Excuses heren het is een tijdje stil geweest rondom mijn log, dit had voornamelijk te maken met mijn werk.
Wegens veranderingen in de lijnmanagement en mijn ambities om strak richting HR te gaan om als HR manager te werken heb ik plannen om dit jaar nog een masters opleiding te gaan volgen.
Mijn keuze gaat uit naar Master Human Resource Management en Opleidingskunde.
Dit zal betekenen dat ik mijn wedstrijd slip tijdelijk aan de wilgen ga hangen. Want naast 40uur werken en gemiddeld 20uur studeren per week wordt het wel lastig om 100% voor een wedstrijd te gaan.
Mocht ik straks in een rustigere vaarwater zitten dan sluit ik zeker niet uit dat ik een wedstrijd ga draaien.
Uiteraard blijf ik doortrainen. Ik ben afgelopen week begonnen met mijn drie dagen split. Stap nu over full-body trainingen.
Voor elke spiergroep heb ik 3 oefeningen waar ik uit rouleer
Elke oefeningen bestaat uit 4 sets
Sets varieeren tussen de 8-20reps
benen: boxsquat, hacksquat, legpress
rug: deadlift smith, pullups met bw en of gewicht, bent over row
borst: schuinbankdrukken, schuin dumbbell drukken, peck deck fly's
schouders: militairy press, shoulder machine press, side dumbbell raises
biceps: dumbbell curl, hammer curl, larry scot curl
triceps: ez bar extension, small bankdrukken, reversed pulldown
kuiten: staande of zittende calf raises
Door telkens af te wisselen tussen bovenstaande oefeningen wil mijn spiergroepen op diverse manieren belasten.
Uiteraard zal ik blijven posten en ja ook met foto's van maaltijden en trainingen eventueel met filmpjes erbij.
Ik ga dus aankomend jaar wat meer tijd investeren in mijn toekomst.
Neemt natuurlijk niet weg dat ik uiteraard nog een handjevol jongens heb die wel wedstrijdambities hebben, waarbij ik wel blijf ondersteunen.
En wellicht dat ik dit jaar nog bij de NK 2013 als schaduw jury er bij mag zitten. Want vindt het wel leuk om betrokken te blijven in ons kleine bodybuilding wereldje.
Hieronder nog een lekkere bulkmaaltijd. Niet voor wedstrijdatleten

350gr eier penne
eigen gemaakt uien/tomaten saus
2 toast met light smelt kaas
500ml mager fruit roomyoghurt (walnoten honing smaak)
En nee verder geen kip en of vlees bij, omdat ik een uur geleden een reuze shoarma op had
[afbeelding niet meer beschikbaar]