MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.421
Zodat ik mijn voeten nog iets meer naar voren kan zetten en daardoor dieper kan zakken.

Lekkere training Ibo

Lekkere training, in welke gym waren die lunges?

Als ik trouwens iets k*t vind is het squaten in de smith, heb ik nooit mijn rug lekker. Vind het naar achter leunen ook altijd maar eng aanvoelen.

• #3.425
Tis even wennen Killy, maar na een tijdje voelt een Smith wel lekker aan hoor.
En de lunges waren bij Sportstudio H&A, waar jij ook traint.

Training van afgelopen zaterdag, wederom weer gericht op slow-motion uitvoering, daarom had ik de gewichten ook niet zo hoog gehouden.

Chestpress
2x10x200kg
3x6x230kg

Incline chestpress met smalle gripp
4x8x100kg

Peck deck fly's
4x10x50kg (op het einde ff 2 sec vasthouden)

Cable fly's
4x15x25kg

Biceps curl ss rope triceps pushdown
10x10xdiverse gewichten

Wegens tijdsgebrek heb ik de armen ff in 2 delen gedeeld.
Morgen zal ik de armen part II doen.

Gewicht schommelt nu rond de 103kg.
Zal de komende weken meer met carb cycling doen en mijn "gezonde" vetten omhoog gooien.
Eiwitten hou ik stabiel.
Zoetigheid en junk breng ik terug naar 2 keer per week.
En dan nog doe ik het met mate.

Hey Ibo,

Zag je in de flex geloof ik, lache kop heb je :D Ben je met dezelfde trainingsstijl als je nu hanteerd gekomen waar je nu bent? En hoe ga je dat carbcyclen aanpakken, some details would be great, ben ik wel benieuwd naar.

• #3.427
Ehh je bedoelt mijn ingevallen bekkie :D
Ja je kan wel zeggen dat mijn 3 dagen split van de afgelopen 2 jaar wel veel hebben bijgedragen aan mijn shape.
Carbcycling ziet er bij mij als volgt uit:
Hoge dagen = 700gr khy
Midden dagen = 450gr khy
Lage dagen = 250gr khy

Op de midden en lage dagen zal ik mijn vetten wat meer verhogen, denk hierbij aan noten, vette vis, pindakaas, hele eieren etc.

Proteine hou ik stabiel, hoef je niet te verhogen, omdat ik genoeg amino's neem.
Zal nog wel ff smakelijke foto's plaatsen van meals, zo kunnen jullie zien dat dieeten helemaal niet zo erg is :D

250gr khy is voor mij een hoge dag :sad:

hoeveel vet neem jij per dag eigenlijk ongeveer?

Hey Ibo,

Gaat lekker zo te lezen; vanwaar train je maar 3 keer? Reageer je daar beter op, dan 4 of 5 keer per week of is het puur praktisch? en hoe ziet je split er uit?

• #3.431
250gr khy is voor mij een hoge dag :sad:

hoeveel vet neem jij per dag eigenlijk ongeveer?

Dit kan varieren per keer, maar ligt tussen de 100-150gr per dag.

Als ik benen kom doen, dan doen we hem we los! :D

Wat zie jij onder junk? turkse pizza en kapsalon of een boterham met chocopasta?

dit dus alles in 1 maaltijd :D

Hey Ibo,

Gaat lekker zo te lezen; vanwaar train je maar 3 keer? Reageer je daar beter op, dan 4 of 5 keer per week of is het puur praktisch? en hoe ziet je split er uit?

Ja 3 keer per week bevalt mij meer dan goed. Mijn trainingen zijn kort en intensief. Intensief meer in de zin van weinig rust tussen de sets, super en giant sets en niet zo zeer op max trainen (lees gewicht)
En daarbij speelt ook tijd een rol.
De combi prive, werk en sport moet wel te combineren zijn.
Mijn prive leven en mijn werk mogen natuurlijk niet lijden onder mijn sportambities;)
Heb wel in de laatste paar weken voor mijn wedstrijd dat ik over ga op een 4 dagen split, maar dan doe ik thuis mijn work-out met resistance bands.
Denk hierbij aan schouder en armen.

Split momenteel ziet er als volgt uit;

ma: rug en schouders
wo: benen en kuiten
vrij: borst en armen

di: half uurtje op de hometrainer
zo:gemiddeld anderhalve uur buiten lopen (op nuchtere maag)

Wanneer plaats je het artikel van de Flex eens in je log?

t*ring 700gr carbs :roflol: Zat gister op 50 :o Dieeten is vaak minder erg dan t lijkt idd, ei met bacon for president :D

Hey Ibo! Ik vroeg me af welke EAS/BCAA (caps) jij gebruikt? Thanks.

• #3.437
QUOTE=Waldo;6467438]Wanneer plaats je het artikel van de Flex eens in je log?[/QUOTE]

Ik heb geen mogelijk om te scannen Waldo, dus dan moet je toch de FLex halen, maar tis maar een klein stukje.
Maar ik ben er wel trots op:D

ibo mag zn gallery ook wel eens updaten met recente pica's :haha:

Nee joh dat doe ik bewust niet. Als toekomstige concurrenten mijn galerij zien denken: Die kan ik makkelijk hebben, piece of cake.
Mindgames :D:D

t*ring 700gr carbs :roflol: Zat gister op 50 :o Dieeten is vaak minder erg dan t lijkt idd, ei met bacon for president :D

50gr carbs, krijg gelijk flashbacks naar mijn wedstrijdvoorbereiding : angstig:

Hey Ibo! Ik vroeg me af welke EAS/BCAA (caps) jij gebruikt? Thanks.

Leucine en BCAA pro van Bodylab natuurlijk;)

Hahaha...ja joh post hetzelfde hier ook nog even.

Terug
Naar boven