Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
na zondag is alles anders iboZit nu rond de 104kg
Maar na de sushi meeting met de grote jongens zal ik de 110kg wel aantikken![]()

ik heb ineens zo'n beeld voor me dat jij een sterkste man training doet en Oma ijsberend en duimen draaiend door de ruimte loopt, terwijl ze roept: "ibo...houd je rug nou eens recht als je die steen optilt"Zal het?
Wellicht verruil ik mijn eightpack voor een one pack en wordt dan misschien wel een grote jongen en ga powerliften
Geen strenge wedstrijddieeten meer, maar lekker veel eten en gezellig met de heren trainen.
Klinkt verleidelijk, heel verleidelijk![]()
Wil je niet keer kijken hoe groot je kan worden met niet al te hoog vp?
ik heb ineens zo'n beeld voor me dat jij een sterkste man training doet en Oma ijsberend en duimen draaiend door de ruimte loopt, terwijl ze roept: "ibo...houd je rug nou eens recht als je die steen optilt"

ik heb ineens zo'n beeld voor me dat jij een sterkste man training doet en Oma ijsberend en duimen draaiend door de ruimte loopt, terwijl ze roept: "ibo...houd je rug nou eens recht als je die steen optilt"
Wel balen dat je zo'n last hebt van die hoestbuien... das heel irritant ja met trainen. Binnenkort samen trainen? Enne houdt die vreetbuien van je onder controle, straks wordt je nog echt een grote jongen haha...
En dat terwijl er maar 2 mensen aan het eten waren?!?!