Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

kom je daar kilo's mee bij dan??

• Topic Starter Topic Starter
Het is geen ingewikkelde materie om binnen een half jaar 20 kilo aan te komen, maar dan ontkom ik er niet aan dat mijn BF% ook flink gaat stijgen, dus extra balast die ik ook weer moet aftrainen.
Dan kies ik liever voor de helft aan kilo en dat het wat zuiverder is, begrijp je.
125 kilo is een streven, maar als ik over een jaar op 115kilo blijf haken en mijn bf is stabiel gebleven ben ik super tevreden.
Ik weet namelijk van mijzelf dat als ik elke dag rond de 7000kcal ga zitten, ik heel gauw "vettig" kan worden. En dit is iets wat ik zeker niet wil.
Tussen de 10-12bf in de bulk is voor mij voldoende.

ja,ok,mooi voor jouw als je daar op groeit.Ik moet minstens 4000cal. innemen anders kom ik niks bij.

• Like
Waarderingen: D77
Damn intressant dit! echt super dat je alles erg gebreid uitlegt met wat je allemaal doet, hoe en waarom. Kunnen een hoop jongens van leren, waaronder ik!

Damn intressant dit! echt super dat je alles erg gebreid uitlegt met wat je allemaal doet, hoe en waarom. Kunnen een hoop jongens van leren, waaronder ik!

Thx Ironhide, maar laat ik ook voorop stellen dat ik ook niet DE expert ben hoor, alles wat ik doe is natuurlijk door jarenlange ervaring en training.
En geloof me maar dat ik ook veel fouten heb gemaakt, maar ik zie het als geen schande, als je er maar van leert toch.
Mocht ik iemand kunnen behoeden om dezelfde fouten te maken en ze iets bij te leren, ben ik al dik tevreden.
En natuurlijk ben ik ook nooit uitgeleerd, bb is een passie voor mij en telkens als er iets nieuws op de markt komt, verdiep ik mij er graag in.
En niet te vergeten ook ik heb een topcoach achter... beter gezegd naast mij staan.

Heb je trouwens tips voor als je in de prep zit en honger hebt of bv s'nachts met honger wakker wordt?
Ik ben wel benieuwd hoe je hier mee om gaat want een goede nachtrust zul je in de prep toch heel hard nodig hebben....

Laatst bewerkt:
@ Peetjuh,
Bij mij speelt het volgende vaak af in de laatste 3 weken, omdat je dan op zo'n lage BF zit, meestal al rond de 3-4%, werd ik s'nachts klaarwakker. Rond een uur of 4 zo'n beetje.
Wat ik vaak deed was, een half uurtje cardio (gekke sport he) en daarna een kleine 30gr nutrix/50gr whey. Vervolgens sliep ik als een baby.
Maar er zijn ook momenten geweest dat ik gewoon mij extra warm aankleedde, ipod op en lekker buiten wandelen. Een uurtje wandelen en gevolgd door wederom een nutrix/whey papje en ik kon weer lekker doorslapen.
Natuurlijk deed ik dit wel op de dagen dat ik vrij was, want als je de volgende weer vroeg op moet voor je werk is het ook niet te doen.
En moet eerlijk bekennen dat mijn hardheid er nog beter inkwam.
Je "shockeert" je lichaam alsware om midden in de nacht een cardio sessie te doen.

Dit antwoord had ik totaal niet verwacht maar ik kan me wel voorstellen dat je lichaam dan schrikt en je er harder door wordt.

• Like
Waarderingen: D77
@ Peetjuh,
Bij mij speelt het volgende vaak af in de laatste 3 weken, omdat je dan op zo'n lage BF zit, meestal al rond de 3-4%, werd ik s'nachts klaarwakker. Rond een uur of 4 zo'n beetje.
Wat ik vaak deed was, een half uurtje cardio (gekke sport he) en daarna een kleine 30gr nutrix/50gr whey. Vervolgens sliep ik als een baby.
Maar er zijn ook momenten geweest dat ik gewoon mij extra warm aankleedde, ipod op en lekker buiten wandelen. Een uurtje wandelen en gevolgd door wederom een nutrix/whey papje en ik kon weer lekker doorslapen.
Natuurlijk deed ik dit wel op de dagen dat ik vrij was, want als je de volgende weer vroeg op moet voor je werk is het ook niet te doen.
En moet eerlijk bekennen dat mijn hardheid er nog beter inkwam.
Je "shockeert" je lichaam alsware om midden in de nacht een cardio sessie te doen.

