Update van gisteren.
Energie level overdag goed, maar tegen de avond sloeg de vermoeidheid al snel toe, maar toch het maximale uit de training proberen te halen.
Trianing: Rug en schouders
Lattpulley front met reversed gripp
4x8x70kg
Low pulley
4x8x60kg
Seated Row Machine (per arm)
4x8x70kg
Latt pulley met smalle gripp. Dit keer iets anders uitgevoerd. Had ik gelezen in de laatste Flex magazine (stukje over Dexter Jackson)
Je gaat omgekeerd op het bankje zitten, waarbij je zover mogelijk naar voren toe schuift.
Dus je gaat met je billen op het eind zitten, waarbij je dan ook zover mogelijk naar achteren leunt.
Tijdens de uitvoering rek en strek je goed uit. Hierdoor ben je niet in staat om te cheaten en de oefening heel zwaar uit te voeren, maar je voelt het zeer goed in je lats.
Enorme pomp gevoel.
Straight arm rows met cable (voor de pomp)
4x15x35kg
Schouders
Crossover cables
4x10x15kg
Hier sloeg de vermoeidheid al in, kracht levels daalden naar beneden.
Dumbbell front raises
Je gaat bij deze oefening iets zijwaarts leunen (pak je wel ergens aan vast, anders val je om

)
En dan breng je de dumbbell met een vloeiende beweging naar boven. Niet zwaaien, je houdt de spanning er op.
4x10x10kg dumbbells
En dat in combinatie met side raises, ook
4x10x10kg
Klein beetje poseren, niet te veel, want was te vermoeid.
Met moeite, heel veel moeite mijn bakje vis en zoete aardappelen gegeten.
Eenmaal thuisgekomen een warme douche en gelijk slapen. Avond cardio zat er niet meer in. Mijn lichaam had gewoon rust nodig.
Vanacht heerlijk geslapen.
Voel me nu weer goed, spanning ( lees spier spanning) is goed aanwezig.
Na mijn bcaa ingenomen te hebben, eerst een ochtend cardio sessie van 30minuten.
Daarna mijn ontbijt genomen
50gr bambix met 40gr bananen whey
6 ei-eiwitten
en mijn dosis vitamientjes/mineralen
Vandaag wederom een hele dag vergaderen, dus zal ik de rijstewafels met kalkoenfilet en komkommer voldoende maken, zodat ik gedurende de dag niet te kort kom.
Vis maaltijden doe ik nu alleen nog maar thuis.
Opwarmen is een NO GO nu voor mij. Moet me zelf elke keer dwingen om het te eten.
Nog even, nog even maak ik mezelf maar wijs

Vanavond geen training, wel een cardio sessie.