Barryy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik in Apeldoorn train, dan is het bij Back 2 Basics. (van papa Mike)

Ik ga een keer een blooper video maken van Ibo als wraak![]()

Ik wil aan iedereen meedelen dat Ibo een zeer goeie Coach is. Bewijs ben ik mijzelf word al 2 maanden begeleid door hem. Begon 2 maanden terug : 86 kg 18,6 % en sta nu op 73 kg 10 % en mij lengte is 1,8 m.
Zie vanavond Coach.

Hey Maarten, huis is helaas niet doorgegaan woon nog steeds in een wereldstad.
Zie je vanavond wel

Moet helaas onverwachts inspringen bij mijn werk, dus Ibo is waarschijnlijk een beetje chagrijnig nu.....
good luck![]()
Moet helaas onverwachts inspringen bij mijn werk, dus Ibo is waarschijnlijk een beetje chagrijnig nu.....
good luck![]()

Jammer andere keertje dan maar. Ga mij ook inschrijven bij Bodies kunnen we ook meer samen trainen ?

Waar trainen jullie dan? Ibo woont toch in Deventer![]()

Ik ga weg bij bodies denk ik, sinds sibil weg is loopt er geen enkele bodybuilder meer.
Kunnem we beter naar Straatweg, miles of fitnesscentrum noord. omdat er zoveel fanatieke jongens liepen bij bodies was de enigste reden dat ik er ook zat, de gym zelf is niet zo super.
Zullen we bij alle 3 een keer samen langs gaan? Lijkt me wel fijn om een trainings partner te hebben van de zelfde coach
Vind een goed plan van je Woensdag avond kan je dan ? welke word de eerste ?
Had je hem eens moeten zien een paar weken voor het nk, toen was hij wat minder spraakzaam
Voor de rest is Ibo inderdaad altijd in een goede bui![]()

Ik ga weg bij bodies denk ik, sinds sibil weg is loopt er geen enkele bodybuilder meer.
Kunnem we beter naar Straatweg, miles of fitnesscentrum noord. omdat er zoveel fanatieke jongens liepen bij bodies was de enigste reden dat ik er ook zat, de gym zelf is niet zo super.
Zullen we bij alle 3 een keer samen langs gaan? Lijkt me wel fijn om een trainings partner te hebben van de zelfde coach
Had je hem eens moeten zien een paar weken voor het nk, toen was hij wat minder spraakzaam
Voor de rest is Ibo inderdaad altijd in een goede bui![]()

Ik heb hem zelf een week ervoor nog zien en gefotografeerd en hij was niet chaggo hoor ...of lag het aan mij hahaha![]()

Nee toen lag ik uitgeput op de grond, geen tijd om chagrijnig te zijn
Enne Killy je kan het goed maken als je de video vandaag nog upload.
klopt...trouwens heb alleen maar een lachende en gezellige Ibo gezien...
ik hoop niet dat ik de chaggo of boze krijg te zien:-(

Training update van vandaag;
Bent over row
4x10x100kg
Deadlift in de smith
4x10x110kg
T-bar row
4x10x40kg (apparaat is erg stroef)
One-arm latpulley (met handle)
3x10x40kg
Schouder
Cable side raises
3x10x15kg
Dumbbell side raises (dropset)
1x6x16kg
1x8x14kg
1x10x12kg
1x12x7kg
En dit dan 3 rondes lang.
---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 01:17 ----------
Zolang ik op tijd eet, is er niets aan de hand hoor![]()