- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10x10x110kg squat om de verloren 2 weken in te halen?

10x10x110kg squat om de verloren 2 weken in te halen?![]()

Als je gesponsord word koop je niets
Mijn supplementen voorraad bestaat voornamelijk wel uit Bodylab produkten,voldoen uitstekend, maar af en toe neem ik wel eens een ander merk.
Bijvoorbeeld met het cutten neem ik Hydroxycut van Muscle tech.

Daar moet ik nog een paar jaar voor door buffelenImo niets mis meeGa je niet trillen als je zwaar je benen traint en daarvoor al kuiten hebt gedaan?
En waarom geen schouderspressen eigenlijk?
Kijk en hij doet DL bijna als laatst. Wie gaat er wat van zeggen? toe dan, toe dan
Haha.
Succes weer nu![]()
Ga je niet trillen als je zwaar je benen traint en daarvoor al kuiten hebt gedaan?
En waarom geen schouderspressen eigenlijk?
Kijk en hij doet DL bijna als laatst. Wie gaat er wat van zeggen? toe dan, toe dan
Haha.
Succes weer nu![]()

Misschien domme vragen, maar waarom zoveel oef voor triceps? En waarom geen overhead press bij schouders?
En zieke shape natuurlijkDaar moet ik nog een paar jaar voor door buffelen
Triceps moet ik harder aanpakken en de reden waarom ik geen schouder presses nu doe is, omdat ik met de resistance bands meer de buitenkanten wil aanpakken. In een later fase zullen de presses er gewoon weer inzitten.
---------- Post toegevoegd Mon 30 Jul 2012 om 22:48 ----------
Imo niets mis mee

Misschien domme vragen, maar waarom zoveel oef voor triceps? En waarom geen overhead press bij schouders?
En zieke shape natuurlijkDaar moet ik nog een paar jaar voor door buffelen
---------- Post toegevoegd Mon 30 Jul 2012 om 22:48 ----------
Imo niets mis mee