Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

gaat goed! succes met vergaderen vandaag :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.403
Nog 2 uurtjes vergaderen en dan weer lekker naar huis. Net mijn laatste rijstewafel met kalkoenfilet gegeten, dus mijn voeding goed afgestemd.
Vanavond een lekkere vissie met een beetje rijst en dan mijn maaltijden voor morgen voorbereiden. En nog een lekkere cardio sessie+ poseren er achter aan.

Fijn leven he!

• #2.405
Hehe idd een fijn leven, des te meer we straks genieten van de fijne dingen in het leven.
Zeker na de wedstrijd, dat is een van de lekkerste maaltijden zeg en dan het toetje....ohhhhh brother :D
Een lekkere cheesecake of een bananasplit... ah what the hell, neem ze gewoon beide.

• #2.406
Zo net klaar met mijn kleine upperbody training.
4 sets rows
4 sets schoulder side raises
4 sets cable rows voor de borst
4 sets triceps extensions
4 sets biceps curls

Dit in een hoog tempo en net zwaar genoeg om een goede pomp te krijgen en daarna nog even de boel goed aanspannen en poseren.
Ondertussen ook nog mijn eten klaar gemaakt voor morgen (hoezo multi tasking:) )

Maaltijden van vandaag:

Meal 1: 150gr biefstuk / 6 ei-eiwitten / kleine zoete aardappel
Meal 2: 20gr hazelnoten met 6 bcaa (oh wat een genot:D)
Meal 3: 150gr kalkoenfilet met 4 rijstewafels en een beetje komkommer
Meal 4: 150gr biefstuk met halve zoete aardappel
Meal 5: 150gr kalkoenfilet met 4 rijstewafels en een beetje komkommer

Tussen door: 50gr wheypro framboos + 1 groene appel

Meal 6: 200gr Tilapia, halve ui, kleine zoete aardappel en 1 kleine rode paprika

Na de training 1 groene appel met 6 bcaa en een halve liter water extra gedronken,
dat wordt vanacht weer extra plassen, want heb nog wat extra appelazijn genomen.

Morgen wederom cursus/vergaderen, dus meals voor morgen ziet er als volgt uit:

Meal 1: 100gr biefstuk, 8 ei-eiwitten en halve zoete aardappel
Meal 2: 150gr kalkoenfilet met 4 rijstewafels
Meal 3: 150gr Tilapia met 60gr rijst en kleine komkommer
Meal 4: 150gr kalkoenfilet met 4 rijstewafels
Meal 5: 1 grote gebakslepel natuurlijke pindakaas en 50gr wheypro banaan
Trainen
Meal 6: 200gr Tilapia met sperziebonen

Mocht ik nog trek hebben, wat vaak het geval is, dan neem ik een grapefruit met bcaa in.

hahaha, ik plas ook altijd helemaal leeg van die appelazijn man :fuu:

Veertjes, veertjes. Goed bezig:-)

• #2.409
Nieuwe dag, frisse zin. Het is nu net een 05.00uur geweest en mijn bcaa ingenomen te hebben zit ik al weer op de hometrainer.
Straks lekker aan de ontbijt. De reden waarom ik nu ook biefstuk eet is vanwege het feit dat ik lowcarbs doe en daarmee toch de nodige energie heb.
De rest van de maaltijden staan al klaar. Voor vanavond een lekkere rug en schouder training op de planning.

Zo'n biefstuk zal er zeker wel ingaan in zo'n zware cut.
Vet randje haal je zeker wel weg? :sad:

• #2.411
Ik niet dat doet mijn personal slager ;)

Ben nog steeds jaloers op je slager :mad:
Nu maar hopen dat ik ooit een muscleworshipper tegen kom met een snackbar!

hoeveel uur slaap jij per nacht eigenlijk man? als je er om 5u alweer uit ben .. ik wil dat ook wel :o maar met werk, trainen en eten kan ik niet voor half12-12u in m'n bed liggen :fuu:

Echt dik respect man voor je toewijding! Doe me beetje denken aan een filmpje van frankenhouser die om 3 uur opstond om cardio te doen en eten te maken etc.

Doe je eigenlijk alles zelf qua trainingschema's / voeding of werk je met een begeleider?

Wanneer komen de foto's? :)

• #2.416
hoeveel uur slaap jij per nacht eigenlijk man? als je er om 5u alweer uit ben .. ik wil dat ook wel :o maar met werk, trainen en eten kan ik niet voor half12-12u in m'n bed liggen :fuu:

Zorg er wel voor dat ik voldoende slaap neem hoor.
En als ik de mogelijkheid heb dan neem ik tussen de middag wel een powernap. Alleen met werken gaat dat wat moeilijker:)

Echt dik respect man voor je toewijding! Doe me beetje denken aan een filmpje van frankenhouser die om 3 uur opstond om cardio te doen en eten te maken etc.

Doe je eigenlijk alles zelf qua trainingschema's / voeding of werk je met een begeleider?

Ik doe alles zelf.
En thx!

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 16:36 ----------

Ben nu nog aan het werk, komen er snel aan:)

• #2.417
Zo, 2 dagen cursus overleefd, was erg leuk, vermoeiend, boeiend en leerzaam.
Gelukkig tussendoor wel mijn maaltijden kunnen eten en de nodige respect van mijn collega's zorgden er wel voor dat ik op tijd kon eten. Er werd rekening gehouden met mij zodat ik op tijd kon eten. Super collega's.
Nu net mijn tilapia met groentes en een halve zoete aardappel gegeten.
Het zelfde maaltijd ga ik ook na mijn training eten.
Morgen ga ik mijn nieuwe trainingspak die nu nog bij de drukker ligt ophalen.
Met natuurlijk de logo er op van mijn sponsor, wil wel goed voor de dag komen @ the AC.
Natuurlijk horen daar ook nieuwe nikes bij (come at the brah... of zoiets :)), zijn besteld, hopen dat die voor woensdag binnen zijn:D
Vanavond nog een lekkere training er tegenaan gooien. Van weekend ff mijn lijstje afwerken met spullen die ik straks allemaal mee moet nemen. Natuurlijk ook wel wat lekkers om te snacken.
By the way zag dat AH nu de Ben en Jerries in de aanbieding had, ff flink inslaan, zodat ik straks lange tijd van B&J kan genieten.
Het is immers straks één van mijn primaire behoeftes in mijn bulk :D
Maar daar niet teveel aan denken, first things first.

• #2.418

U vraagt wij voeren uit:D
Dan hebben jullie ff een indicatie hoe ik er nu bij sta, let wel verlichting is klote. Irl ben ik wel heel iets knapper hoor:p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

dat ziet er scherp uit :)

Ik ben jaloers. :D Wat is je bodyfat? :)

En aan hoeveel cal zit je op een dag?

Thanks.

Terug
Naar boven