Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Gefeliciteerd Ibo,
kan je trots op zijn.
Maar zoals ik het lees is het exit met de CBB en ga je voor -100 klasse?

-100 is gelijk wel een pak groter hoor. Vond je goed in classic bb passen.

Jammer dat je het niet goed hebt kunnen laten zien. Toch gefeliciteerd!

Ik heb ook mijn aandenken aan het nk nog!

Dat spul is er echt amper af te krijgen :p

uploadfromtaptalk1334567222177.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.824
Zou natuurlijk mooi zijn om net met 99,9kilo onstage te komen. Maar daar moet ik wel eerst de nodige werk voor verrichten.
Ik heb gisteren nog diverse topbegeleiders gesproken die eigenlijk het gene deden en bevestigden wat ik ook in mijn hoofd had, wat betreft bodybuilding.
En deze sluiten mooi aan bij het totaalplaatje voor wat ik in ogen heb.
Nu neem ik mijn tijd er voor en zal mijn voeding clean houden, waarbij de focus op kwaliteitsmassa zal liggen met tussenfases van explosief bulken.
Maargoed daar zal ik t.z.t meer over posten, alles zal hier te volgen zijn.
Een ding is wel zeker, de teleurstelling van gisteren is nu meer motivatie dan ooit om nog beter, groter en harder te komen.
Mijn eerste uitgebreide ontbijt net achter de kiezen. Net 6 kleine afbakbroodjes met diverse beleg gegeten en hele eieren.
Smaakte heerlijk. Heb wel het gevoel dat ik het dubbele opkan, maar ik moet dit niet te snel laten oplopen.
Want vanochtend op de weegschaal (nuchtere maag) was ik 94,8kilo.
Ziekelijke aders en diepe lijnen. Nou dat is de shape die ik gisteren had moeten hebben. :p

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 14:12 ----------

Ik heb ook mijn aandenken aan het nk nog!

Dat spul is er echt amper af te krijgen :p

Haha welkom in de wereld van bodybuilding :D
Met een stevige spons en derft goed afschrubben.

was 't nog gezellig naast de atleet van attilas gym?:P Je stond er goed bij vond ik, vond vooral je schouders erg goed uitkomen!

Van harte buddy! En respect voor je geschreven tekst!

Goed gepresteerd Ibo! Ik vond persoonlijk dat je wel een iets hogere plaatsing had verdiend. Maar ik ga je vervolgstappen maar eens volgen!:D

Even wat foto's gejat van fb.
Top 3 call out

uploadfromtaptalk1334569945460.jpg

uploadfromtaptalk1334569957608.jpg

Ik vind ibo er beter bijstaan?

Netjes gedaan, zo te zien heb je veel geleerd hieruit. Veel succes met je volgende doel ;)

Kwa massa sprong ibo er ook echt wel uit, alleen kwa hardheid niet.

Helemaal gezien die foto's die we toen genomen hebben na het trainen denk ik toch echt dat je wel mee kan met gewichtklasse.
Gooi er 10kg bij + de bekende turkish delight hardheid en je staat er weer super bij, coach ;)

Dat is het mooie aan ibo, hij kan flink wat massa brengen met zijn gewicht.
Zelfde als marcel die er bij de JBC helemaal super uitzag (5kg zwaarder dan op het nk door griep bij de loadedcup in denemarken).

Mooiste was geweest als marcel in top vorm was gekomen en ibo ook, dat was nog eens een wedstrijd geweest!

Laatst bewerkt:
Jimmy Salem stond ook hard. Marcel was op, hoewel zijn benen wel echt droog waren. Vond het een leuke klasse, belachelijk overigens dat de winnaar niet meedingt voor de allround.

Ibo, mooi fysiek hoor. Niet de gebruikelijke scherpte op de benen neem ik aan, maar ag, kan gebeuren toch. Je had misschien 2e kunnen/moeten worden, was close.

Verder nog wel een paar teleurstellingen op de wedstrijd gezien. Ik vond de Junior klassering, de 90 klassering en de allround winnaar niet echt terecht. Ik vond Gregor erg vochtig voor de eerste plaats in de 90, nummer 2 vond ik persoonlijk beter. de allround had naar mijn idee echt naar de tot 80kg of tot 100kg gemoeten, zeker niet naar de tot 90.

