MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Kolay gelesi, gaat lekker zo te lezen! Die lahmacun maakt hem af, haha..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.562
Begin steeds meer trek te krijgen in zoetigheid, terwijl ik helemaal geen zoetekauw ben.
Dat is in het begin van een prep altijd hetzelfde:p
En als ik een cheatmaaltijd mag eten, heb ik vreemdgenoeg geen trek in zoetigheid....:D

Anyway, trainings update:

Rug en schouders

Plate loaded lattpulley

3x12x60kg met wijde grip
3x12x60kg met reversed grip
3x12x60kg met smalle grip

Seated row
3x10x70kg

T-Bar Row
3x10x60kg

Schouders

seated militairy press
4x10x40kg (smith ging niet zo soepel, moest ff gesmeerd worden)

Shrugs (barbell in de smithmachine)
3x15x60kg

Front dumbbell raises (handpalmen omgedraaid)
3x10x12kg

Side raises
3x10x12kg

Voeding,
De komende 2 weken zit ik overdag op low carbs, of beter gezegd no carbs.
Heb mijn proteine inname, leucine inname verhoogd om spierafbraak tegen te gaan.
Wil binnen 3 weken op een kleine 98kilo zitten.
BF meet ik niet, kan via de spiegel heel goed inschatten of ik op de goede weg zit of niet.
Mijn ontbijt bestaat nog uit havermout/brinta en whey.
Maar over 3 weken stap ik over op bambix rijstebloem.

Wat bedoel je met overdag no carbs? 4s nachts dan wel carbs? vond het nogal een rare zin :p

Nog een vraagje, wat is het voordeel van rijstebloem ten opzichte van havermout/ brinta? Ophouden van vocht ofzo?

• #3.564
Nou het is niet zo dat ik elke nacht carbs eet hoor, alleen als ik er uit ben en een midnight cardio sessie hebt gedaan:)
Alleen bij mijn ontbijt eet ik 50gr havermout en het avondeten dat ik 150gr rijst eet. De tussenliggende maaltijden zijn juist carbloos, maar wel hoog in eiwitten en redelijk veel goede vetten. Denk aan noten en zalm.
En de reden waarom we (ik) overstap op bambix rijstebloem is vanwege het feit dat het minder vocht vasthoudt idd.

Duidelijke uitleg, thx.
Wat die havermout betreft had ik dat bij mezelf ook al opgemerkt :)

Ik weet niet hoeveel kg je normaal op offseason zit, maar moet je nu ook wat spiermassa inleveren om weer op cbb niveau te komen?

Zijn die pannenkoeken van bodylab net zo lekker, als de verpakking van de aldi met melk+ ei

Nou het is niet zo dat ik elke nacht carbs eet hoor, alleen als ik er uit ben en een midnight cardio sessie hebt gedaan:)
Alleen bij mijn ontbijt eet ik 50gr havermout en het avondeten dat ik 150gr rijst eet. De tussenliggende maaltijden zijn juist carbloos, maar wel hoog in eiwitten en redelijk veel goede vetten. Denk aan noten en zalm.
En de reden waarom we (ik) overstap op bambix rijstebloem is vanwege het feit dat het minder vocht vasthoudt idd.

bambix is ook veel lekkerder.
Heb je de vanille?

mmmmmmmm

• #3.572
Ik weet niet hoeveel kg je normaal op offseason zit, maar moet je nu ook wat spiermassa inleveren om weer op cbb niveau te komen?

Offseason steek ik niet boven de 105-107kilo uit.
HEb meerdere malen getracht om boven de 110 uit te komen, maar weet nu voor mijzelf dat ik de bouw daar voor niet heb. En daarnaast ga ik geen gekke fratsen uithalen om het wel te kunnen halen. Als ik rond en nabij de 100kilo schommel hou ik mijn shape nog prima in balans.
Mijn wedstrijd gewicht ligt rond de 90kilo.

Zijn die pannenkoeken van bodylab net zo lekker, als de verpakking van de aldi met melk+ ei

Ze smaken iets anders, maar meer dan prima. En je kan allerlei dingen toevoegen om zelf nog meer flavour aan te geven.

Ik heb nooit nooit de verpakking van de aldi gegeten, dus kan je daar helaas geen mening over geven :trollface:

Smart-ass:D

bambix is ook veel lekkerder.
Heb je de vanille?

mmmmmmmm

Ja tuurlijk de vanille smaak :D

Vanavond wederom de benen trainen.
Lekker intensief en in giant set style.

• #3.573
Afgelopen woensdag heb ik mijn fatburner ook toegevoegd in mijn supplementen lijst.
Hydroxycut van Muscletech.
Ik dacht neem er 2 in, had namelijk weinig carbs gegeten en met een pittige been training in de planning...
maar moet zeggen dat ik diverse soorten merken burners heb geprobeerd, maar de hydroxycut is toch wel een pittige hoor, zeker als je er 2 tegelijk inneemt.
Anyway genoeg energie en drive om een beentraining in te gaan.
Na een goede warming-up de apparaten goed ingesteld;

Giant sets style;

Hacksquat vs 45gr legg press vs legg extension vs legg curl

1e set 12reps
2e set 8reps
3e set 10reps
4e set 6 reps
5 sets 15reps

Dumbbell romanian deadlifst
3x10x20kg

Seated calf raises
4x10x200kg

Tempo was hoog, intensief. Na de training had ik wel effe een 10minuten nodig om op de grond te liggen om ff bij te komen.
Cardio heb ik nu verhoogd naar 4 keer per week.

Ga je trouwens ook elke 2 weken ofzo fotos maken? Lijkt me wel tof je vanaf nu naar wedstrijd te zien gaan :D

Succes!

Mmm, ik twijfel of ik nog langs kom voor een training nu je in wedstrijd prep bent :p

We moeten posing filmpjes maken ibo!

• #3.576
Pak je nooit de "good old" fatburners met ephidrine?

• #3.578
Voor ontbijt?

Terug
Naar boven