XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.341
basmati gekookt met curry poeder?

Ibo, waarom 400g steak in meal 2 en geen eiwitten in meal 3? :o

edit: toch niet met curry poeder. En voorbakken??

Tagliatella bevat 14gr eiwittten per 100gr, oftewel 28gr eiwitten in die maaltijd.
En mijn bcaa's die ik er bij nam.
Voorbakken = een eetlepel kokosolie verhitten, rijst toevoegen en een paar minuten voorbakken. Dan pas water toevoegen.
Geeft je rijst een heel ander smaak.

Dit heb ik als sample gekregen van iemand bij ons op de gym, houdt zich veel bezig met fotobewerking. Hij heeft nog veel mooiere.
Hij gaat ook van mijn wedstrijdfoto's wat bewerkingen maken, die ik later hier ook zal posten.
Mochten er nog geintresseerden zijn die zijn/haar foto's willen laten bewerken, kan ik jullie zijn mail adres wel doorspelen.

Laat hem een mooi logo maken voor in de filmpjes, vind dat plaatje van nu zo saai.

Ik ga trouwens een hotel kamer huren bij de flexcup (2 persoons kamer + 2 toegangskaarten voor de lezing van Rene en Berry).

Wil je mee? Wel te hopen dat het geen 2 persoonsbed is, anders moet je op de grond :D

:eyebrow: haal de pot vaseline al maar boven!

:trollface:

Meal1A:
100gr fine oats
50gr whey banaan

Meal1B: ontbijtje met het gezin
3 hele eieren
Halve pide (turks brood) tosti gemaakt met 20+ kaas en tomaat

4bcaa, vervolgens uurtje geslapen

Meal2:
200gr rijst
400gr biefstuk
kleine komkommer
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Meal3:
200gr tagliatella spaghetti
100gr heinz tomaten saus
[afbeelding niet meer beschikbaar]

pre-wo: 1 scoop blox
training
pwo: 1 scoop blox
1 banaan

Half uurtje later
meal4:
50gr whey
100gr bodylab post workout

Straks nog
500gr magere kwark
50gr ongezouten notenmix

[afbeelding niet meer beschikbaar][/QUOTE]

Ja zeg ga mij ff lekker maken pffff!!!!!!:D

Laat hem een mooi logo maken voor in de filmpjes, vind dat plaatje van nu zo saai.

Ik ga trouwens een hotel kamer huren bij de flexcup (2 persoons kamer + 2 toegangskaarten voor de lezing van Rene en Berry).

Wil je mee? Wel te hopen dat het geen 2 persoonsbed is, anders moet je op de grond :D

je laat je coach toch niet op de grond slapen?
gewoon knusjes tegen hem aan liggen, die warmte kan je wel gebruiken als je VP zo laag staat straks :roflol:

• #4.347
Ik slaap wel op bed en jij mag op de grond.
Is beter voor het vochtafdrijven, trust me son I'm the coach :p

• Like
Waarderingen: kix
  • #4.348
Rug triceps getraind met Killy

Machine pulldown
2x40kg (warmup)
3x10x100kg

Tbar row
12x25kg
12x35kg
12x35
12x35

Meadow row
1x12x25kg
3x10x35

Seated one arm cable row
4x12x50kg

Ez bar extension
1x12x30kg
3x12x40kg

Dips
4x12xbw

Is die T-bar row niet erg licht, Ibo?

• #4.350
35kg is alleen schijven, tel ik de stang niet mee.
Maar het is licht idd, voor jouw de volgende 3 keer zo meer :)

Maar het is licht idd, voor jouw de volgende 3 keer zo meer :)

Niet zeker wat je hier bedoelt. Ga je volgende keer 3 sets verzwaren?:p Wil je volgende keer 3 keer zoveel gewicht gebruiken (105 kgs)?:eek: Of wil je dat ik 3 keer zoveel gewicht gebruik bij een volgende training? :eek::eek:

Niet zeker wat je hier bedoelt. Ga je volgende keer 3 sets verzwaren?:p Wil je volgende keer 3 keer zoveel gewicht gebruiken (105 kgs)?:eek: Of wil je dat ik 3 keer zoveel gewicht gebruik bij een volgende training? :eek::eek:
Ik gok het laatste ;)

• #4.355
Setjes van 105kg moet wel te doen zijn, toch:p
Volgende week zit ik in de fase van, 6-8reps.
Stevige riem, goede straps en flink wat carbs achter de kiezen moet het wel lukken!

Goeie trainingen hier!

Ikdacht ergens gelezen te hebben dat jij wellicht ook aan Bill Starr wilde gaan beginnen. Heb ik dat verkeerd begrepen?

• #4.358
Goeie trainingen hier!

Ikdacht ergens gelezen te hebben dat jij wellicht ook aan Bill Starr wilde gaan beginnen. Heb ik dat verkeerd begrepen?

Heb ik een korte tijd gedaan, maar kon er niet echt voldoening uithalen.
Ben meer een type voor supersets, dropsets, giantsets.
Moet mij er vaak toezetten om ook eens zwaardere gewichten te gebruiken en minder reps te gebruiken.
De trainingscycle die ik nu doe zorgt in ieder geval voor voldoende afwisseling.

Woeps

Hé ibo! Jij bent echt mijn held! :bow:

Ik moet echt meer oefeningen van jou afkijken:o
Net chestpress gedaan is imo 10x dan benchpress!! Dacht srs dat mijn borst ging scheuren :o

En had woensdag (een variant) van jouw rugschema gedaan en mijn rug was 3 dagen stijf :o

Terug
Naar boven