Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.021
Ja jongens ik had wel Bulgur willen maken, alleen stond er vandaag rijst met lekkere kip op de menu.
Nog even geduld tot het weekend, dan zal ik het zelf ff maken.
@ Z.P, ik fluit graag :D

Ja jongens ik had wel Bulgur willen maken, alleen stond er vandaag rijst met lekkere kip op de menu.
Nog even geduld tot het weekend, dan zal ik het zelf ff maken.
@ Z.P, ik fluit graag :D

ja ja we wachten al zo langggggggggg:mad::mad::D

is dat zo Ibo....je weet wat ze zeggen he.....

Hey IBO,

ik ben ondertussen wel benieuwd naar het recept met bulgur. Heb een Turkse vriendin dus we eten het regelmatig maar als er een bodybuilding variatie op bestaat hoor ik het graag, dan kan ik haar eens aan de slag zetten ;)

Groet, Mike

Waar blijven de filmpjes en foto's? :(

word er hier nog wel getraind?

Volgens mij heb jij een andere tijdsaanduiding :P
Recept tegen het weekend, filmpje tegen het einde van de week ...
We wachten vol ongeduld! :D

• #5.027
Excuses heren het is een tijdje stil geweest rondom mijn log, dit had voornamelijk te maken met mijn werk.
Wegens veranderingen in de lijnmanagement en mijn ambities om strak richting HR te gaan om als HR manager te werken heb ik plannen om dit jaar nog een masters opleiding te gaan volgen.
Mijn keuze gaat uit naar Master Human Resource Management en Opleidingskunde.
Dit zal betekenen dat ik mijn wedstrijd slip tijdelijk aan de wilgen ga hangen. Want naast 40uur werken en gemiddeld 20uur studeren per week wordt het wel lastig om 100% voor een wedstrijd te gaan.
Mocht ik straks in een rustigere vaarwater zitten dan sluit ik zeker niet uit dat ik een wedstrijd ga draaien.
Uiteraard blijf ik doortrainen. Ik ben afgelopen week begonnen met mijn drie dagen split. Stap nu over full-body trainingen.
Voor elke spiergroep heb ik 3 oefeningen waar ik uit rouleer
Elke oefeningen bestaat uit 4 sets
Sets varieeren tussen de 8-20reps

benen: boxsquat, hacksquat, legpress
rug: deadlift smith, pullups met bw en of gewicht, bent over row
borst: schuinbankdrukken, schuin dumbbell drukken, peck deck fly's
schouders: militairy press, shoulder machine press, side dumbbell raises
biceps: dumbbell curl, hammer curl, larry scot curl
triceps: ez bar extension, small bankdrukken, reversed pulldown
kuiten: staande of zittende calf raises

Door telkens af te wisselen tussen bovenstaande oefeningen wil mijn spiergroepen op diverse manieren belasten.
Uiteraard zal ik blijven posten en ja ook met foto's van maaltijden en trainingen eventueel met filmpjes erbij.
Ik ga dus aankomend jaar wat meer tijd investeren in mijn toekomst.
Neemt natuurlijk niet weg dat ik uiteraard nog een handjevol jongens heb die wel wedstrijdambities hebben, waarbij ik wel blijf ondersteunen.
En wellicht dat ik dit jaar nog bij de NK 2013 als schaduw jury er bij mag zitten. Want vindt het wel leuk om betrokken te blijven in ons kleine bodybuilding wereldje.

Hieronder nog een lekkere bulkmaaltijd. Niet voor wedstrijdatleten :D
350gr eier penne
eigen gemaakt uien/tomaten saus
2 toast met light smelt kaas
500ml mager fruit roomyoghurt (walnoten honing smaak)

En nee verder geen kip en of vlees bij, omdat ik een uur geleden een reuze shoarma op had :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is je functie momenteel Ibo?
Ik ben zelf ook aan het afstuderen voor HRM, een mooie opleiding.
Hopelijk kun je na een tijdje je wedstrijden wel weer oppakken.

• Like
Waarderingen: D77
  • #5.029
Wat is je functie momenteel Ibo?
Ik ben zelf ook aan het afstuderen voor HRM, een mooie opleiding.
Hopelijk kun je na een tijdje je wedstrijden wel weer oppakken.

Momenteel bekleed ik een dubbele functie, Lean manager / Logistiek team manager
Gezien mijn jarenlange leidinggevende ervaring heb ik op gebied personeelsmanagement veel expertise opgebouwd, vandaar mijn keuze voor HRM.

