XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Die high en low row machines zijn echt goede shit ik voel ze beter dan bijv bent over rows of andere losse stang varianten ook al zijn die ook wel goed :)

Hey Ibo, ik las eerst dat jij bambix/rijstebloem eet.
Doe jij dat in een shake met water/melk en whey of zo? Met 50gr van dat spul heb je al een dikke pap :D

• Topic Starter Topic Starter
Hey Ibo, ik las eerst dat jij bambix/rijstebloem eet.
Doe jij dat in een shake met water/melk en whey of zo? Met 50gr van dat spul heb je al een dikke pap :D

Ik doe 100gr bambix rijstebloem in een grote kom met 60gr wheypro en voeg er beetje bij beetje heet water bij en goed blijven roeren totdat het een smeuig papje wordt. Een theelepel kaneel en een handjevol rozijnen en je hebt een super ontbijt.
Ik neem nu de bananen smaak whey is zeer goed te doen.
Zelf in mijn wedstrijdprep eet ik rijstebloem, natuurlijk geen 100gr :D

Oh je maakt er een papje van en geen shake?
Ik had 50gr bambix vanille spul met 40gr banaan whey en melk, volgende keer met water proberen. Het was wel erg lekker eigenlijk.

Weet jij toevallig of je dat ergens ook in grootverpakking goedkoop kan krijgen?

Nope geen grootverpakkingen, heb ook alles afgezocht.
Ben wel bij een groothandel terecht gekomen die 25kilo zakken verkocht, maar dat was geen eindproduct.
Dus moet je het doen met de 200gr pakken die we in de supermarkten kopen.

Wiens idee was het ook alweer om elke week de sets, reps en gewichten te verhogen met squatten:(:):)
Vandaag op de planning 11x11x110kilo.
Was de hele dag op stap op zoek naar nieuwe meubels en tussendoor daar waar kan effe eten.
Nou zo'n dag reizen is best wel vermoeiend kan ik je zeggen.
Eenmaal naar de gym voelde ik mij niet helemaal 100%, maar toch doorgezet.
Half uur voor de training mijn pre shake ingenomen.
Dit keer maar 1 schepje.
Gisteren voor mijn rugtraining had ik er 2 ingenomen en vanacht rond half vijf was ik klaarwakker.
Eenmaal begonnen met squatten 11 sets van 11 reps op 110kilo.
Ging vandaag moeizaam, zeer moeizaam.
Na de 7e set had ik het wel zwaar.
Waarschijnlijk ook de combinatie hele dag op stap, niet helemaal nar behoren gegeten en het benauwde temp in de gym.
Anyway toch mijn 11 sets afgemaakt.
Moet wel eerlijk bekennen dat de laatste 2 sets niet helemaal paralel waren, hier en daar wel wat cheats tussen:)
Normaliter drink ik gelijk mijn pwo shake na mijn training, maar mijn maag kon het op dat moment ff niet trekken denk ik, dus nu een uur later drink ik mijn shakie weg.
Wil ik de volgende keer de 12rep range gaan doen, dan moet ik zeker mijn voeding voor die dag goed hebben, anders ga ik er veel last van ondervinden.

Overal spierpijn omdat ik eigenlijk deze week weer goed ben begonnen met training na mijn vakantie.
Dit is te merken hoor. Met elke rek en strek voel je de spierpijn.
Maargoed no pain no gain toch.....
ik moet nog veel pain ondergaan :D:D

bruut hoor ibo - ik heb ook wel een poging gewaagd aan zo'n onvoorstelbaar squat-volume en het is echt killing gewoon. dat gevoel van shake uitstellen is ook wel begrijpelijk :P

netjes man :) ik heb vandaag de 15x140 voor je uitgeprobeerd en kan je zeggen dat ik het niet zie zitten om 15x15x150 te moeten doen :P

bruut hoor ibo - ik heb ook wel een poging gewaagd aan zo'n onvoorstelbaar squat-volume en het is echt killing gewoon. dat gevoel van shake uitstellen is ook wel begrijpelijk :P

Killing is het zeker, maar met mijn been trainingen moet ik elke keer mijn grenzen op zoeken

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

netjes man :) ik heb vandaag de 15x140 voor je uitgeprobeerd en kan je zeggen dat ik het niet zie zitten om 15x15x150 te moeten doen :P

Ik zie er ook wel tegenop Cor, maar ik zal het doen, ook al doe ik er een hele dag over:D:D:D
Nee joking, zoals ik eerder zei, mocht ik ergens niet meer overheen kunnen dat volgt er weer een nieuwe plan;)

volgende week 12x12x120?

Normaliter is zondag geen trainingsdag voor mij, maar omdat een vriend van mij in voorbereiding is om in oktober zijn eerste wedstrijd te draaien, hadden we maar besloten om vandaag rug en schouders te trainen.
Kan je wel zeggen dat als je gewend bent om s'avonds te trainen het eigenlijk toch wel iets zwaarder is om dan s'middags te trainen. Dit puur vanwege de aantal maaltijden die je nog niet hebt gehad. Maar achteraf wel een goede training.

