- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou vanavond nieuwe training opgepakt.
Meteen maar goed begonnen.
Zit not vol in de benen damn. Dat wordt vanacht onrustige benen, of niet Tremendes
Na een warming-up, gelijk aan de squat in de smith
6 setjes per oefening.
Waarbij je de afwisselt met de reps. Dus ook afwisselen met gewichten.
Varieerend van licht, normaal en zwaar gewicht.
En daar stem je ook het gewicht mee af.
Voordat ik inhoudelijk meer info geef over de training, wil ik dit ff afstemmen met mijn coach of zij dit goed vindt, omdat dit haar schema is namelijk, dus nog ff geduld jongens
Na de squat ging we over op 6 setjes hacksquat, ass to the ground.
Nou die 6 setjes hakken er wel in zeg, damn!!
Vervolgens 6 setjes legg extension. Ivm de tijd hebben we er gelijk een superset icm donkey calves van gemaakt.
Nadien waren we allemaal bekaf, maar toch voldaan.
Zo ff een warme douche, benen ff goed insmeren, zodat ze niet onrustig worden.
En als mijn maag nu wat rustiger wordt, ff weer een maaltijd benuttigen.

Zullen we vannacht samen wandelen? ghehe (Ik durf niet alleen)
Je staat er goed bij.
Cola en kebab, goed geregeld.![]()
Ik heb net olijfolie gekocht maar na het lezen in je log ben ik me pas bewust dat kokosolie een betere optie is.

Jazeker, ik had het erg zwaar ermee pffff. Maar dat was je niet ontgaan hehe
Maar damn is ook niet raar natuurlijk...24sets!
Slecht geslapen, vreselijk rot gevoel in m'n benen. Nu flinke spierpijn.
Maar je hebt me er goed doorgesleept, bedankt daarvoor maat!![]()

Ik wacht nog steeds op een PM... (DW gaat weer daten!)

ah ok, ik dacht al man.. al zou het me niet verbazen met al die chocomeldrinkers om me heenNee joh was een grapje.
Omdat ik nu lekker op schema lig kan ik mijzelf af en toe ook lekker trakteren op junkmaaltijden en de daarbijbehorende drankjes.
Ben zelf niet echt een cola liefhebber hoor, zit meer aan de crystal clear of bronwater![]()

Pfoeiii gelukkig maar, dan is het helemaal goed.
In Deventer hoef je je geen zorgen te maken hoor, bij mij voldoende bescherming, tenzij Corpaul en Hummer ineens verschijnen... tjaa dan wordt het een ander verhaal![]()

Daar heb jij geen problemen mee....jij bent al heel veel gewend van omaThx my dear, zal mijn stinkende best doen op 1e paasdag @ the NK.
Enne volgende week zal ik jouw pittige schouder training moeten ondergaan met DW, dus ben ik mij nu al mentaal aan het voorbereiden![]()

zelfde training als ik vandaag heb gedaanDaar heb jij geen problemen mee....jij bent al heel veel gewend van oma![]()

, reageert mijn lichaam goed op.Daar heb jij geen problemen mee....jij bent al heel veel gewend van oma![]()

Ja hell trainingen van oma zijn we wel gewend, maar heaven trainingen van maaike zijn we nog niet aan gewend hoor![]()