AndroidHealthClinic

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
Na een welverdiende 8dgn rust periode, had ik mijzelf voorgenomen om weer lekker te gaan trainen, schiet ik door een kleine k*t beweging door mijn rug.
Paar dgn plat. Gelijk naar de dokter om spierverslappers en pijnstillers vragen.
Gelukkig hadden ze injectables hiervan, dus werd het sneller opgenomen.
İk zei tegen de zuster, doe mij maar een paar ampullen extra mee voor het geval ik weer last zou krijgen.
Oh kan jij ınjecteren dan? Ehmm een beetje :D
Anyway na een paar dgn voelde het weer goed aan en heb ik hier de dichtsbijzijnde gym opgezocht en een total bodyworkout gedaan. Effe de boel weer op gang krijgen en met 40graden buiten valt het niet echt mee om lekker te trainen :)
Voordeel is wel dat er letterlijk om de 200meter een vreet tent is, dus zowel mijn pre als post work-out maaltijden zijn gedekt!
Oke nu weer aan de kebab...

dat is knap klote gozert
hopelijk niks blijvends

Ik heb net bij bodylab besteld en 3x raden wat ik erbij kreeg.

Ibo op a4formaat.

Krijg je veel geld daarvoor?

He cool om te horen:D
Ik heb een villa met zwembad gekregen. Life -time supplementen.
Heb zelfs een kraan waar puur wheywater uitkomt:D
Nee joh, heb een hele goede verstandshouding met Bodylab.
Ze doen helemaal niet moeilijk om een potje meer of minder. Als er nieuwe produkten op de markt komen, probeer ik die graag uit. En natuurlijk geef ik hierbij ook mijn ongezouten mening over;)
Ben er ook zeer trots over dat ze mijn koppie willen gebruiken voor een mooi produkt.
Ik had het graag willen uploaden hier, alleen zit ik nu niet achter mijn eigen laptop, dus zal ik dat wel later doen.
@Mack, je hangt het wel boven je bed he:D

Heb je maar één smaak whey waterkraan..? :D

nee sorry er zat ook een chick bij die iets beter erbij stond dan jouw:P

Nee Dwarv, de volgende keer een foto van ons samen dan.
Als ik in wedstrijdshape ben maken we een mooie foto hiervan met mijn beste pose en jij komt dan in je tijgerpakje voor me liggen:D

Je vlucht zelfs naar je heimat om niet met mij te hoeven trainen Ibo. Het moet niet gekker worden;)
Hoe lang ben je nog weg superturk?

Jij mag altijd:D

Je vlucht zelfs naar je heimat om niet met mij te hoeven trainen Ibo. Het moet niet gekker worden;)
Hoe lang ben je nog weg superturk?

Ik moest ff back to the roots Ries.
De plannıng is dat ık 4 aug weer terug vlieg.
Dan zal ik er weer volop tegenaan gaan en natuurlijk de nodige updates doen.
Want daar was de laatste tijd niet zoveel sprake van:p
Maar onze trainıng ben ik zeker niet vergeten. Dat gaat goed komen. Wellıcht dat Dwarvewarrior dan mooie shots komt maken;)

Jij mag altijd:D

Ik moest ff back to the roots Ries.
De plannıng is dat ık 4 aug weer terug vlieg.
Dan zal ik er weer volop tegenaan gaan en natuurlijk de nodige updates doen.
Want daar was de laatste tijd niet zoveel sprake van:p
Maar onze trainıng ben ik zeker niet vergeten. Dat gaat goed komen. Wellıcht dat Dwarvewarrior dan mooie shots komt maken;)

Dat zou leuk wezen, misschien ook wat filmpjes

Na een paar weken temperaturen dik boven de 40gr, voelde het gisteren zeer aangenaam toen ik weer terug kwam in ons ozo bewolkte kikkerlandje.
Hoe verfrissend kan een regenbui zijn en wat voor invloed heeft het op je eetlust.
Gewoon weer volop aan het eten.
Dus vanaf vandaag weer officieel aan de clean bulk.
En vandaag maar gelijk de benen weer goed aanpakken, want deze heb ik eerlijk gezegd wel een beetje verwaarloosd in mijn vakantie, maar aan de andere kant een paar weken rust zal mijn lichaam ook goed doen.
Squatten zal zeker weer een grote rol spelen tijdens mijn beentrainingen, dus vanavond begin ik met
10sets van 10reps @ 100kilo.
De bedoeling is dat ik elke week hoger ga met als einddoel
15 sets van 15reps @150kilo.
Zal moeilijk en zwaar worden, maar waar een wil is, is een weg:)
Vanavond zal ik wel ff updaten of de 10sets gelukt is na een extreem luie vakantie.

10x10x100? Damn bro, wat een volume! :P

15 sets van 15reps @150kilo wtf dude :roflol:
succes met je doel!

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

oja ik daag je uit trouwens om die 10x10 te doen in 5x20 :P (niet breathing style)

hehehe... tis ook een doel he Corpaul. Maar die 15 sets van 15reps zal ik waarschijnlijk wel een hele dag over doen.
Maar eerst maar de 10 sets afmaken:D
Enne 5 x 20reps @ 100kilo is nog zwaarder dan 10x10.
Zal er nu niet in zitten hoor, zo sterk ben ik niet:(

Laatst bewerkt:
15x15x150, dan moet je H. de Jonge van Flex even bellen, dan kom je denk ik wel in de NL-editie te staan, meende dat .......... (kan niet op zijn naam komen, maar een lange kerel die de masters draait, volgens mij heeft ie onlangs nog een a-wedstrijd gewonnen, hij woont ergens in het noorden van NL) 14x14x140 heeft gesquat. Succes ermee, 10x10x100 gaat je vandaag wel lukken.

Klopt ja, tis destijds ook begonnen door Harry de Jonge.
Ben zelfs nog bij hem geweest tijdens zijn open dan @ Muscle Totaal.
Maar voorlopig ff flink doorbulken, een goede riem, wat kneewraps en werken naar ons doel.

gewoon zonder riem en kneewraps man :thumbs:
hoe werk je dan op? eerst naar 10x10x150kg en dan zelfde met 11x11x100kg beginnen ofzo?

Nee de bedoeling is 10x10x100kilo.
Volgende week 11x11x110kilo.
Dat was de principe die Harry destijds had geroepen.
Zonder kneewraps gaat nog wel, maar bij 150kilo vindt ik het toch wel iets prettiger om een riem te gebruiken:)
Maarja voor het zelfde blijf ik op 120kilo steken, we zullen zien.

Terug
Naar boven