooi. Ja snap ik ook wel, maar voor mijn gevoel zou je denk toch wat meer weg kunnen drukken. Volgens mij deed je nog geen maand geleden 2 sets van 10 met 40 kilo, een daling van 25% qua gewicht vind ik heel erg veel.

Ibo gaat nu voor de 2 e keer in pak hem beet 5 maanden zo ver in zn reserves, dat gewicht op een gegeven moment ook niet meer zoveel zegt...

• Like
Waarderingen: D77
  • #2.309
Tussen al het Olympia geweld nog een update van mijn kant.
Zoals velen van jullie lekker vanochtend live gekeken naar de final show.
Geweldig om te zien.
De een zat met een zakje chips voor de buis, de ander met een klein bakkie espresso en op de home trainer de wedstrijd te bekijken :)
Daarna een romig shakie gemaakt van 50gr whey en lekker doorgeslapen.
Rond de klok van 09.30uur weer wakker, ben toch buiten ff gaan lopen. Normale tempo.
Ongeveer 30minuten gelopen. Ga zo beginnen aan mijn ontbijt.
Doordat mijn gewicht lekker op planning ligt kan ik nog enigzins mijn carbs redelijk hoog houden voor de fase, want zeer goed aanvoelt. Voornamelijk het gevoel dat de pomp er in zit, is een goed teken, want anders dreig je snel vlak te raken.
Wel hou ik mijn gewicht goed in de gaten, wil natuurlijk straks niet te hoog eindigen.
Begin nu wel meer de simpele dingen te missen, zoals een broodje kaas.....oooohhh brother:D
Zat gisteren nog naar een turkse programma te kijken. Gaat om een reporter die alle delen van Turkije afstrommelt en op zoek gaat naar lokale lekkernijen.
I know i know, eigenlijk moet ik het niet bekijken, maar de aantrekkingskracht is zoooooo groot.
Hij was nu in Giresun (vlak bij Trabzon) en daar komen de lekkerste hazelnoten van de hele wereld vandaan.
Een speciaal zaak met heel veel lekkere dingen, allemaal gemaakt van de lekkerste hazelnoten. Wat ze niet allemaal maken zeg. Alleen daarvoor zou ik een keer richting Giresun gaan :D

Back to the reality....
Dus nog ff doorzetten met vis/kip/beef en groentes

Lekker ibo, ik heb een extra portie chips voor je gegeten!
Nu focussen op je arnold sandow en wat minder op hazelnoten :p

• #2.311
Weet ik , opmerking was ook voor jouw bedoeld :D
Maar straks als jij op het podium staat, sta ik met een zak chips in de ene hand en een broodje doner in de andere hand jouw aan te moedigen hahahha..

Ben je niet bang om massa te verliezen door al die cardio?

Ik ga het aanpakken zoals gyan, gewoon 2 bakken kapsalon voor de pose down en dan even aders laten poppen :p

dat noeme ze dicipline:D:D:D
Ik ben gemeen,ik slaap uit en kijk de her:o:D

• #2.315
Ben je niet bang om massa te verliezen door al die cardio?

Nee omdat ik nu ongeveer 1.5 kilo boven mijn wedstrijdgewicht zit ( met ongeveer nog een kleine 2 weken te gaan) ben ik niet zo bang voor massaverlies.
Zorg er wel voor dat mijn bcaa inname nu wat hoger ligt, om spier afbraak tegen te gaan.

Heb je foto's van jezelf? Ben wel benieuwd. :)

Edit: heb 't al gevonden, blz 99. Heb je nog meer foto's?

Laatst bewerkt:
lijkt wel een vrouwenlog met al dat gevraag om foto's :D

Wij willen t**ten zien! Wij willen t**ten zien!!! :p

Bier en t**ten!

• #2.320
Nope geen bier in mijn log, want ben geen drinker, wel een foto van van meals 2,3 en 4.
Heb net een kilo kip voorbereid en dat verdeeld over bovenstaande maaltijden.
meal 2: 60gr rijst, sperziebonen en 200gr kip
meal 3: 200gr doperwten, halve paprika en 300gr kip
meal 4: 60gr rijst, sperziebonen en 200gr kip

meal 5 en 6 zullen bestaan uit Tilapia.
Tilapia is lekker als:
-je het een paar keer per jaar eet
-je het gelijk opeet als je het net hebt klaargemaakt

Tilapia is niet lekker als:
-je het moet opwarmen in de magnetron:D:D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

En zal binnenkort proberen om wat previeuw pics te plaatsen;)

Terug
Naar boven