Als je dat elke set zou kunnen ben je een beest

Maar bij deze mag je wel een keer langs komen om zo te trainen hoor. Kijken of je dat meerdere sets wilt doen

Zeg maar wanneer je kan, dan kieken we wel ff!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je dat elke set zou kunnen ben je een beest
Maar bij deze mag je wel een keer langs komen om zo te trainen hoor. Kijken of je dat meerdere sets wilt doen![]()
Hey Ibo, ik las eerst dat jij bambix/rijstebloem eet.
Doe jij dat in een shake met water/melk en whey of zo? Met 50gr van dat spul heb je al een dikke pap![]()

bruut hoor ibo - ik heb ook wel een poging gewaagd aan zo'n onvoorstelbaar squat-volume en het is echt killing gewoon. dat gevoel van shake uitstellen is ook wel begrijpelijk![]()
netjes manik heb vandaag de 15x140 voor je uitgeprobeerd en kan je zeggen dat ik het niet zie zitten om 15x15x150 te moeten doen
![]()

Idd zeker een lange tijd geleden man.
Zal met M ff bespreken, komen we wel samen die kant op.
Kan hij naar de h**ren en kunnen wij lekker trainen.
Maar wel op een dag dat je mag junken he.
enne ik ben nooit uitgeleerd bro, leer graag van diverse coaches![]()

Oh das goed! 25,- hoeft ie maar mee te nemen voor 20 min, dusse. Tja tis geen Essen, maar wij hebben wel de Mayfair (luxe hoerentent)
En ik heb niet zo'n flink beenschema hoor
Maar met CP trainen is wel ff wat flinker!

25 euro maar, damn worden wij hier in het oosten letterlijk en figuurlijk genaaid![]()
25 euro en gewoon vol met Polen, Bulgaren en Kroaten.
Precies zoals je verwacht, luipaard bikini's, strakke lichamen en lang zwart gestyled haar met een recht geknipte pony.
Hoe ik dat weet?
Zelf niet geweest, maar een gozertje van mijn team had een grote bek dat hij met zijn 17 jaar daar vaak naartoe ging in de avond met wat maten.
Toen waren we in een pand bezig daar tegen over. Ik had 50,- bij me en zei, als je nou zo'n grote bek hebt, dan gaan we door die straat heen, zoek je er eentje uit op mijn kosten en krijg jij gewoon die halve meier. Kan je 2x of je houdt de helft op je zak.
Nou dat wilde die wel, durfte hij wel.
Wij met 5 man in de ochtend erdoorheen gelopen, en eerlijk is eerlijk, er zat een hoop moois waar je niet over hoefde te twijfelen om naar binnen te lopen!
Hij werd beetje rood en zei van jaaaa, in de avond zitten er betere...
Durfte dus toch gewoon niet die kleine teringhond.