Wanneer ga je mij nou aankleden, hoe durft gorilla wear zijn atleet naast zo'n arm gekleden jongen te laten staan in een video![]()
tegen de tijd dat jij die maten draagt is ibo al retired
gheheVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer ga je mij nou aankleden, hoe durft gorilla wear zijn atleet naast zo'n arm gekleden jongen te laten staan in een video![]()
gheheVolgens mij heb jij een hele mooie rib tank top gekregen![]()

Ja, dat bleek een cadeau te zijn die ik had gekozen voor bij mijn flex abbo, was ik vergeten omdat hij 2maanden te laat was![]()

Ik klap misschien uit de school door te vermelden dat het gerucht gaat dat de sponsoren van ibo, bodylab en gorrillawear, grote druk op ibo uit gaan oefenen om geen trainingen meer met killy te ondernemen. Vooral bodylab heeft hier grote moeite mee omdat ze met hun produkten pretenderen dat je er groot van word. Nu is dit geen fijne pr als er foto's op het forum verschijnen van killy met op de achtergrond potten vol met hun waar. Dat er een arm geklede jongen naast ibo staat is hun minste zorg en staat in schril contrast met de echte problematiek.
![]()