Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Say whut:eek:
Nou Killy dan weet je wat je te doen staat tijdens de pauze :D
Zit het dicht bij de theater Hyped?

Op 700m lopen zit Hamachi. Er zijn een aantal atleten die daar hun Sushi hebben gehaald tijdens de afgelopen wedstrijden in het theater aan de Schie.

En anders rijd je maar mee naar Brielle, daar weet Killy (en ik stiekem ook) een goede Chinees.

Zal ik alvast reserveren ibo? :p

Eet je elke dag tilapia? Niet bang voor verhalen over antibiotica enzo?

Wat voor verhalen?

Dat over panga had ik idd wellis gehoord. Je moet geen panga uit vietnam ofzo eten, dus goed op de verpakkingen kijken :)

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 21:52 ----------

Welke vis is wel safe om te eten, behalve tonijn en zalm.

Dat over panga had ik idd wellis gehoord. Je moet geen panga uit vietnam ofzo eten, dus goed op de verpakkingen kijken :)

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 21:52 ----------

Welke vis is wel safe om te eten, behalve tonijn en zalm.

ik zeg 100x tilapia ! lekkerste vis die er is vind ik.
word overigens ook veel gebruikt in contest prep omdat er haast geen vet in zit.
smaak is ook zacht en is makkelijk weg te eten

@nador, je avatar komt me bekend voor :P

Haha, ik zie het! Ik heb het van chipmunks zijn avatar gejat, maar die kerel zit er wel heel er mee. Hij heeft me ondertussen al 3 prive berichten gestuurd, omdat hij het zo jammer vindt dat ik zijn avatar heb gestolen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.769
Ik haal mijn Tilapia bij de Sligro.
Hier hebben ze een speciale lijn kilo zakken Tilapia. Gekweekt in bronwater. (no kidding)
Je betaalt er wel 6euro per kilo voor, maar smaak is voor mij ook belangrijk.
En ik heb veel merken vis geprobeerd, maar deze smaken het beste.
Het is van het merk Anova.

Zal ook is kijken bij de Sligro dan. Thanx voor de tip.

Ik haal mijn Tilapia bij de Sligro.
Hier hebben ze een speciale lijn kilo zakken Tilapia. Gekweekt in bronwater. (no kidding)
Je betaalt er wel 6euro per kilo voor, maar smaak is voor mij ook belangrijk.
En ik heb veel merken vis geprobeerd, maar deze smaken het beste.
Het is van het merk Anova.

Ja die heb ik hier niet in Haarlem ??? :mad:

• #3.772
Vandaag mijn laatste zero carbs dag. De khy in mijn groenten tel ik ff niet mee, die zijn sowieso te verwaarlozen.
Na een paar dagen zeer laag gezeten te hebben en diep gegaan te zijn, heb ik net mijn laatste training in de gym afgerond.
Een circuit training waarbij ik de bovenlichaam heb aangepakt.
Ben ook een paar dagen flink water aan het drinken tot wel 6 liter, hoger ga ik niet. Heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Je lichaam blijft maar spoelen. Heb wel het gevoel dat ik om de half uur moet plassen zeg, tis gewoon zuiver bronwater wat ik weg pies :D
Vanaf morgen begin ik met laden, daarbij zal ik mijn waterinname ook geleidelijk aan afbouwen. Morgen 4 liter, vrijdag 2 liter en zaterdag 1 liter.
Doe morgen tot 12uur 2 maaltijden zonder carbs.
Gevolgd door een training thuis met résistance bands (laatste beetje pomptraining, leegtrekken glycogeen reserves).
Vervolgens heb ik dan nog 5 maaltijden waarbij ik mijn khy ga verdelen.
De eerste laaddag hou ik op 500gr rijst aan.
Oftewel 5x100gr rijst (ongekookt gewicht) met verschillende proteinen. Vis en kip.
Dag 2 en 3 en de hoeveelheid khy hangen af van mijn shape en gewicht.
Als alles volgens planning verloopt dan zou dit mijn opzet zijn;
dag 2: 750gr rijst met vis, kip en biefstuk (verdeeld over 10 meals)
dag 3: 1000gr rijst met vis, kip en biefstuk (verdeeld over 10meals)

Lijkt veel, is het ook, maar je metabolisme is dan sky-high en je verbranding zo snel dat je het gevoel het het dubbele weg kan eten.
Tussen de maaltijden door af en toe poseren, om de spierspanning er in te houden en de voeding goed te stuwen.

