Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb ook mijn aandenken aan het nk nog!
Dat spul is er echt amper af te krijgen![]()

Heb ook nog 2 foto's van jou. Kwaliteit is niet super
Stond nog even naast jou backstage, zag volgens mij ook killy langskomen. Stond bij de atleet van attilas gym samen met Skatermarvin
Kwa massa sprong ibo er ook echt wel uit, alleen kwa hardheid niet.
Helemaal gezien die foto's die we toen genomen hebben na het trainen denk ik toch echt dat je wel mee kan met gewichtklasse.
Gooi er 10kg bij + de bekende turkish delight hardheid en je staat er weer super bij, coach
Dat is het mooie aan ibo, hij kan flink wat massa brengen met zijn gewicht.
Zelfde als marcel die er bij de JBC helemaal super uitzag (5kg zwaarder dan op het nk door griep bij de loadedcup in denemarken).
Mooiste was geweest als marcel in top vorm was gekomen en ibo ook, dat was nog eens een wedstrijd geweest!
Ik snap dat ibo al keihard werkt en doet wat hij moet doen, het was ook niet in de zin van 'doet dat eff'.

Jongens, als ik nou ergens echte myostatine had en een lab met doctoren, was het natuurlijk geen probleem geweest om 10kilo spiermassa bij te zetten.
In dit geval moet je juist niet teveel op ondersteunende middelen leunen, maar meer en nog meer op de juiste voeding, training, rust en de nodige sups.
Mijn bouwplannen zal ik hier zeker met jullie delen en progressies posten.
@ reus, ook hier nogmaals van harte buddy. Welverdiend, je hebt er hard voor gewerkt.
@ Killy, don't worry about Eddy. Mijn team member heb ik gisteren gesproken en we zitten op 1 lijn hoor.
Geef mij nog een weekje rust en vanaf volgende week gaan wel volop verder met onze progressies guys![]()
voor kardash prijzen