XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Zijn bommetjes een soort van overhead flyes?

Wat kost dat nou ongeveer per week aan voeding als voorbereiding op een wedstrijd?

• Topic Starter Topic Starter
Zijn bommetjes een soort van overhead flyes?

Ja zo zou je het idd kunnen noemen!

---------- Toegevoegd om 01:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:28 ----------

Wat kost dat nou ongeveer per week aan voeding als voorbereiding op een wedstrijd?

Veel heel veel:D
1,5 kilo vis per dag x 7 = 10.5kilo
Kilo panga vis haal ik voor 4 euro bij de SLiegro, dus al een kleine 40 euro aan vis kwijt.
Rijst valt reuze mee. Deze haal ik altijd in zakken van 25 kilo bij de toko.
Thaise Jasmijn Rijst. DE verkoper (die ik goed ken) verkoopt het als Ibo rijst:D
Plus de nodige groentes.
Zeg ff voor het gemak dat ik een kleine 50 euro per week kwijt ben aan voeding voor mijn wedstrijdprep.
Daarbij komt natuurlijk ook de nodige supplementen, maar gelukkig heb ik een topper van een sponsor achter mij staan;)

Tof dat je de uitvoering van bepaalde oefeningen bespreekt.

• Like
Waarderingen: D77
Net mijn maaltijdje op.
300gr geraspte aardappelen met 200gr kip en een uitje.
Eten ff laten zakken en dan richting gym om een pittige beentraining te voltooien.
Keep u posted...

Sportschool open Nice!! you are lucky 2 day:D

en nog een late training.....knal ze!

Heb je ook wel eens van die trainingen dat de pomp eigenlijk te gruwelijk is dat je je training niet helemaal kan afmaken, nou vanavond had ik dat dus met mijn been training.
Mijn eerste oefening bestond uit small squatten op de smitmachine.
Voeten pal naast elkaar en as to the ground squats.
3 setjes van 100kilo, waarbij de laatste set wederom 15 tellen wachten om vervolgens weer een paar reps er uit te persen. De pomp begon al aardig op te zetten.
Normaliter sqaut ik er wel wat meer gewicht uit, maar omdat ik nu small squat, waarbij je dus de nadruk op de outsweep legt, moet ik het met minder gewicht genoegen nemen, want anders gaat het ten koste van je uitvoering.

Vervolgens de 45 graden legg press.
Hier ook weer 3 sets. Merkte na de 1e set al een gruwelijke pomp. Zat nog maar op de 320kilo @ 8 reps. Normaliter druk ik hier 8 reps van 450kilo mee weg.
Ik kon wel zwaarder gaan, maar door de pomp die eigenlijk mij een beetje in de weg zat, heb ik het op 320kilo gelaten. Zou ik zwaarder gaan op dit moment, had ik waarschijnlijk 4-6 reps eruit kunnen persen. Maar ik ben zelf een voorstander om tussen de 8-12 reps te zitten.
Je raadt het al bij de 3e set ff geen 15 tellen:p

Hierna kwam de leggcurl.
3 sets @ 70kilo (zwaarder gaat ie helaas niet, tjaa technogym:D)
Ook hier weer de laatste set met mijn 15 tellen methode afmaken.
Gelijk erachter aan was het de beurt aan de legg extension
3 sets @ 70kilo.
Nou willen we natuurlijk allemaal een lekkere pomp tijdens onze trainingen, maar niet zo gruwelijk dat het je training belemmert, maarja hoe was de gezegde ook alweer...... no pain no gain:p
Vervolgens nog ff de kuiten aangepakt, om daarna vervolgens mijn pwo shake te nemen.
Het is nu rond de klok van 23uur. Ik neem nu nog een wheyshake en een handjevol walnoten.
Nou zullen jullie wel zeggen waarom whey en geen casseine. SImpelweg omdat ik s'nachts er toch een keer uit moet op te plassen en dan wederom een shake neem. En eerlijk gezegd vindt ik mijn whey shakes iets lekkerder smaken dan casseine.
Morgen een rust dag.
Voor a.s vrijdag heb ik borst en armen op mijn planning staan, waarbij ik de biceps en triceps in een superset style doe.

Zijn er nog members die a.s zondag naar de NK gaan van de NBPF in Etten-Leur? Wordt een mooie wedstrijd, ze hebben een aardige line-up.
Ik zal er zeker zijn.

Leuk om te lezen Ibo, ik had dit topic nog niet gezien. Ga je zeker volgen!

Ik ga je log volgen.
Ondanks ik geen wedstrijd ambities meer heb vind ik het wel leuk om de ervaringen van wedstrijd atleten te lezen.

heel interessant hoe je de uitvoering van je oefeningen beschrijft!

Ga je ook volgen. Welke oefening(en) doe je voor je kuiten?

Lekker bouwen buddy! Volgend jaar oogsten!;)

Binnenkort kom ik samen met je trainen in Deventer, maken we meteen ff update foto's voor hier!

Woon je in Deventer? Waar train je normaal? Abonnementje, hier kan ik nog heel veel leren :)

Aah miss kan je ons nog is een keer wat leren nijverdal is niet zo ver van deventer :)

Haha dat dacht ik dus ook al, kunnen we zo in mijn kleine rode autootje naar Deventer heen :D

Yep idd Deventer koekstad:D
Normaliter was Bodyshape jarenlang mijn gym, maar vanwege achterstallig onderhoud aan apparatuur, was ik genoodzaakt om op zoek te gaan naar een nieuwe gym.
Er zijn wel voldoende gyms in deventer, alleen willen ze liever geen bodybuilders:(
Dus bleef Basic Fit alleen over, ze hebben een nieuwe lijn plate loaded serie apparatuur die mij zeer goed bevalt, dus kan ik hier wel de nodige progressie boeken.
Daarnaast train ik af en toe bij oma in Rotterdam en Amsterdam.
Qua afstand natuurlijk wel een pokke eind om te rijden, maar in wedstrijdprep rij je natuurlijk met liefde naar je coach toe.
Ben 2 weken geleden nog bij FPA in Amerfoort geweest om met Andrew te trainen. Ook een zeer bekende coach. Prachtige hardcore gym. Kreeg te horen dat ik daar altijd welkom was en voor noppes mocht trainen, dus zal af en toe ook te zien zijn bij FPA.
Zijn er nog members die daar trainen.

---------- Toegevoegd om 01:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:57 ----------

Aah miss kan je ons nog is een keer wat leren nijverdal is niet zo ver van deventer :)

Haha dat dacht ik dus ook al, kunnen we zo in mijn kleine rode autootje naar Deventer heen :D

Jullie zijn van harte welkom in deventer.
Gooien we er een pittige been training tegenaan.
De gene die dan als eerste gaat overgeven mag trakteren bij de mac, deal??:D

Ik vind dat we een deal hebben, nu kijken wat The Mistery vindt ;)

Haha is helemaal goed, doen we. Nog nooit overgegeven met trainen eens moet de eerste keer zijn :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven