Vandaag mijn laatste zero carbs dag. De khy in mijn groenten tel ik ff niet mee, die zijn sowieso te verwaarlozen.
Na een paar dagen zeer laag gezeten te hebben en diep gegaan te zijn, heb ik net mijn laatste training in de gym afgerond.
Een circuit training waarbij ik de bovenlichaam heb aangepakt.
Ben ook een paar dagen flink water aan het drinken tot wel 6 liter, hoger ga ik niet. Heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Je lichaam blijft maar spoelen. Heb wel het gevoel dat ik om de half uur moet plassen zeg, tis gewoon zuiver bronwater wat ik weg pies

Vanaf morgen begin ik met laden, daarbij zal ik mijn waterinname ook geleidelijk aan afbouwen. Morgen 4 liter, vrijdag 2 liter en zaterdag 1 liter.
Doe morgen tot 12uur 2 maaltijden zonder carbs.
Gevolgd door een training thuis met résistance bands (laatste beetje pomptraining, leegtrekken glycogeen reserves).
Vervolgens heb ik dan nog 5 maaltijden waarbij ik mijn khy ga verdelen.
De eerste laaddag hou ik op 500gr rijst aan.
Oftewel 5x100gr rijst (ongekookt gewicht) met verschillende proteinen. Vis en kip.
Dag 2 en 3 en de hoeveelheid khy hangen af van mijn shape en gewicht.
Als alles volgens planning verloopt dan zou dit mijn opzet zijn;
dag 2: 750gr rijst met vis, kip en biefstuk (verdeeld over 10 meals)
dag 3: 1000gr rijst met vis, kip en biefstuk (verdeeld over 10meals)
Lijkt veel, is het ook, maar je metabolisme is dan sky-high en je verbranding zo snel dat je het gevoel het het dubbele weg kan eten.
Tussen de maaltijden door af en toe poseren, om de spierspanning er in te houden en de voeding goed te stuwen.