Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zijn die pannenkoeken van bodylab net zo lekker, als de verpakking van de aldi met melk+ ei

Je mist wat, 1,75 6 zakjesIk heb nooit nooit de verpakking van de aldi gegeten, dus kan je daar helaas geen mening over geven![]()

Nou het is niet zo dat ik elke nacht carbs eet hoor, alleen als ik er uit ben en een midnight cardio sessie hebt gedaan
Alleen bij mijn ontbijt eet ik 50gr havermout en het avondeten dat ik 150gr rijst eet. De tussenliggende maaltijden zijn juist carbloos, maar wel hoog in eiwitten en redelijk veel goede vetten. Denk aan noten en zalm.
En de reden waarom we (ik) overstap op bambix rijstebloem is vanwege het feit dat het minder vocht vasthoudt idd.
Ik weet niet hoeveel kg je normaal op offseason zit, maar moet je nu ook wat spiermassa inleveren om weer op cbb niveau te komen?
Zijn die pannenkoeken van bodylab net zo lekker, als de verpakking van de aldi met melk+ ei
Ik heb nooit nooit de verpakking van de aldi gegeten, dus kan je daar helaas geen mening over geven![]()

bambix is ook veel lekkerder.
Heb je de vanille?
mmmmmmmm

Ga je trouwens ook elke 2 weken ofzo fotos maken? Lijkt me wel tof je vanaf nu naar wedstrijd te zien gaan
Succes!

Mmm, ik twijfel of ik nog langs kom voor een training nu je in wedstrijd prep bent
We moeten posing filmpjes maken ibo!

Pak je nooit de "good old" fatburners met ephidrine?