MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.401
Mag ik hier uit opmaken dat je toch maar niet met pensioen bent gegaan?

Is dit gericht op Ray of op mij?
Als het op mij gericht is, kan ik me niet herinneren dat ik heb gezegd dat ik met pensioen zou gaan mbt wedstrijden draaien

Maar ik neem aan dat jij toch niet alles eet wat los en vast zit, om het zomaar te zeggen..

Nee luister wel goed naar mijn lichaam. Afhankelijk van hoe ik mij voel eet ik soms wel eens meer en soms minder.
Probeer het grotendeels schoon te houden en daardoor kan ik vaker tussendoor cheaten.

is je uiteindelijke doel nog steeds die 125kg ?! :D

• #3.403
is je uiteindelijke doel nog steeds die 125kg ?! :D

Nee daar zijn we allang van afgestapt.
Zelfs als ik hele dagen vrij zou zijn en 8 maaltijden per dag zou eten icm heel veel slapen, trainen, zou het nog verdomd moeilijk zijn om de 125kilo te halen.
Hoe meer ik eet des te hoger mijn verbranding. Ik kan het nu nog combineren met mijn privé en werk leven. Dus voorlopig geen zwaar gewicht:p

100 kilo @ 6% is ook niet mis ;)

Gericht op Ray (sorry voor de verwarring). Dacht gelezen te hebben dat Ray met BB pensioen zou zijn na zijn laatste wedstrijd. Dat het nu lijkt dat hij de strijd met jou lijkt aan te gaan klinkt alleen maar positief... We gaan dus nog meer zien van Ray:cheer:

Is dit gericht op Ray of op mij?
Als het op mij gericht is, kan ik me niet herinneren dat ik heb gezegd dat ik met pensioen zou gaan mbt wedstrijden draaien

Nee luister wel goed naar mijn lichaam. Afhankelijk van hoe ik mij voel eet ik soms wel eens meer en soms minder.
Probeer het grotendeels schoon te houden en daardoor kan ik vaker tussendoor cheaten.

Ik met pensioen? :D Ben nog maar net begonnen :)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 19:56 ----------

@Ibo. Zou het tegek vinden om tegen je te staan en een eer :)
In 2015 komt er hopelijk een wedstrijd waar gewicht, lengte of leeftijd niet uitmaakt. Jij bent dan van harte welkom;)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 19:57 ----------

Laatst bewerkt:
  • #3.407
Update time:

Van het weekend extra cardio ingelast, zowel de zaterdag als zondag een uur cardio gedaan op nuchtere maag, why? Omdat ik toch altijd vroeg wakker wordt ivm werkrooster, dus kan ik in het weekend er maar beter ook vroeg uit.
Een uurtje lopen, klein ontbijtje en vervolgens weer een paar uurtjes doorslapen.
Heerlijk. Vervolgens weer deel 2 van mijn ontbijt, die dan kan varieren van een grote kom havermout/brinta of afgebakken broodjes met diverse soorten beleg.
Moet ook gezellig zijn aan tafel met de kids natuurlijk.

Training van vandaag;

Bent-over barbell row
1x12x70kg
1x10x90kg
2x8x120kg
1x12x90kg

Seated low row
3x8x100kg (oftewel 50kg schijven per arm)

Latt pully plate loaded smalle grip
3x10x100kg

Latt pully met smalle grip
3x10x50kg
Omgekeerd op de zitting, zover mogelijk naar voren zitten en dan achter over leunen.

Schouders

Face pulls ss front high raises
3x10x30kg 3x10x12kg

Side dumbbell raises
2x10x30kg
1x12kg tot faillure

Intensiteit hoog, weinig rustpauze.

30kg dumbbell raises is belachelijk zwaar Ibo. ;)

• #3.409
30kg dumbbell raises is belachelijk zwaar Ibo. ;)

Valt wel mee hoor als je het per arm doet en leunt aan een bankje.
Oke de uitvoering is niet helemaal perfect, maar wel goed genoeg om de schouders flink te belasten.
(ben wel eerlijk;))

Vandaag met Ibo in de gym van Dervis Akdeniz wat foto's geschoten. Op het forum van musclemaniacs had ik een prijsvraag gewonnen, met de vraag; Raad de buik.... Het was de toen:p afgetrainde buik van Turkisch Delight

Een mooi en royaal pakket met biofreeze producten!!!

myphoto.jpg

Sodeju jij bent lenig :)

:o Tsja het was Ibo's idee hihi

• #3.414
Ik heb zoveel creatieve ideeen:D

Gaan ze leuke foto's maken wanneer ik er niet ben :(

• #3.416
Volgende keer ga jij ring in Killy zoals afgesproken en kickboxen tegen een van de dames;)
Is mooi beeldmateriaal voor al jouw fans :D

Ja maar dat moet ik toch aan afweging maken tussen een goede training of een goed gevecht...
Want na een goede training kan zelfs een oude vrouw van 90 nog van me winnen :p

Ja maar dat moet ik toch aan afweging maken tussen een goede training of een goed gevecht...
Want na een goede training kan zelfs een oude vrouw van 90 nog van me winnen :p

Dan doe je eerst een goed gevecht tegen een jonge meid van rond de20, en daarna een mindere training met een vrouw van 90 :D

• #3.419
Update nog van afgelopen woendag;

Na de grondige warmin-up

Legg curls;
4x10x40kg

Squatten in de smith
5x10x120 (diep zakken en langzaam uitgevoerd)

Legg extensions
5x10x50kg (per been en ook in slowmotion uitgevoerd)

Uitstappen 2 x rondje gym, ongeveer 500mtr.

Doelstelling voor deze training lag puur op spierkontraktie en niet zo zeer op kracht.
Vandaar ook de slowmo uitvoering.

Twee dagen later en de spierpijn is nog hevig aanwezig:p

Waarom squats in smith?

Terug
Naar boven