Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Als Kevin dan maar niet in m'n kleine rode autootje gaat kotsen nadien nog een x :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor 1 keer kotsen is wel voldoende.
Oke guys, dan spreken we snel een keer af.
Oja ik zit nu wel in de bulk hoor, dus ik zal wel iets meer dan een paar bigman menuutjes wegvreten:D

Hahha prima, maak je maar geen zorgen over mij chiel :P

Haha ik maak me meer zorgen om m'n auto :roflol:

Binnenkort maar eens een keer doen dan!

Nee hoor 1 keer kotsen is wel voldoende.
Oke guys, dan spreken we snel een keer af.
Oja ik zit nu wel in de bulk hoor, dus ik zal wel iets meer dan een paar bigman menuutjes wegvreten:D

Wou jij niet zo lean mogelijk blijven?:D Of heb je 'toevallig' net op die dag dan een junkdag? Haha, ben benieuwd naar het verslag van die training!

Wou jij niet zo lean mogelijk blijven?:D Of heb je 'toevallig' net op die dag dan een junkdag? Haha, ben benieuwd naar het verslag van die training!

Als zich de kansen voordoen, dan wil ik natuurlijk wel mijn junkdag ff verschuiven.
Maarja voor het zelfde zijn het brute beesten waar ik mee ga trainen en ben ik de gene die als eerste gaat kotsen:p

Haha als je mij als bruut beest gaat omschrijven komt er van die training niets meer terecht, dan krijg ik de slappe lach denk ik :roflol:

Toch maar proberen om jou als eerste aan 't kotsen te krijgen hehe :D

Ff een revieuw van vandaag.
Heb niet hoeven te werken, dus heb ik lekker mijn maaltijden en rust volop kunnen benutten om vervolgens daarna een lekkere training tegenaan te gooien.

Mijn maaltijden voor vandaag:
1) Nomaliter neem ik dit gelijk bij het opstaan, maar omdat ik vanacht rond 2uur nog 100gr rijst en 50gr walnoten had genomen, had ik s'ochtends niet gelijk honger:)
100gr nutrix
50gr rozijnen
60gr whey
2)
lekker late ontbijt met de familie
6 sneetjes brood
4 eieren met turkse worst
handjevol groene olijven
3)
200gr eier spaghetti (14gr eiwit zit er in per 100gr)
4)
150gr rijst
200gr kip
onbeperkt groente
Op advies van iemand ga ik de komende tijd optimaal mijn anabolic window benutten en daarom voor, tijdens en na de training het volgende;
5)
pwo shake (mix van snelle carbs + crea+ glut+bcaa)
meteen er achteraan 75 gr gainer van bodylab
6)
tijdens de workout (intrashake) 75gr gainer van bodylab
7)
na de training
125gr rijst (ongekookt gewicht)
50gr rozijnen
8)half uur hiernaa 60gr carnivor whey

Ik moet zeggen dat de indeling van vandaag (lees, voeding, powernap) uiteindelijk hebben geresulteerd in een lekkere workout.

Vandaag had ik borst en armen op de planning staan. Normaliter begin ik altijd met borst, maar dit keer ben ik met de armen begonnen, zodat ik die extra zwaar kon aanpakken.
Biceps:
dumbbell curls 4 sets
larry scott curl met EZ stang 4 sets
Triceps:
french extensions 4 sets
small bankdrukken 4 sets waarbij de laatste sets met 15 tellen tussenpozen
Borst:
Chestpress op de machine (soort hammerstrenght)
7 sets
Cable fly's
3 sets

Misschien dat jullie nu wel afvragen waarom 2 oefeningen voor de armen. Geloof me maar ik heb van alles geprobeerd. Maar ik merk gewoon bij de armen dat ik deze kort en zwaar moet pakken, soort Dorian Yates style.
Ik zit nu in de bulkfase tot in ieder geval tot het einde van het jaar.
Daarna zullen we geleidelijk aan overstappen op een cut modus, waarbij we als doel hebben om mijn BF te laten zakken en gewicht stabiel te houden.
Wat betreft gewicht.
Zit nu op 106,7kilo. Wel op een andere weegschaal gewogen. Ik zal eens binnenkort een goede aanschaffen, zodat ik mijn vorderingen kan bijhouden.
Damn the road naar 125 kilo zal wel iig ****ing zwaar worden :(

---------- Toegevoegd om 01:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:11 ----------

Haha als je mij als bruut beest gaat omschrijven komt er van die training niets meer terecht, dan krijg ik de slappe lach denk ik :roflol:

Toch maar proberen om jou als eerste aan 't kotsen te krijgen hehe :D

May the best man puke first:D

Leuk om te lezen man! Hoop voor je dat je nog eens tot 125kg komt.

waar zijn rozijnen goed voor?

Ach 20kg is te doen :P Binnen hoeveeltijd wil je dat bereiken?

Fijn dat je je kennis en ervaringen deelt!

Succes verder ;)

Fantastisch om lezen. Leer constant bij. De Larry Scott curl is een soort van preacher curl?

Ach 20kg is te doen :P Binnen hoeveeltijd wil je dat bereiken?

Ja als ik van een wedstrijd afkom wel:p
Mijn doel is om volgend jaar in mei mee te doen met de NK.
Dus heb nog een vol jaar.

---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:33 ----------

Fijn dat je je kennis en ervaringen deelt!

Succes verder ;)

Thx Tony

Fantastisch om lezen. Leer constant bij. De Larry Scott curl is een soort van preacher curl?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier doe je de scott curl.

125 kilo? hoe groot ben je?
Ik lees dat je in de bulk zit,hoeveel cal. is dat hierboven?

Laatst bewerkt:
Ik ben 1.81mtr
Calorieen tel ik op dit moment niet Boforli. (hou mijn khy en pro inname hoog)
Doe het op gevoel. Pas in wedstrijdmodus ga ik alles afwegen/meten.
Maar mijn voeding wisselt regelmatig af.

Ik zou wel willen ruilen jij makkelijk aankomen ik makkelijk afvallen :). 2 oefeningen is toch prima als je zwaar gaat heb je sws eerder een dikke pomp als je strict en een volledig rom maakt

Nou ik ga nu ff chillen, heb net Ip Man2 gedowned.
Begrijp geen fl**ker wat ze zeggen, maar de actiesbeelden spreken voor zich.
Fijne avond heren..

---------- Toegevoegd om 01:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:47 ----------

ok,lijken me niet zoveel "Calorie">cal. ,3600 ofzo?

Dat zou best kunnen Boforli.
ER zitten ook wel eens dagen bij dat ik rond de 700kcal zit. Ligt er aan hoe ik mij voel die dag.

Terug
Naar boven