Na die cardio dan niet helemaal vol adreline? Of zat je zo low carb dat je bijna out ging en dat op slapen leek? :D

Haha wat een verhaal 's nachts je bed uit om cardio te doen!
Echt leuk om deze achtergrond informatie te lezen. :thumbs:

Nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe rondes:D
ff snel mijn preworkout shake wegslurpen.
Vandaag had ik rug en schouders op de planning staan.
Had goed gegeten en dat merk je gelijk in de gym. Kracht is op volle niveau.
Ik had gisteren een nieuwe paar straps aangeschaft die ik nu lekker kon gebruiken.
Want bij mij schieten de onderarmen heel snel vol en er komt dan een moment dat je
grip minder wordt.
Ik vondt het heerlijk trainen met traps.
Vandaag mijn training ff helemaal omgegooid: eerst schouders en dan rug.
Schoulderpress op de machine, omdat de dumbbells maar to 32 kilo gaan:(
3 sets van 10reps a 100kilo
Militairy press
3 sets van 10reps a 80kilo
superset achterkant schouders icm front rows
3 sets van 10reps a 18kilo (i know pussyweight, maar tis nu eenmaal ****ing zwaar:) )

En nu de rug, gelijk met de lekkere massa oefeningen aan de gang.
bent over row
3 sets a 10sets a 120kilo. Als ik wat zwaarder zou gaan, zou dat zeker ten koste gaan van de uitvoering en dat is iets wat ik zeker niet wil.
machine row, 2 armen tegelijk
3 sets van 8 reps a 100kilo. Deze probeer ik rustig uit te voeren, waarbij continu de spanning er op blijft zitten en de ellebogen mogen niet voorbij je rug komen. Dus bij het trekken heb je een korte bewegingsbaan en bij het strekken, zover mogelijk naar voren.
Laatste oefening
Tjaa weet niet hoe je deze oefening noemt, maar je gebruikt de triceps pulldown machine.
3 sets van 12 sets a 30kilo
De bedoeling is dat je op een goede afstand gaat staan, iets vooroverbuigen, holle rug, armen gestrekt houden en met een halve boog je armen omlaag halen.
Hiermee leg je dus de nadruk op je onderrug (oftewel je kerstboom)
Like this:
south75p2big.jpg

Neeeeee, tis niet mijn rug:(
Maar dan hebben jullie een idee dat ik ook zo'n ****ing rug wil hebben:D

2 bananen en een lekkere whey shake er achteraan.
zo nog ff mijn flesje en dan lekker slapen.

Hieronder nog een foto van gisteren, de NK van de NBPF in Etten-Leur.
Was een super leuke dag en dit zijn mijn angels.
De dame helemaal rechts is mijn skattie NK winnares Angela heb ik lekker achter de schermen mogen assisteren.
Heren ik kan het jullie allemaal aanraadden om achter de schermen in de dameskleedkamer lekker in te bruinen:d:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit is mijn andere skattie waarbij ik met mijn heel gevoelige handen haar mocht inbruinen:p
Zij is de prachtige Irma met de paarse outfit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enne heren geen gekke opmerkingen he!!:D:D

Nicee die chick wil ik ook wel insmeren.:d

Vind dit echt heel tof om te lezen, en bij te leren! Ga me schema ook maar weer is keertje omgooien, en even wat oefeningen van jou te pikken :D... Die bommetjes spreken mij wel aan, en bij de derde rep die 15 sec rust en vervolgens 3 keer tot falen...

succes met je weg tot de 125

Vanavond ff geen training, maar een cardio sessie.
Ondanks dat ik nu in de bulk zit, vondt ik het wel lekker om 1 keer per week lekker op de home trainer te zitten.
Vanavond nog ff 2 maaltijden er tegen aan gooien en morgen heeeeel goed en khy rijk eten, want er staat immers wel een instensieve beentraining op de planning.
21'ers squatten
superset leggpress 45gr icm halve hacksquats
superset lunges met goodmornings. (alleen de goodmornings zullen op 3 verschillende manieren uitgevoerd worden)
superset leggcurl icm legg extension.
Zoals afgesproken morgen dus 2 forummembers op bezoek.
Keep u posted .....

Pff ik ben nu al bang voor morgen haha, neem alvast wat extra geld mee :roflol:

Zijn 21'ers squatten volgens het zelfde systeem als 21'ers biceps curls?
Dus eerste 7 reps tot parallel, dan 7 reps van atg tot parallel en dan 7 reps atg tot helemaal naar boven?
Of zijn het gewoon 21 reps :p?

Zijn 21'ers squatten volgens het zelfde systeem als 21'ers biceps curls?
Dus eerste 7 reps tot parallel, dan 7 reps van atg tot parallel en dan 7 reps atg tot helemaal naar boven?
Of zijn het gewoon 21 reps :p?

Yep correct;)

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------

Pff ik ben nu al bang voor morgen haha, neem alvast wat extra geld mee :roflol:

Nergens voor nodig buddy, wordt een leuke training:D

Ziet er intens uit nog nooit 21ers gedaan met squatten. Maar is een keer wat anders. Oh nee niet lunges xD

suc6 met je doelen en het loggen;):D ff abbootje :D

Terug
Naar boven