Heb ook nog 2 foto's van jou. Kwaliteit is niet super

20ts5f8.jpg

21abme8.jpg

Stond nog even naast jou backstage, zag volgens mij ook killy langskomen. Stond bij de atleet van attilas gym samen met Skatermarvin

Heb ook nog 2 foto's van jou. Kwaliteit is niet super

Stond nog even naast jou backstage, zag volgens mij ook killy langskomen. Stond bij de atleet van attilas gym samen met Skatermarvin

damn, die gast naast ibo staat er wel shredded bij zeg.. overal lijnen.
maar qua massa heeft ibo wel een puntje voor.

Gooi er 10kg bij? Jij moet toch wel weten dat het niet zo makkelijk is? Jij bent ook lang dus moet toch weten dat er veel bij komt kijken! Daarnaast als het zo makkelijk was dan had Ibo al eind 90kg gewogen. Trust me.....ik ken Ibo al heel wat jaartjes en weet wat hij ervoor over heeft om dat doel te verwezenlijken! Bij mij idem dito....elk jaar is een stapje dichter bij het plaatje dat we voor ogen hebben. En daar gaat het om....de denkwijze....denk niet te makkelijk....dat doen er al genoeg!

Kwa massa sprong ibo er ook echt wel uit, alleen kwa hardheid niet.

Helemaal gezien die foto's die we toen genomen hebben na het trainen denk ik toch echt dat je wel mee kan met gewichtklasse.
Gooi er 10kg bij + de bekende turkish delight hardheid en je staat er weer super bij, coach ;)

Dat is het mooie aan ibo, hij kan flink wat massa brengen met zijn gewicht.
Zelfde als marcel die er bij de JBC helemaal super uitzag (5kg zwaarder dan op het nk door griep bij de loadedcup in denemarken).

Mooiste was geweest als marcel in top vorm was gekomen en ibo ook, dat was nog eens een wedstrijd geweest!

Ik snap dat ibo al keihard werkt en doet wat hij moet doen, het was ook niet in de zin van 'doet dat eff'.

Ik snap dat ibo al keihard werkt en doet wat hij moet doen, het was ook niet in de zin van 'doet dat eff'.

Ik heb het over je manier van praten Killy en daarbij waarschijnlijk ook je denkwijze.....je hebt gezien wat voor knoepers er staan tot 100 gisteren;)
Kijk naar de winnaar ervan Richard Hogervorst (hoop dat ik zijn naam goed schrijf). Maar hij won de tot 100 klasse. Deze man traint al jaren....zijn spierdichtheid en scherpte is gewoon fenomenaal! Dat heeft hij ook niet zomaar behaald.....jaren lang trainen en "volwassen" spieren ontwikkelen. Alles heeft z'n tijd nodig in deze sport........ook het opstaan en weer overeind krabbelen....daar worden we wijzer van en worden we ook harder van (been there myself)

Klopt.
Ik hoop dat ibo dit keer wel de tijd neemt om de massa aan te zetten. We gaan lekker hard trainen samen!

Dus niet meer ineens toch weer classic gaan doen, anders stuur ik eddy op je af!!! :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.839
Jongens, als ik nou ergens echte myostatine had en een lab met doctoren, was het natuurlijk geen probleem geweest om 10kilo spiermassa bij te zetten.
In dit geval moet je juist niet teveel op ondersteunende middelen leunen, maar meer en nog meer op de juiste voeding, training, rust en de nodige sups.
Mijn bouwplannen zal ik hier zeker met jullie delen en progressies posten.
@ reus, ook hier nogmaals van harte buddy. Welverdiend, je hebt er hard voor gewerkt.
@ Killy, don't worry about Eddy. Mijn team member heb ik gisteren gesproken en we zitten op 1 lijn hoor.
Geef mij nog een weekje rust en vanaf volgende week gaan wel volop verder met onze progressies guys;)

Jongens, als ik nou ergens echte myostatine had en een lab met doctoren, was het natuurlijk geen probleem geweest om 10kilo spiermassa bij te zetten.
In dit geval moet je juist niet teveel op ondersteunende middelen leunen, maar meer en nog meer op de juiste voeding, training, rust en de nodige sups.
Mijn bouwplannen zal ik hier zeker met jullie delen en progressies posten.
@ reus, ook hier nogmaals van harte buddy. Welverdiend, je hebt er hard voor gewerkt.
@ Killy, don't worry about Eddy. Mijn team member heb ik gisteren gesproken en we zitten op 1 lijn hoor.
Geef mij nog een weekje rust en vanaf volgende week gaan wel volop verder met onze progressies guys;)

in beverwijk op de zwarte markt hebben ze nog myostatin :P voor kardash prijzen :D
je prejudging video staat trouwens al op youtube;

http://www.youtube.com/watch?v=AV1pWgnocXQ

Terug
Naar boven