MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

er is ook een westrijd euh welters ofzo
en overall wint €1000

na de trainig vitargo met whey;)

Nee, ik doel niet op PWO shake.

Vraag is wat boeit het om complexe carbs te nemen na je training (IF), vooral als je grote hoeveelheden naar binnen wil werken? GI? Nee, want je werkt ook naast je rijst ook vaak vlees en geringe hoeveelheid vetten en groenten naar binnen. Vezels, vitamines en mineralen? Daar zou ik me nog wel in kunnen vinden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.548
Welke wedstrijden wil je gaan pakken, Ibo? NK en Loaded-cup misschien?

Alleen de NK van de IFBB.

er is ook een westrijd euh welters ofzo
en overall wint €1000

Walter Branden op NK (NBPF bond)
Prima bond, ken de mensen ook goed, maar blijf bij de IFBB.

Weet ik, maar dat is toch helemaal niet zo van belang na de training? Dan kun je toch gewoon witte rijst, brood en spaghetti nemen?

Gelijk na de training neem ik mijn bcaa's en gevolgd door een bakje rijst met kip met vis/kip/vlees.
Als ik niet zoveel tijd heb, neem ik een R&P shake

Rice & Protein shake ;)

De NK titel ga jij zeker pakken Ibo !!!

Frys-Turkish-Delight-Wrapper-Small.jpg

geen reactie op mijn post? :(

• #3.551
Lopen als n hardlopen? Of als in doorwandelen?

Hou je al je cardio low intensity? En waarom (niet)?

Oh my bad Demian, bij deze alsnog antwoorden op je vraag;
Nee het is stevig doorwandelen, dus niet hardlopen.
Ben in principe te zwaar voor hardlopen en daardoor zou ik te snel last krijgen van mijn knieën.
Stevig hardlopen en op low intensity does the trick door mij. High intensity kan misschien wel voor meer verbranding zorgen, heb heb het altijd op low intensity gedaan en het werkte, of beter gezegd werkt nog prima.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Feb 2012 om 10:14 ----------

De NK titel ga jij zeker pakken Ibo !!!

Nice lekkere koekje :D

Ibo, ik heb vandaag Rug/schouders gedaan. Nu merkte ik dat ik bij de eerste 2 sets van shoulder press het harder voelde in men lats dan in men schouders. Heb jij dit ook al gevoeld?? Of is mijn uitvoering slecht?

Dat is vaag want de lattisimus dorsi spier is een trek spier. Deze gebruik je als het goed is niet bij de shoulder press.
Waarschijnlijk had je daar gewoon een dikke pomp in van dat je je rug getraind had en tegen het bankje aanleunt.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Feb 2012 om 09:08 ----------

Wanneer zijn jullie nou gegaan? Ik was er vorige week woensdag een uurtje of half 8 geloof ik.

als je je lats -teveel- gebruikt dan heb je waarschijnlijk teveel gewicht op de bar waardoor je je hele lichaam gaat gebruiken.
gewicht omlaag gooien en uitvoering verbeteren.

Laatst bewerkt:
Alleen de NK van de IFBB.

Walter Branden op NK (NBPF bond)
Prima bond, ken de mensen ook goed, maar blijf bij de IFBB.

Gelijk na de training neem ik mijn bcaa's en gevolgd door een bakje rijst met kip met vis/kip/vlees.
Als ik niet zoveel tijd heb, neem ik een R&P shake

Rice & Protein shake ;)

Had ik ook gezegd met een sponsor:D

Wat een onzin weer jongens.
Bij een oefening als staande presses gebruik je gewoon heel je lichaam.
Je LD enzo stabiliseren je houding en de beweging.
Als je die spieren heel goed voelt zal dat eerder zijn omdat ze in verhouding wat zwakker zijn, of dat dit gewoon iets is wat jij hebt. ;-)
Zo pompen bij mij altijd de brachio radialis spieren het meest bij alles waar ik aan trek. :D
Doe er je voordeel mee.
Ik zou zeker niet het gewicht omlaag brengen (de gedachte!)

Wat een onzin weer jongens.
Bij een oefening als staande presses gebruik je gewoon heel je lichaam.
Je LD enzo stabiliseren je houding en de beweging.
Als je die spieren heel goed voelt zal dat eerder zijn omdat ze in verhouding wat zwakker zijn, of dat dit gewoon iets is wat jij hebt. ;-)
Zo pompen bij mij altijd de brachio radialis spieren het meest bij alles waar ik aan trek. :D
Doe er je voordeel mee.
Ik zou zeker niet het gewicht omlaag brengen (de gedachte!)

bij een staande press kan ik me dat wel voorstellen ja,
maar seated dumbbell press oid zou ik toch wat meer controleerbare gewichten nemen (imo)

Seated is soms nog zwaarder dan staand imo.

Wat fijn dat iedereen zijn latijnse terminologie op orde heeft, kan ik eindelijk eens praten zoals ik het gewend ben op school :p

Seated lijkt me inderdaad zwaarder (zonder rug leuning helemaal), staand heb je je hamstrings en quads (die met fascia helemaal verbonden zijn tot aan de lage rug) niet die mee kunnen stabiliseren.
Plus staand kan je met je lichaam natuurlijk veel makkelijker bewegen om stabiel te blijven

• #3.559
Het is nu rond de klok van 01.30uur. Lag er eigenlijk rond de klok van 23uur al in, maar ben nu klaarwakker, dus dacht ik laat ik mijn log maar bijwerken en een late night cardio sessie doen. Daarna een klein papje en weer lekker slapen :)
Borst en armen

Chest peck deck fly's
2x12x50kg
2x10x75kg

Incline chest press
4x10x90kg aan schijven

Seated chest press
4x6x300kg

Cable fly's
1x6x40kg
1x10x35kg
1x10x30kg
1x25kg tot faillure

Triceps giant set

pushdowns met wijde grip vs pushdown met reversed gripp vs rope pushdown
3 rondes met reps varieerend tussen de 10-20reps
Wisselende gewichten

Biceps giant set
cable curls met wijde gripp vs dumbbell hammer curls vs rope curls
hier ook weer 3 rondes met de zelfde aantal reps en afwisselende gewichten

De hele week heb ik schoon gegeten, wisselde af met carbs. Middel wordt weer lekker strak. Gewicht zit nu rond de 102.
Omdat ik mijn huiswerk doordeweeks goed heb nageleefd kan ik dit weekend 2 cheatmaaltijden eten.
1 op zaterdag avond en 1 op zondag morgen (extra uitgebreide late ontbijt, na mijn ochtendcardio :) )

• #3.560
Net klaar met mijn ochtend cardio.
Ik heb een klein uurtje lekker buiten gelopen met alleen maar wat leucine in mijn maag.
Ontbijt is bijna klaar;
Lachmacun (turkse pizza). Op zich nog best wel clean als je het bekijkt. Deegwaren,gehakt, groentes.
Tot 12uur heb ik nog ruimte om evt nog een snack te nemen, daarna is het overstappen op clean maaltijden.

Terug
Naar boven