Goedzo ibo! Hoe zit het met het gewicht?
Niet te zwaar of te licht?

Even buffelen en dan gaan we zondag je overwinning vieren :D
Davor gaat officieel geen classic doen dus dat is weer 1tje minder.

Succes komend weekend ;)
En, enjoy it ofcourse :)

• #3.775
Ik zorg gewoon dat ik dicht bij de 90kilo kom, wat ook mijn wedstrijd gewicht mag zijn.
Nog niet te vroeg juichen Killy. Ik weet niet wie er allemaal meedoen, voor het zelfde staan er onverwachts onbekende toppers op het podium...
Een ding is zeker, na de wedstrijd wordt het zeker genieten met eten.

Ibo, zijn de hoeveelheden rijst de laatste drie dagen gerelateerd aan ervaring of een berekend aantal carbs ten opzichte van bijvoorbeeld je gewicht ?

Wat neem je op de dag zelf nog (qua voeding), want dat kan ik me niet meer herinneren van je vorige wedstrijd ?

Alvast veel succes gewenst voor zondag !!!

• #3.777
Ibo, zijn de hoeveelheden rijst de laatste drie dagen gerelateerd aan ervaring of een berekend aantal carbs ten opzichte van bijvoorbeeld je gewicht ?

Wat neem je op de dag zelf nog (qua voeding), want dat kan ik me niet meer herinneren van je vorige wedstrijd ?

Alvast veel succes gewenst voor zondag !!!

Ik ga straks beginnen met laden.
Voor vandaag is het 250gr rijst en 300gr zoete aardappelen.
Morgen rond en nabij de 700gr khy en zaterdag richting de kilo.
Op de dag van de wedstrijd eet ik voornamelijk rijst, rijsttafels, pindakaas, ongezouten noten en natuurlijk de nodige snacks :p
Misschien afhankelijk van mijn shape en tijd, nog voor de wedstrijd naar de Burger King net als vorig jaar :D

Hallo Turkish Delight, heb net ff je blog hier doorgelezen. Zo te zien, ga je knallen op het podium zondag!!! Ik heb er alle vertrouwen in :) Koekie staat die dag voor je klaar, enne die heerlijke chips die gaan natuurlijk mee!!! Je staat er top bij hoor.
Go Ibo go Ibo gooooooooooooooooooo IBO !!!

• #3.779
Thx Spanish Delight, mijn steun en toeverlaat.
Spaanse chips..nomnomnom, brengt weer leuke herinneringen naar boven.

Vandaag tweede dag met laden, de carbs zijn lager uitgevallen ivm gewicht die ik in de gaten moet houden.
Ben verder gewoon gaan laden met magere biefstuk en vis.
Voor de rest heb ik vandaag een fotoshoot gehad in Utrecht. Was erg leuk en daarvoor nogmaals de nodige dank aan Rinus.
Zodra ik wat foto's in bezit heb, zal ik deze uiteraard met jullie delen.
Voor morgen de laatste boodschappen doen en alvast ook lekkere dingen inslaan voor na de wedstrijd en de maandag erop.
Dan heb ik het niet zozeer over allerlei snoepjes en koekjes, maar gewoon de simpele maar ozo gemiste etenswaren.
Afbak broodjes, kaas, pindakaas. Gewoon om lekker en uitgebreid te ontbijten.
En natuurlijk de nodige pasta's :D
Maar voordat we daar denken, eerst de wedstrijd. Een voorbereiding die zoals elke voorbereiding zijn up en downs hebben/hadden.
De ene dag voel je je lamlendig en de andere dag gaat het wel weer.
Maar een doel hebben, werken naar de wedstrijd toe is de grootste uitdaging in deze en daarom ben ik ook altijd blij als ik dan op het podium mijn ding mag doen. Als een stuk beloning voor al het harde werken.
Morgen verder laden met rijst en zoete aardappelen en de eiwitten ga ik dan iets verlagen.
Wellicht nog iets aan vetten toevoegen (denk hierbij aan noten)

Stay tuned...

Succes nog en tot zaterdag!

Terug
Naar boven