MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
Cool 10000 hits :D

Je bent populair.
Hoe vaak in de week ben je in da gym?

Nu nog 3 keer in de week.
Vanaf november (kan helaas niet eerder) stap ik over op een nieuwe split training waarbij ik 4 in de week ga en richting wedstrijd is het 4 keer in de week naar de gym en elke dag cardio, waarbij soms 2 keer per dag.
En dat allemaal voor een paar minuten faam op het podium, maar tis het waard:D

Vandaag had ik mijn rug training op de planning staan.
Goed gegeten en 45 min voor mijn training had ik mijn pre shake in genomen van BBeX.
Gelijk maar 3 scoops. Het was rond kwart voor acht. Half negen zou mijn training van start gaan.
Na ongeveeer 20 minuten voelde ik het spul al werken. Zat lekker rustig op de bank en ineens zo'n gevoel dat je iets moet doen, want stil zitten zit er dan niet bij:D
Mijn spullen stonden klaar en ja hoor net op het moment dat ik wilde gaan, kwam er iets tussen waardoor mijn rit naar de gym werd verhinderd.
Shit en nu, ben helemaal klaar om een intense workout te gaan doen, kan ik niet gaan.
DAMN!!
En nu, dan maar thuis trainen.
Ehmmm optrekken? No go... heb nergens iets hangen waar ik pullups mee kan doen :(
Ehmmm aftrekken? nope.. wil toch wel iets meer dan 3 sets doen.
Shit... ja dan maar push-ups, voor een half uur lang.
Eerst 10reps, dan minuut pauze en dan weer 10 reps, weer minuut pauze en zo maar door tot de 30minuten waren voldaan.
Maarja na 20minuten waren mijn borsten en triceps flink opgepompd dus de 30 minuten heb ik niet kunnen volmaken.
Maar de pomp en harheid, heerlijk.
Komt dit door de BBeX mass pack die ik heb genomen of placebo who knows, maar een heerlijke pomp was uiteindelijk wel het resultaat.
Dan nog ff poseren. Voor de gene die zich afvragen waarom ik aan het poseren ben gegaan. Nou dit een een hele goede cardio sessie en zwaar, kenners kunnen dit beamen en zorgt natuurlijk ook voor de nodige definitie.
Anyway na 20 minuten best wel een voldaan gevoel.
Daarna mijn pwo shake genomen.
Wat je vaak hebt met pwo shakes dat ze een chemische smaak hebben, dat is bij deze niet het geval, zit een lekker orange smaak aan.
Net als bij Muscle Tech vapor, maar wel een stuk goedkoper:D

Tijdens mijn vakantie en het extreme weer ben ik qua gewicht wel wat in gewicht terug gegaan. Zat toen op 102kilo.
Zit gelukkig nu weer rond de 107kilo.
Maar ik moet nu mijn gezonde vetten iets meer omhoog gooien, denk aan noten, zalm etc wil ik nog geleidelijk omhoog met mijn gewicht.
Daar zal ik de komende tijd nog een beetje met stoeien en kijken wat het beste voor mij werkt.

Hopelijk tik voor het einde van het jaar de 115kilo nog aan, zal wel moeilijk worden, maar we shall see:D

Oke genoeg geluld nu weer ff een wheypro shakie;)

OJa morgen ZEKER een rug training en update!

pushups :P haha

Wat is je PR met pushups :P

Hoe lang ben je?
Waarom geen weighted push ups?

Was vroeger 20 sets van 50 reps, maar deed toen nog niet aan bb'ing.
Nu 20 hooguit 25 reps per keer:p

Hoe lang ben je?
Waarom geen weighted push ups?

1.81mtr en weigted push-ups?
Nou omdat ik thuis geen schijven heb, zal wel aan mijn zoontje vragen of hij de volgende keer op mijn rug wil zitten, weegt rond en nabijde 30kilo, moet kunnen:D
Vindt ie wel leuk.

Tis nu rond de klok van 5uur, moest er ff uit, maag begon een beetje te knorren.
Effe een kleine shake maar nemen en een update betreffende mijn training van gister avond.
Zoals eerder gezegd stond mijn rug op de planning. Zo gezegd zo gedaan.
Ben dit keer begonnen met pullups. Niet in de gewone pullups machine. Deze is van Technogym en ik vind de handles niet lekker geplaats.
Dus maar in de smith machine gedaan. De stang zo hoog mogelijk geplaats.
3 sets van 6-8reps @ bw.
Pullups ben ik helaas niet zo sterk in,maar wordt voorlopig wel een vaste onderdeel in mijn rug training. De bedoeling is dat ik uiteindelijk straks met gewichten aan mijn speciale riem mijn pullups ga doen.

Low row (machine) om en om, dus niet beide armen tegelijk
Aan beide kanten 80kilo
3 sets van 8-10reps

High row (machine, wederom om en om
Aan beide kanten 60kilo
3 sets van 8-10reps

Straight arm cable push downs
3sets van 10 reps @ 25kilo

Biceps
Larry scott curl
3 sets van 10reps @20kilo

Hammercurls
3 sets van 8 reps @ 25kilo (dumbels)

cable curls
3 sets van 12 reps @ 25kilo

Training verliep lekker, pomp zat er goed, hopelijk kan ik de volgende keer de gewichten weer omhoog schroeven.

Nog altijd lekker bezig Ibo. :thumb:

• Like
Waarderingen: D77
Jij mag altijd:D

Ik moest ff back to the roots Ries.
De plannıng is dat ık 4 aug weer terug vlieg.
Dan zal ik er weer volop tegenaan gaan en natuurlijk de nodige updates doen.
Want daar was de laatste tijd niet zoveel sprake van:p
Maar onze trainıng ben ik zeker niet vergeten. Dat gaat goed komen. Wellıcht dat Dwarvewarrior dan mooie shots komt maken;)

Wordt wel een Yates sT training dan kerel!
Lekker helemaal leeg en los gaan:D

Yates style?
Dat is toch 1 zware set??

Terug
Naar boven