MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Die kan jij wel hebben.
Eerst naar de 110:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.182
Zit nu rond de 104kg:D
Maar na de sushi meeting met de grote jongens zal ik de 110kg wel aantikken:D

mr olympia zou wel awesome zijn natuurlijk :)

• #3.185
na zondag is alles anders ibo

Zal het?
Wellicht verruil ik mijn eightpack voor een one pack en wordt dan misschien wel een grote jongen en ga powerliften:eek:
Geen strenge wedstrijddieeten meer, maar lekker veel eten en gezellig met de heren trainen.
Klinkt verleidelijk, heel verleidelijk:D

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 02:42 ----------

mr olympia zou wel awesome zijn natuurlijk :)

Zou een ultieme hoogtepunt zijn!!

Wil je niet keer kijken hoe groot je kan worden met niet al te hoog vp?

Zal het?
Wellicht verruil ik mijn eightpack voor een one pack en wordt dan misschien wel een grote jongen en ga powerliften:eek:
Geen strenge wedstrijddieeten meer, maar lekker veel eten en gezellig met de heren trainen.
Klinkt verleidelijk, heel verleidelijk:D
ik heb ineens zo'n beeld voor me dat jij een sterkste man training doet en Oma ijsberend en duimen draaiend door de ruimte loopt, terwijl ze roept: "ibo...houd je rug nou eens recht als je die steen optilt"

• #3.188
Wil je niet keer kijken hoe groot je kan worden met niet al te hoog vp?

Zolang ik maar niet hoger dan 12% kom, vindt ik het prima. En tot nu toe gaat het goed. Waarom 12% als max, omdat je tussen de 10-12% imo het beste massa kunt bouwen.
Onder de 10% wordt het erg lastig om te gainen. Dit spreek ik dan voor mijzelf.

ik heb ineens zo'n beeld voor me dat jij een sterkste man training doet en Oma ijsberend en duimen draaiend door de ruimte loopt, terwijl ze roept: "ibo...houd je rug nou eens recht als je die steen optilt"

Hehehe, we sluiten niets uit Sjaak;)

Ibo mag misschien zo nu en dan eens bij hoge uitzondering een strongman training doen.
Zodra het te gek begint te worden trekt sibil gewoon even hard aan zijn riem!!!

'Af ibo, 10kg side raises!!!'

Haha

Dus 120 kilo met 12% is geen probleem? :D

• #3.191
We shall see, we shall see;)

Merhaba Turkish Delight, wat lees ik nu?!?! 104 kilo, das wat anders dan je gewicht in Madrid haha. Van "onder-voed" naar "over-voed" ?!?!:p Wel balen dat je zo'n last hebt van die hoestbuien... das heel irritant ja met trainen. Binnenkort samen trainen? Enne houdt die vreetbuien van je onder controle, straks wordt je nog echt een grote jongen haha...

• #3.193
He miss Spanish Delight, ik denk dat ik mijn nachtelijke rijstmaaltijden zeker standaard moet toepassen:)

haha, dat was echt erg.................. Zo te lezen gaat het op je hoestbuien na, best goed dus! Vooral het eten haha Ik zie opeens die 6 lege borden weer voor me ;) En dat terwijl er maar 2 mensen aan het eten waren?!?!
Maar ff serieus; taxi doen maar haha................pfffff dat was zo not funny

de schade.JPG

• #3.195
Deze week helaas geen noemenswaardige updates.
Twee keer mijn training moeten afblazen wegens klote hoestbuien.
Eten gaat gelukkig wel goed, dus las ik deze week maar verder een rustperiode in, om iig mijn keel te ontzien en goed te herstellen.
Volgende week hopelijk weer snel aan de bak.

Turkse thee met honing, werkt vast goed voor je keel :)

ihlamur schijnt goed te werken tegen blijvende hoest :)

• #3.198
Neem nu warme melk met een scheutje honing en eigeel.

beterschap

• Like
Waarderingen: D77
Hoe gaat het met je????

Terug
Naar boven