Pull-ups
2 sets bw @ faillure
3e sets 15 tel methode. (zovaak als je kan, 15 tel wachten, wederom zovaak als je kan en dan weer 15 tel wachten en de laatste reps eruit persen.

Machine high row
3sets @ 80kilo elke zijde (160kilo totaal)
3e sets wederom 15 tel methode

Machine low row
3 sets @ 60kilo elke zijde (120kilo totaal)
3e sets 15 tel methode

Straight arm cable row
3 sets @ 30kilo 15 reps

Schouders

machine schoulder press
3 sets @ 80kilo 8-10reps

militairy press
3 sets @ 40kilo 8-10reps

bent over fly's met dumbbell
3 sets @ 12kilo 12 reps

Een lekkere training, maar doe mij maar gewoon lekker s'avond trainen.
Merk dan als ik mijn maaltijden heb gehad ik meer voldoening uit mijn training haal.

Anyway morgenavond borst en armen.

Hee Ibo!
Wanneer kom je nou eens een keer bij CP/Mish en mij trainen in de gym?
Niet dat ik je wat bij kan leren :D :D
Maar gewoon lange tijd geleden man!

Idd zeker een lange tijd geleden man.
Zal met M ff bespreken, komen we wel samen die kant op.
Kan hij naar de h**ren en kunnen wij lekker trainen.
Maar wel op een dag dat je mag junken he.

enne ik ben nooit uitgeleerd bro, leer graag van diverse coaches;)

Idd zeker een lange tijd geleden man.
Zal met M ff bespreken, komen we wel samen die kant op.
Kan hij naar de h**ren en kunnen wij lekker trainen.
Maar wel op een dag dat je mag junken he.

enne ik ben nooit uitgeleerd bro, leer graag van diverse coaches;)

Oh das goed! 25,- hoeft ie maar mee te nemen voor 20 min, dusse. Tja tis geen Essen, maar wij hebben wel de Mayfair (luxe hoerentent)
En ik heb niet zo'n flink beenschema hoor ;)
Maar met CP trainen is wel ff wat flinker!

Oh das goed! 25,- hoeft ie maar mee te nemen voor 20 min, dusse. Tja tis geen Essen, maar wij hebben wel de Mayfair (luxe hoerentent)
En ik heb niet zo'n flink beenschema hoor ;)
Maar met CP trainen is wel ff wat flinker!

25 euro maar, damn worden wij hier in het oosten letterlijk en figuurlijk genaaid :D:D

25 euro maar, damn worden wij hier in het oosten letterlijk en figuurlijk genaaid :D:D

25 euro en gewoon vol met Polen, Bulgaren en Kroaten.
Precies zoals je verwacht, luipaard bikini's, strakke lichamen en lang zwart gestyled haar met een recht geknipte pony.

Hoe ik dat weet?
Zelf niet geweest, maar een gozertje van mijn team had een grote bek dat hij met zijn 17 jaar daar vaak naartoe ging in de avond met wat maten.
Toen waren we in een pand bezig daar tegen over. Ik had 50,- bij me en zei, als je nou zo'n grote bek hebt, dan gaan we door die straat heen, zoek je er eentje uit op mijn kosten en krijg jij gewoon die halve meier. Kan je 2x of je houdt de helft op je zak.
Nou dat wilde die wel, durfte hij wel.
Wij met 5 man in de ochtend erdoorheen gelopen, en eerlijk is eerlijk, er zat een hoop moois waar je niet over hoefde te twijfelen om naar binnen te lopen!
Hij werd beetje rood en zei van jaaaa, in de avond zitten er betere...
Durfte dus toch gewoon niet die kleine teringhond.

25 euro en gewoon vol met Polen, Bulgaren en Kroaten.
Precies zoals je verwacht, luipaard bikini's, strakke lichamen en lang zwart gestyled haar met een recht geknipte pony.

Hoe ik dat weet?
Zelf niet geweest, maar een gozertje van mijn team had een grote bek dat hij met zijn 17 jaar daar vaak naartoe ging in de avond met wat maten.
Toen waren we in een pand bezig daar tegen over. Ik had 50,- bij me en zei, als je nou zo'n grote bek hebt, dan gaan we door die straat heen, zoek je er eentje uit op mijn kosten en krijg jij gewoon die halve meier. Kan je 2x of je houdt de helft op je zak.
Nou dat wilde die wel, durfte hij wel.
Wij met 5 man in de ochtend erdoorheen gelopen, en eerlijk is eerlijk, er zat een hoop moois waar je niet over hoefde te twijfelen om naar binnen te lopen!
Hij werd beetje rood en zei van jaaaa, in de avond zitten er betere...
Durfte dus toch gewoon niet die kleine teringhond.

Hehehe... prachtig verhaal:D

Terug
Naar boven