Even nog een late reactie van mijn kant.
Allereerst natuurlijk de nodige dank uitingen;
Bodylab & sinds kort Gorilla Wear voor hun support. Mijn familie en vrienden en last butt not least mijn DBB familie.
Is mijn 3e plaats terecht?
Eerlijk gezegd ga ik daar niet over discussiëren. Jury heeft haar oordeel uitgesproken en dat respecteer ik.
Terugkijkend gingen er een par dingen niet helemaal volgens planning;
Gisteren was mijn gewicht nog 90,4kilo.
Dit had vanochtend dus rond de 90 moeten zijn, temeer omdat ik ook voorzichtig en schoon had geladen.
Sta ik vanochtend om 6uur op de weegschaal, geeft ie aan 91,1kilo...not good!!
Dus dan ga je ff so called " drastische" maatregelen nemen om toch op 90 uit te komen.
Om 7.30uur en niets in mijn mag zat ik op 90.1kilo.
Dit was beter. Tot aan de weging mocht ik dus niets eten, om maar door de weging te komen.
Vaak mogen de CBB al eerder op de meting en weging, maar dit keer was ik rond 11uur aan de beurt.
Idd op de weging was ik dus 90.1kilo, dus geen man overboord, want je mag 200gr speling hebben per gewicht klasse.
Ik dus als een gek gaan laden. Gewoon schoon met rijst en eigen gemaakte gehaktballen voor de kracht.
Maar tegen de tijd dat dat inkickt ben je wel een paar uur verder.
rond 15.25uur kwamen wij aan de beurt.
Maar het snelle gewichtverlies wat ik vanochtend moest doen, zorgde er wel voor dat ik vocht ging vasthouden.
En dit heeft mij kostbare punten gekost in de pre-show.
Qua massa en rondingen kon ik prima mee, alleen mijn benen trokken gladder.
Oke na de preshow, ben ik over gegaan op laden met dark choco en vetten.
Werd tijdens het pompen vele malen voller en harder. Maar dan ben je eigenlijk al te laat.
Kortom ik ga niets negatiefs roepen over mijn mede atleten. Een voor een toppers en zij waren vandaag de betere.
Inderdaad Vortexx het voelt ff zuur aan, wetende dat ik beter had kunnen doen, maar een les voor de volgende keer.
Of de volgende keer nog dieper en op safe gaan, net als vorig jaar.
Of wat langer uittrekken voor het dieet en rustig afbouwen en met de gewichtklasses meedoen.
Oma zei het nog dat mijn fysiek voor een paar weken geleden met 95kilo en meer dan goed bij stond.
Next step;
Deze week ff mijn lichaam de nodige rust gunnen en terug naar de tekentafel.
Qua ontwikkel en vorderingen zat ik vanochtend al over de CBB klasse, dus wellicht wordt het tijd dat we nu de tijd nemen om nog langer door te trekken en kwaliteitsmassa op te bouwen en hopelijk de volgende keer een wow factor neer te zetten.
En voordat ik het nog vergeet, Lara en Killy jullie uiteraard ook bedankt voor jullie support backstage.
Nu de nodige voeding al weer gezakt is, na een lange scrubdouche heb ik weer honger gekregen, dus ik ga ff mijn bakkie noedels en Ben en Jerry's ff opeten, zodat ik weer LEKKER kan slapen.
Uiteraard blijven de updates komen en dit keer niet alleen foto's van meals maar ook video beelden.
Zo stay- tuned.....