Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

ziet er lekker uit ibo! ik maak ook altijd m'n eigen burgers door van alles bij elkaar te gooien.
vaak deze combi:
500 gr mager runder gehakt
half uitje - gesnipperd
1 ei
paneermeel
zout + peper
pittige mosterd
chili kruiden
gehaktkruiden

goede verhoudingen en erg lekker :D (vaak gooi ik er nog een plak cheddar kaas op :cool:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.142
Bijna hetzelfde idd.
Hoe bereid je het klaar dan, omdat je er paneermeel op doet, in de koekepan?

inderdaad en paneermeel is voor de binding heh...heeft weinig met koekenpan of oven te maken. jij gebruikt beschuit, zelfde idee
eerst super goed kneden en heel erg plat drukken - burgers van 125gr p/s, maar soms voor de lol 250 gr p/s :p

daarna de koekenpan heel warm laten worden zonder olie (als je een anti-aanbak hebt), vervolgens het vlees erin. dan snel aan beide kanten bruin laten worden. vervolgens een scheutje olie erin, vuur heel laag zetten en de deksel erop.

• Like
Waarderingen: D77
Door het paneermeel + ei plakken de burgers beter in mekaar zeg maar. Vallen ze niet kapot.
Je moet wel niet gelijk het paneermeel in het ei fl*kkeren dan word het een papje :p

• #3.145
oke op die manier, thx!

Hebben jullie echt altijd zin om zoveel moeite er in te steken? Ik ga vaak niet verder dan een sausje (is al veel voor mij), vind pasta/rijst met wat groente en vlees meestal wel genoeg.

Maarja, ik ben een boer :p

Hey wijven! Lijkt de kook en baktips sectie van het libelle forum wel...

Don't ask how i know!

Hebben jullie echt altijd zin om zoveel moeite er in te steken? Ik ga vaak niet verder dan een sausje (is al veel voor mij), vind pasta/rijst met wat groente en vlees meestal wel genoeg.

Maarja, ik ben een boer :p
mwah.. is bijna geen moeite en smaakt zoveel beter

Lekker hoor meiden! :D

• #3.152
inderdaad en paneermeel is voor de binding heh...heeft weinig met koekenpan of oven te maken. jij gebruikt beschuit, zelfde idee
eerst super goed kneden en heel erg plat drukken - burgers van 125gr p/s, maar soms voor de lol 250 gr p/s :p

daarna de koekenpan heel warm laten worden zonder olie (als je een anti-aanbak hebt), vervolgens het vlees erin. dan snel aan beide kanten bruin laten worden. vervolgens een scheutje olie erin, vuur heel laag zetten en de deksel erop.

Ik zou ze aanbakken en vervolgens nog een minuutje of 3-5 in de oven doorgaren op 180graden ( licht aan hoe zwaar en plat je burgers zijn). Dan behoud het vlees zijn vocht en word het minder snel droog :).

Ik zou ze aanbakken en vervolgens nog een minuutje of 3-5 in de oven doorgaren op 180graden ( licht aan hoe zwaar en plat je burgers zijn). Dan behoud het vlees zijn vocht en word het minder snel droog :).
die manier van bereiden heb ik ook een tijdje gedaan...maakte bij mij weinig verschil

• #3.156
Ach zo zie je maar weer, wil je continu zwaar trainen je op en top fit moet zijn:p
Afgelopen week een klote verhoudheid, griep opgelopen.
Vanochtend leek het de goede kant op te gaan en mijn eetlust was enigzins ook lekker aanwezig, maar gedurende de dag sloeg het weer een beetje om en begon het hoesten weer:mad:
OP de planning had ik rug en schouders staan, maar door het hevige hoesten zat er dit keer niet een zware training in. Dus om dat enigzins te compenseren heb ik een superset toegepast.

Bent over barbell row
1x12x40kg
1x12x70kg
1x10x90kg
3x6x130kg

Volgende oefening wilde ik zwaar deadliften, maar dat zat er niet in.
Door de druk in mijn kop, voelde het niet goed aan.

Dus dan maar een superset.
Lattpulley plate loaded (70kg)
Deadlift (80kg)
Straight arm pulldowns (30kg)

Alles op 8 reps en dit 3 rondes.

Schouders

Cable extensions
3x10x15kg

Dumbbell side raises
1x12x12kg
1x8x24kg
1x12x14kg

Front cable raises
3x10x15

Moeizame training door het hoesten tussendoor.
Eerst maar nu ff goed uitzieken, hopen dat ik er met een dag of 2 van af ben.
Maandag nieuwe kansen, nieuwe rondes:)

Overtraind Ibo. ;)
Beterschap man.

• #3.158
Thx buddy. Ik zal van het weekend wel een PL eetschema toepassen. Mijn lichaam moet verwend worden:D
Daarom morgenavond 3uur non stop eten bij de chinees.

Door zetten ibo, als paramedicus raad ik meer durum aan!!

Beterschap!

Jou kennende zal het wel een behoorlijke berg eten zijn dat weggewerkt zal worden. ;)

Terug
Naar boven