XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

En een boze killy achter zich aan als hij niet opschiet!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.022
Volgens mij was jij de gene die een half uur met de riem bezig was:D

nog een leuke slachtfeest gehad ibo?
ik ben vandaag in nijkerk geweest om eens te ervaren hoe het slachten in zn werk gaat.. van dichtbij:eek2: geen pretje hahahah
wel ruim 50kg rood vlees ingeslagen dat weer wel

Mijn slager zei ooit eens 'zou je nog steeds zoveel vlees eten als je het dier geslacht ziet worden?'

Mijn reactie was 'krijg ik dan korting?' :p

Mijn slager zei ooit eens 'zou je nog steeds zoveel vlees eten als je het dier geslacht ziet worden?'

Mijn reactie was 'krijg ik dan korting?' :p

geloof me killy, als je het van dichtbij ziet heb je heel effe andere gedachten. maar zodra ie in de pan aan t bakken is hmmmmmmmmm
was wel een hele klus btw zo´n stier in stukjes krijgen :D de schaapjes waren veel sneller

Ik woon in een boerendorp, hoe denk je dat ik toen ik klein was aan mijn kipfilet kwam :p

• #3.029
Leuke gezellige familie dag, maar het slachten en of het bekijken daarvan sla ik liever over.
Ben een zeer emotioneel persoon, kan daar niet tegen.
Ik sta liever aan de andere kant van de balie waar ik mijn vlees kant en klaar in stukjes voorbereid overhandigd krijg.
Aankomend week ff een cutweek icm high carbs inlassen. (klinkt tegenstrijdig he:D)
Oftewel ff geen zoetigheid, suikers, brood etc.
Veel rijst, bambix rijstebloem en hoog in de proteine en gezonde vetten.
Gewicht schommelt nu rond de 102-103kilo. Daarom 1 cheatmaaltijd.
Eens kijken of ik mij daar aan kan houden...

• #3.030
Kreeg nog een foto toegestuurd van iemand die nog 4 dgn voor de wedstrijd een foto had genomen.
Zo ziet iemand uit die dus erg veel honger heeft en lacht met kiespijn:D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Oef wat mager! Geef die man een boterham! :p

Kreeg nog een foto toegestuurd van iemand die nog 4 dgn voor de wedstrijd een foto had genomen.
Ik vraag me af he, op welke percentage leid jij geen honger en ben je toch nog aardig droog, wat adertjes wat abs hier en daar.. just wondering...

btw bajram mubarek..

Wat was jij leeg. Liep je niet overal tegen aan?

• #3.035
Ik vraag me af he, op welke percentage leid jij geen honger en ben je toch nog aardig droog, wat adertjes wat abs hier en daar.. just wondering...

btw bajram mubarek..

Thx JN, rond je 7-8%, daaronder beginnen de lekkere trekjes toch al snel te komen:D

Wat was jij leeg. Liep je niet overal tegen aan?

Leeg is het juiste woord ja. En nee loop juist bewust niet overal tegenaan.
Trek me dan liever even terug. Daarom neem ik ook een week voor mijn wedstrijd vrij van mijn werk en plan mijn rustmomenten goed in.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Fokking shredded op die foto!!

Dus je had ook nog eens kiespijn 4 dagen voor de wedstrijd?Dan heb je je goed gehouden zeg, toppie man!

Ripped man, damn

Nou ben ik toch wel heel benieuwd, voor wie je porseert als hij/zij aanbelt:D

• #3.040
Hahaha.. zowiezo voor jouw;)

Terug
Naar boven