XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

kneewraps zou ik alleen niet in de smith gebruiken. Want je trained nog gewoon daar ofniet in deventer?

Nee de bedoeling is 10x10x100kilo.
Volgende week 11x11x110kilo.
Dat was de principe die Harry destijds had geroepen.
Zonder kneewraps gaat nog wel, maar bij 150kilo vindt ik het toch wel iets prettiger om een riem te gebruiken:)
Maarja voor het zelfde blijf ik op 120kilo steken, we zullen zien.

poe, het lijkt me veel te hard gaan. maar succes :)

• Topic Starter Topic Starter
poe, het lijkt me veel te hard gaan. maar succes :)

Nou misschien wel te hard idd:p
Waarom vondt ik nu squatten minder leuk dan de legg press:D
Om nou te zeggen dat vanavond makkelijk ging... nou nee.
10x10x100kilo wel netjes afgemaakt. (paralel en niet ass to the ground)
Dat kunnen mijn tere knietjes niet aan na 4 weken vakantie:o
Misschien lag het aan 4 weken weinig getraind te hebben of het benauwde temperatuur of misschien wel beide, maar eerlijk gezegd ging het niet echt van een leien dakje. Maargoed dat had ik wel een beetje ingecalculeerd.
Ik verwacht volgende week niet zoveel problemen met 11x11x110kilo, we zullen zien.
Daarna nog 3 sets legg extensions gedaan @ 50kilo. Gewoon rustig en gecontroleerd (lees squeezen)
Nog 3 sets abductor erachteraan. Legt meer de nadruk op de buitenkant van de dijbenen.
Vervolgens nog 3 sets seated calves.
Of ik na 5 trainingen op 150kilo kan squatten is misschien wel erg optimistisch, maar tis een doel en blijf ik op 130kilo steken, kan ik nog altijd afwijken van mijn doel.

@ The Mistery, waarom geen wraps op de smith, belemmert dat de bewegingsbaan??

ik geloof eigenlijk niet zo in deze opbouw, 10x10x100 naar 15x15x150 opbouwen in 5 weken is insane... zeker aangezien 1x15x150 al erg zwaar is (voor goede squats)

ik denk dat je beter een realistisch doel kan stellen en eerst opbouwen naar 10x10x150 en dan een paar repjes erbij.. maarja ik heb niet zoveel ervaring dus ik weet niet wat je wel en niet aankan natuurlijk :D succes man, zou mooi zijn als je het haalt! (en dan moet je eigenlijk naar het PL hok verhuizen met een paar dikke 1 RMs)

@ Corpaul, wil eens mijn grenzen opzoeken.
Maar wordt mijn grens al snel bereikt dan stippel ik wel weer een nieuwe route uit:D

15x15x150
succes ermee

• Like
Waarderingen: D77
15x15x150, dan moet je H. de Jonge van Flex even bellen, dan kom je denk ik wel in de NL-editie te staan, meende dat .......... (kan niet op zijn naam komen, maar een lange kerel die de masters draait, volgens mij heeft ie onlangs nog een a-wedstrijd gewonnen, hij woont ergens in het noorden van NL) 14x14x140 heeft gesquat. Succes ermee, 10x10x100 gaat je vandaag wel lukken.

Sietze Lebbing

NK Kampioen 2010
Eind van het jaar WK

Ibo als jij 15*15*150 gaat doen ben je gek:P

• Like
turkish blood, zie geen probleem hij doet het easy

• Like
Sietze Lebbing

NK Kampioen 2010
Eind van het jaar WK

Ibo als jij 15*15*150 gaat doen ben je gek:P

Idd Sietze ja!

turkish blood, zie geen probleem hij doet het easy

Hahahaha... was het maar zo makkelijk.
De training was gisteren was vandaag wel goed te voelen.
Ben vanaf maandag ook aan mijn nieuwe stack beginnen.
BBeX Mass Pack.
Preworkout, creatine methyl en post workout sups
Kijken wat deze sups voor mij kunnen betekenen icm natuurlijk met flinke calorieen die ik de komende tijd ga nemen:D

Ik verwacht dat de 11 series nog wel zal gaan, maar dat ik vanaf 12 wel moeite zal krijgen.
Wellicht dat ik mijn beensessies weer in mijn oude gym moet gaan doen.
Wat zeg je ervan Kuki, doe je mee.
Kan je mij tenminste een schop onder mijn kont geven!

Ibo het lijkt me geen strak plan omdat je geen goede baan kunt volgen en dat wraps geen toegevoegde waarde hebben mede daardoor maar je kan het proberen.

Ibo het lijkt me geen strak plan omdat je geen goede baan kunt volgen en dat wraps geen toegevoegde waarde hebben mede daardoor maar je kan het proberen.

Maar op de vrije squat zou het geen probleem moeten zijn dus.
Anyway zolang ik het niet nodig heb zal ik ook geen kneewraps om doen.

Hehe ik wens je veel succes en ook veel sterkte voor de days after ;) Lijkt me geen pretje om dat te doen..

Idd Sietze ja!

Hahahaha... was het maar zo makkelijk.
De training was gisteren was vandaag wel goed te voelen.
Ben vanaf maandag ook aan mijn nieuwe stack beginnen.
BBeX Mass Pack.
Preworkout, creatine methyl en post workout sups
Kijken wat deze sups voor mij kunnen betekenen icm natuurlijk met flinke calorieen die ik de komende tijd ga nemen:D

Ik verwacht dat de 11 series nog wel zal gaan, maar dat ik vanaf 12 wel moeite zal krijgen.
Wellicht dat ik mijn beensessies weer in mijn oude gym moet gaan doen.
Wat zeg je ervan Kuki, doe je mee.
Kan je mij tenminste een schop onder mijn kont geven!
Kuki is geen diehard hahaha

heb vandaag ook 10x10x100kg gedaan, na tijdje ga je gewoon echt kapot

pffffffff dat squatten, jij liever dan ik man :P veel plezier ermee :D

Je bent niet goed wijs man, ha ha

Als jullie nou een keer als echte mannen zwaar gingen squaten kwam ik wel mee trainen.

Terug
Naar boven