- Waardering
- 450
Nieuwe week, nieuwe repjes en setjes.
Een gym die weer lekker broeierig warm was en de training er niet prettiger op maakte.
Anyway...
Lat pulley front met handen op schouderbreedte uit elkaar
4x6x100kg
Meadow row
4x8x45kg
Wat een pomp krijg je toch van deze oefening
Seated row
4x6x100kg
Bent over row (yates style)
4x6x90kg
Straight arm row voor over leunend
4x6x40kg
Triceps pushdown met rechte stang
4x8x80kg
(klinkt zwaar, maar op de cable valt 80kilo wel mee)
Pushdown met rope
4x6x35kg
one-hand overhead extension met reversed grip
4x6x15kg
Gewicht blijft nu ff steken rond de 110kg.
Laatste paar dagen niet goed kunnen eten vanwege een drukke planning. Low in de carbs, maar wel hoog in de eiwitten.
Als het meezit krijg ik morgen weer voldoende Rice & Protein binnen, zodat ik ook tijdens mijn drukke werkplanning snel tussendoor volwaardige khy en eiwitten binnenkrijg.
Een werkplanning die de komende jaar in het teken staat van veel grote projecten en dan is het erg leuk om te zien als je een presentatie te zien krijgt die beëindigd wordt de woorden samen staan we er sterk voor en er een foto van mij afgebeeld staat.
Wordt je enigzins toch wel trots
En zal uiteraard weer snel mijn maaltijd foto's weer gaan posten
Een gym die weer lekker broeierig warm was en de training er niet prettiger op maakte.
Anyway...
Lat pulley front met handen op schouderbreedte uit elkaar
4x6x100kg
Meadow row
4x8x45kg
Wat een pomp krijg je toch van deze oefening
Seated row
4x6x100kg
Bent over row (yates style)
4x6x90kg
Straight arm row voor over leunend
4x6x40kg
Triceps pushdown met rechte stang
4x8x80kg
(klinkt zwaar, maar op de cable valt 80kilo wel mee)
Pushdown met rope
4x6x35kg
one-hand overhead extension met reversed grip
4x6x15kg
Gewicht blijft nu ff steken rond de 110kg.
Laatste paar dagen niet goed kunnen eten vanwege een drukke planning. Low in de carbs, maar wel hoog in de eiwitten.
Als het meezit krijg ik morgen weer voldoende Rice & Protein binnen, zodat ik ook tijdens mijn drukke werkplanning snel tussendoor volwaardige khy en eiwitten binnenkrijg.
Een werkplanning die de komende jaar in het teken staat van veel grote projecten en dan is het erg leuk om te zien als je een presentatie te zien krijgt die beëindigd wordt de woorden samen staan we er sterk voor en er een foto van mij afgebeeld staat.
Wordt je enigzins toch wel trots

En zal uiteraard weer snel mijn maaltijd foto's weer gaan posten