Momenteel bekleed ik een dubbele functie, Lean manager / Logistiek team manager
Gezien mijn jarenlange leidinggevende ervaring heb ik op gebied personeelsmanagement veel expertise opgebouwd, vandaar mijn keuze voor HRM.

Succes met je toekomstige carrière, top dat je alles zo goed weet te combineren! :thumb:

ohohohoh..... Ik ben nog maar net weg en hij laat nu al de boel verzaken..... Ik dacht nog wel dat ik hem goed had opgevoed :(

Waar blijven die foto's en filmpjes nou!

Die foto's van het lekkere eten heb ik nu wel gezien, ik wil beef zien van hoe je er nu bijstaat.

als jullie zulke bulgar fans zijn moeten jullie toch echt eens quinoa proberen!!
echt smakelijk, super gezond en lijkt best wel op bulgar!!:)

Waar haal je quinoa, ik ken alleen die kleine Lassie pakken bij de AH. Ik zoek een verpakking van 2-5 kilo.

• #5.035
Full body trainingen geven mij niet zo veel voldoening als split trainingen, maar nu zit ik een onderhoudsfase dus werkt het voor nu wel goed.
Training van vandaag:

Hacksquat
4x20x100kg

Calf raises
4x10x100kg

Schouders clean and jerk
4x10x40kg

Seated biceps curl
4x10x25kg

Latpulley met small grip
4x10x100kg

Triceps reversed grip pushdown
4x10x25kg

Incline benchpress
4x15x100kg

Succes met je carrière
Als je net zo gedreven bent als met bb komt dat wel goed;)
Eet je nu ook op onderhoud?

• #5.037
Ligt er aan hoe ik me voel, tot nu toe zijn er maar weinig dagen dat ik op onderhoud eet.
Gemiddeld liggen mijn caloriebehoeftes toch tussen de 4000-5000kcal.

Bodylab atleet : Ibo D. 2012 wedstrijd log

Suc6 met opleiding. Altijd welkom een wo'er onder de BB'ers.

Ben benieuwd hoe je het kan combineren. Zelf veel lange dagen gekend, ik trainde dan om 05.30. Uur later kinderen klaar maken, werken, eten en meteen naar bed om 20.30. Geen tv meer kijken enzo.

• #5.039
Combineren kan altijd, als je het maar strak wegzet in je planning.
Net als jij kijk ik ook weinig tv, vaak wel een filmpje achter mijn laptop en ook ik lig er vaak vroeg in.
Ben meer een ochtend mens.

• #5.040
Goed na een tijdje op onzinnige mails gereageerd te hebben wordt het weer tijd om lekker posts te posten wat echt om bodybuilding gaat.
Na een kleine blessure aan mijn biceps (zeurende pijn) heb ik de afgelopen 2 weken niet voluit kunnen trainen. Lees zwaar trainen.
Ik blijf voorlopig nog even doorgaan met full-body trainingen.
Om eerlijk te zeggen geeft het mij nog niet echt voldoening als split trainingen, maar ik wil het een kans geven.
Zit nu even in de cleansing / detox fase en daarnaast pak ik mijn conditie trainingen weer op, d.m.v. 2 keer in de week aansluitend aan mijn krachttraining mee te doen met de kickboks trainingen.
Nou heb ik niet de wens om bij de K1 te gaan stoeien, hooguit misschien met K3:D
De snelheid en lenigheid van vroeger zit er niet meer in zeg :(
Maar het sluit wel lekker aan mijn cardio programma.

Anyway de training vanavond:

Na een kleine warming-up, rekken en strekken:

Seated cable row:
1x12x60kg
1x10x80kg
2x8x100kg

Shoulder dumbbell front row
4x10x20kg

Incline dumbbell chest press
4x10x30kg

Dumbbell skull crushers
4x12x12kg

Biceps dumbbell curls
4x10x14kg

Lunges
4 set rondom de gym met een sandbag in de nek

Vervolgens heb ik de helft van mijn 100gr pwo/40gr wheypro shake opgedronken en na een kleine rust ben ik begonnen met de nodige rek en strek werk.
Daarna nog meegedaan aan kickboksen. Voornamelijk combo's training en ja af en toe ook sparren, oftewel klappen incasseren :p

Terug
Naar boven