MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Zie het net ook weer, filmpjes van johnnie jackson, gewoon bolle rug, wel met spanning..

johnnie jackson is geen echte powerlifter en zijn techniek is totaal niet volgens het boekje

beter kijk je dan naar Stan Efferding bijv. of nog beter naar Brad Gillingham of Benedikt Magnusson.

Powerlifters hebben idd hun rug ook bol Daan, maar waar het nu om gaat is dat er eerst die kont omhoog gaat en dan een soort stiflegged deadlift ontstaat met een te bolle rug, zou je je benen erin betrekken is de belasting veel minder, zowiezo als je dan met deze techniek een topbeurt gaat maken is dat vragen om problemen vind ik.
In dit filmpje zie je dat benen en rug samen werken en niet afhankelijk van mekaar.

http://www.youtube.com/watch?v=cA8s17YIbSY&feature=related

Kijk ik ineens aan de rechterkant naar de filmpjes zie ik staan "Girl with the Greatest Ass on the Planet Does 135ilb Squats on Live TV" :eek::eek::eek::eek: :D
Mijn dag kan niet meer kapot :D

http://www.youtube.com/watch?v=15gH76NtdV8&feature=related

Konstantinovs moet je trouwens ook echt niet als uitgangspunt nemen, dat zegt die zelf ook altijd. Hij is een uitzondering.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.985
damn kijk eens hoe die 2 billen mooi aansluiten damn:D

Maar Robbie blijf ontopic, we hadden het over deadliften!!!

p.s: wel een mooi filmpje hoor;)

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 14:28 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=5ThnU6klUUg&feature=related

Hier zie je het ook goed ja, thx voor de tips!

Laatst bewerkt:
damn kijk eens hoe die 2 billen mooi aansluiten damn:D

Maar Robbie blijf ontopic, we hadden het over deadliften!!!

p.s: wel een mooi filmpje hoor;)

Ik was ontopic, maar Ibo als je dat ziet, dat wil je toch delen met alle PL en BB mensen :)

Ik vind het opzich best interessant de discussie over deadliften, ik vind dat daarin de BBers eens goed moeten kijken naar de PLers, die zijn meester in dit onderdeel, als ik sterker wilde worden met rug liep ik gewoon naar een PLer en die nam me op sleeptouw, je kan daar echt zoveel van leren vind ik.

• #2.988
Oh is dat Eddine dan??

haha ja dat ben ik :D

Ja ik zag laatst zijn filmpje, en ik vroeg of hij dat was....ondertussen heeft ie 5 kilo meer op de deadlift zie ik :)
Geweldig toch om te zien??Zo'n jonge vent die zo ermee bezig is, vind ik echt mooi om te zien, weinig praatjes en ondertussen tilt ie bijna 300 van de grond hahaha, geweldig :)

• #2.991
Ja als ik ook speciale deadlift sokken zou hebben....had ik de 200+ al gehaald:D:D
Nette lift Eddine, doe het je (nog) niet na;)

Haha die sokken zijn om schenen te beschermen tegen de scherpe stang en de stang van bloed te beschermen ;)

Welke Sumo gingen jullie eten dan? :D

waar blijven de 'o maarten je bent zo geweldig en sterk' berichtjes :mad:

Ja ik zag laatst zijn filmpje, en ik vroeg of hij dat was....ondertussen heeft ie 5 kilo meer op de deadlift zie ik :)
Geweldig toch om te zien??Zo'n jonge vent die zo ermee bezig is, vind ik echt mooi om te zien, weinig praatjes en ondertussen tilt ie bijna 300 van de grond hahaha, geweldig :)

Je hebt m duidelijk nog nooit ontmoet ;)
BB'ers zouden zich veel meer moeten focussen op compund oefeningen als dl, sq, bp, bor, mp, etc. naar mijn idee. Zeker de meesten op deze site, die vaak nog niet op een al te hoog niveau zitten (jij niet, Ibo) moeten gewoon massa opbouwen met compounds en al die isolatieshit om "de boel op te vullen" zo veel mogelijk vergeten.

Terug
Naar boven