De afgelopen dagen verliepen gelukkig wat soepeler, dit mede dankzij een goede nachtrust.
Tot volgende week hou ik mijn carbs low, rond de 120gr per dag, verdeeld over 3 maaltijden. (ontbijt, voor en na de training).
De andere 3 maaltijden zijn dus carbloos. Gewicht ligt nu op planning, maar moet het wel goed in de gaten houden en er wel voor waken dat ik niet stijg in gewicht. Daarom is 120gr ook een richtlijn en indien ik merk dat ik stijg in gewicht, schrap ik wat khy. Heb ik het gevoel dat ik wat leeg trek, dan voeg ik wat khy bij.
Ondanks dat ik mij vaak vermoeid voel en op mijn laatste reserves loop, probeer ik daar waar ik kan mijn lichaam de nodige rust te gunnen. Maar toch merk ik tijdens trainingen dat ik nog wel een lekkere pomp gevoel heb. Dit is een heel goed teken, omdat ik op die manier niet vlak trek en de hoeveelheid voeding die ik binnen krijg, voldoende is om nog harder en droger te worden, maar tegelijkertijd mijn massa goed vast te houden.
Als alles volgens planning verloopt, dan zal ik straks op 89kilo uitkomen voor de weging en dit is precies ook wat ik wil. Het maximale eruit halen (ivm mijn lengte).
Dit heb ik ook nodig, want de concurrentie is zeer geducht, vooral de jongens uit Rusland en Polen.
Dus niets aan het toeval laten en heel strak sturen, op tijd de weging en meting afhandelen, waardoor ik dan voldoende tijd heb om te laden. Daar ik heb ook een protocol voor, maar daar later meer info over.
Als het dus verloopt zoals ik verwacht ben ik toch 2,5kilo zwaarder als op de NK.
Training van eergisteren;
Legg ext
4 sets tot faillure
Legg press
4 sets met 20 reps
Legg press 45gr (per been) extra zwaar
4 sets tot faillure
Legg curls (per been)
4 sets tot faillure
Afgesloten met 4 sets zitten kuiten heffen, ook tot faillure
Daarna nog 5 minuten op de loophand op maximale helling en grote stappen.
Mijn pwo maaltijd bestond uit, kip met sperziebonen en een kleine zoete aardappel.
Terwijl ik dat zat te eten, zaten de heren lekker aan de chinees:mad
Maarja ik kan iig zeggen dat ik 30% minder BF heb

Gisteren op nuchtere maag nog 30minuten cardio.
En gisteravond een upperbody training thuis.
Ook hier een lekkere pomp, volle gevoel.
Daarna nog even de spieren aanspannen en poseren.
Maaltijden zijn over het algemeen het zelfde gebleven.
minimaal 2 maaltijden met Tilapia
2 maaltijden met kip
1 maaltijd met biefstuk
Afhankelijk hoe ik me voel kan ik soms 1 maaltijd minder doen in kip of biefstuk en een extra vis erbij doen.
Vandaag een lange, zeer lange dag vergaderen, dus heb ik mijn maaltijden wederom voorbereid. Smaakt minder als vers bereiden en gelijk opeten, maarja er moet ook gewerkt worden, dus zit er niets anders op.
Omdat ik vanavond laat terug ben, zal ik helaas niet kunnen trainen, wel las ik een extra cardio sessie in.
Vanaf morgen tot aan volgende week maandag kan ik volop trainen en dan is het rust, rust en nog eens rust.
Keep u posted...