MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Yo Ibo, van harte met prestatie. Het is jammer dat je vocht trok, wat ik begrijp uit je verhaal. Dat is altijd de pest als je een bepaald gewicht moet halen op het laatste moment, dan weet je nooit wat je lichaam gaat doen. Maar je blijft nog steeds mijn favo classic atleet:)
Wat zijn je volgende plannen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.842
Thx Ray, wordt gewaardeerd. Eerst ff alle foto's en video's goed analyseren op en op basis daarvan naar de tekentafel en plan van aanpak opstellen. Pas adhv je wedstrijd foto's kan je eigenlijk objectief beoordelen waar je aan moet werken en verbeteren. Maar een concrete nieuwe datum heb ik nog niet

Netjes gedaan ibo, je komt er wel. Maar ik geloof wel dat het zal stimuleren dat je geen rekening meer moet houden dat je onder de 90kg blijft.

Thx Ray, wordt gewaardeerd. Eerst ff alle foto's en video's goed analyseren op en op basis daarvan naar de tekentafel en plan van aanpak opstellen. Pas adhv je wedstrijd foto's kan je eigenlijk objectief beoordelen waar je aan moet werken en verbeteren. Maar een concrete nieuwe datum heb ik nog niet

Ik bedoel eigelijk, of je de classic klasse gaat blijven doen..

tijd voor offseason 120 kilo Ibo :D

Gefeliciteerd Ibo. :)

Ibo, superprestatie ondanks je tegenslag. Ik had je eerder een 2de plaats gegeven dan een 3de maar wie ben ik...:)
Alvast blijven bouwen aan je (imposante) lichaam van je en weer dat podium op in top shape!

Prachtige routine, veel classic poses maar je bent/was dan ook immers een CBB ;)
Jammer van je plaatsing maar je hebt alles gegeven alleen jammer dat het misloopt door de weging min of meer.

Mooie routine hoor.. alleen jammer dat je met bepaalde poses een beetje klein maakt, want dat ben je niet;)

Mooie routine hoor.. alleen jammer dat je met bepaalde poses een beetje klein maakt, want dat ben je niet;)

Dat viel mij ook al een beetje op dat bij bepaalde poses hij iets voorover boog, maar misschien dat dit het gevolg was van de state of mind waarin ibo zich op dat moment bevond.
Dat gezegd hebbende blijft het een mooie routine, en ik heb op het moment niet eens de mogelijkheid om de muziek er bij te horen. :(

• #3.855
Dat viel mij ook al een beetje op dat bij bepaalde poses hij iets voorover boog, maar misschien dat dit het gevolg was van de state of mind waarin ibo zich op dat moment bevond.
Dat gezegd hebbende blijft het een mooie routine, en ik heb op het moment niet eens de mogelijkheid om de muziek er bij te horen. :(

Ja je kan wel zeggen dat het ook wel met iets "state of mind"te maken heeft.
Het voelde niet helemaal lekker aan.
Als je lekker in je vel zit, straal je dit ook vele malen beter uit en zie je dit ook terug in je poseren.
Maargoed dat mag uiteraard geen excuus zijn natuurlijk.
Maar mijn REVENGE zal groter dan ooit zijn guys en girls :D
Ze willen hard en ripped, nou dat kunnen ze krijgen.
Alhoewel het al begint te kriebelen om te trainen, moet ik mijzelf echt dwingen om niet te trainen deze week. Vanaf volgende week.
Heb letterlijk 24uur per dag trek, moet af en toe af remmen.
Want de weegschaal ga al 100kilo aan:p
Als ik de chocotaarten, Ben en Jerries, cheesecake, bigmacs niet meetel eet ik eigenlijk nog best wel clean hoor:D
Nee ff zonder dollen, 2 tot 3 dagen na je wedstrijd is je metabolisme sky-high
dat je het wel kan verantwoorden om zo ff te eten. Maar daarna pak ik mijn dieet weer verder op.
Hou mijn calorie inname wel hoog, maar wel clean.

Ik snap niet hoe jij zo op je wedstrijd kon staan!

Ik zou na zo'n foto shoot nog dagen hard zijn, hahaha :p
Je lijkt trouwens inderdaad wel een beetje op branch.

Dacht eerst dat het branch was :p

pimpin foto hoor :D dat baardje maakt m af

• #3.859
Baard moest voor de wedstrijd eraf, scheelde toch weer 100gram tijdens de weging :D
Maar heb het weer terug hoor. Nu alleen nog de massa erbij en dan vindt ik het prima dat ik Branch-look a like wordt genoemd :D

Nummer van die meid?

BVD

• Like
Waarderingen: Obee
Terug
Naar boven