Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
Blijft toch altijd leuk om te zien hoe kerels elkaar kunnen opjutten.
Waarschijnlijk wordt dat mede veroorzaakt door de hoge testosteron levels bij ons :D
Dat was bij ons ook het geval.
1000reps legg extensions.
Yep een training wat je zeker niet elke week moet doen, maar af en toe om de boel maar eens te shockeren.
De eerste 10 setjes gingen goed van 50kilo bij 50 reps.
Eenmaal op de helft beland (500reps) ging het toch wat moeizamer, omdat de pomp, verzuring natuurlijk al beduiden aanwezig was.
Maarja geen van ons beide wilden opgeven, dus gewoon doorgaan. Non stop, met niet al te lange pauzes tussen de sets door.Als ik klaar was ging mijn trainingspartner en andersom.
Na de 800ste reps, zakte ik al terug met mijn herhaling en moest het per 40, toen 30 herhalingen doen.
Maar uiteindelijk de 1000reps gehaald.
Gevolg, als een hoogbejaarde man de trap oplopen en na mijzelf opgekleed te hebben weer naar beneden.
Stap voor stapje, leunend op de railing, in de hoop dat we er niet af donderden.

Tis puur om de benen ff lekker te schockeren, goed om de spiervezels eens goed aan te spreken.
Nogmaals leuk voor de afwisseling en met dit warme weer is dat juist wel eens leuk.
Maar na mijn vakantie, wordt het gewoon weer basic stuff en lekker zwaar trainen.

:roflol: succes met de spierpijn

wel eens leg press centuries gedaan trouwens? dat moet ook aardig heftig zijn
(10x40kg, 20x80kg, 30x120kg, 40x160kg enz)

hahaha 1000 reps :P bruut hoor

miljaar 1000 reps, dat is wat :eek:

Dan moet ik een weekje verlof nemen als ik dat wil proberen :p

Lekker bezig man.

Jezus, 1000 herhalingen! :o

Lijkt me wel leuk en hard!

Ibo D, wat gebruik je aan supplementen rond je training (dan doel ik vooral op snelle vormen van eiwitten/koolhydraten en de timing daarvan)

1000reps leg extension is wel echt brutaal!

Klinkt zeer interessant.
En moet je dan ook weer afbouwen?

voor zover ik weet niet, de bedoeling is dat je tot 100x400kg gaat en volgens mij heb je dan geen zin meer om af te bouwen :D (al mag het vast wel)

ik ga ze binnenkort eens proberen, al vraag ik me af hoe ver ik kom met mijn spierconditie

Ibo D, wat gebruik je aan supplementen rond je training (dan doel ik vooral op snelle vormen van eiwitten/koolhydraten en de timing daarvan)

1000reps leg extension is wel echt brutaal!

Op dit moment, een uur voor de training een volaardig maaltijd met complexe khy.
Tijdens de training drink ik mijn Intravol shake.
En na de training 3 caps bcaa's en 100gr rice & protein.

voor zover ik weet niet, de bedoeling is dat je tot 100x400kg gaat en volgens mij heb je dan geen zin meer om af te bouwen :D (al mag het vast wel)

ik ga ze binnenkort eens proberen, al vraag ik me af hoe ver ik kom met mijn spierconditie

WTF:eek::eek:100 reps van 400kg, is dat nonstop of mag dat ook met tussenpozen???
Als ik er alleen al aan denk, doet het al pijn in mijn benen:p

WTF:eek::eek:100 reps van 400kg, is dat nonstop of mag dat ook met tussenpozen???
Als ik er alleen al aan denk, doet het al pijn in mijn benen:p

nee in principe zo min mogelijk pauze per set... maar ik vermoed dat er weinig zijn die het in 1x af kunnen maken.. denk dat ik zelf bij 50x200kg al aan het afhaken ben eerlijk gezegd :D

50x 200kilo op de legg press zou nog kunnen.
Oke volgende week proberen.
10x40kg, 20x80kg, 30x120kg, 40x160kg, 50x200kg,60x260,70x300. Volgens mij wordt dat veel heel veel pijn lijden. Eens kijken hoever ik kom.

Nooit last van pijnlijke knieën na zo een beest trainingen :D ?

50x 200kilo op de legg press zou nog kunnen.
Oke volgende week proberen.
10x40kg, 20x80kg, 30x120kg, 40x160kg, 50x200kg,60x260,70x300. Volgens mij wordt dat veel heel veel pijn lijden. Eens kijken hoever ik kom.

succes :D ik zal eens kijken of ik iemand zo gek kan krijgen bij mij in de gym

Nooit last van pijnlijke knieën na zo een beest trainingen :D ?

Nope een goede warming-up.
Als ik van te voren weet dat ik heel zwaar ga, smeer ik er ook wel eens spiergel op.
Dit warmt de boel ook goed op.
En voor de rest de oefeningen goed uitvoeren, dus te teveel stunten met gewichten:p
Oja en jezelf regelmatig laten masseren doet ook wonderen.

---------- Toegevoegd om 01:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:43 ----------

succes :D ik zal eens kijken of ik iemand zo gek kan krijgen bij mij in de gym

Gewoon doen, kijken hoever we komen:D

haha brute training weer!!;)
idd wel lekker om even alles op z'n lazer te geven;)

Niet squatten met 1000 reps?:p

Darn, duizend reps... :eek:
Maar die "centuries" klinken nog gekker eigenlijk... :rolleyes:
Goed bezig Ibo! :thumb:

Thx Hummer
Volgens mij heb jij ervaring met Centuries :D:D
Hopelijk wordt het a.s woensdag wat wisselvallig weer, zodoende het een beetje gedragelijk wordt in de gym, anders wordt het wel zeer moeilijk om de speciale beentraining te voltooien.
De training van vanavond schouders en armen zal ook geen makkie worden met deze hitte.

Terug
Naar boven