Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn intressant dit! echt super dat je alles erg gebreid uitlegt met wat je allemaal doet, hoe en waarom. Kunnen een hoop jongens van leren, waaronder ik!
@ Peetjuh,
Bij mij speelt het volgende vaak af in de laatste 3 weken, omdat je dan op zo'n lage BF zit, meestal al rond de 3-4%, werd ik s'nachts klaarwakker. Rond een uur of 4 zo'n beetje.
Wat ik vaak deed was, een half uurtje cardio (gekke sport he) en daarna een kleine 30gr nutrix/50gr whey. Vervolgens sliep ik als een baby.
Maar er zijn ook momenten geweest dat ik gewoon mij extra warm aankleedde, ipod op en lekker buiten wandelen. Een uurtje wandelen en gevolgd door wederom een nutrix/whey papje en ik kon weer lekker doorslapen.
Natuurlijk deed ik dit wel op de dagen dat ik vrij was, want als je de volgende weer vroeg op moet voor je werk is het ook niet te doen.
En moet eerlijk bekennen dat mijn hardheid er nog beter inkwam.
Je "shockeert" je lichaam alsware om midden in de nacht een cardio sessie te doen.

Na die cardio dan niet helemaal vol adreline? Of zat je zo low carb dat je bijna out ging en dat op slapen leek?![]()

)

Zijn 21'ers squatten volgens het zelfde systeem als 21'ers biceps curls?
Dus eerste 7 reps tot parallel, dan 7 reps van atg tot parallel en dan 7 reps atg tot helemaal naar boven?
Of zijn het gewoon 21 reps?

Pff ik ben nu al bang voor morgen haha, neem alvast wat extra geld mee![]()