- Waardering
- 1.339
Deze vraag blijft elke week terug komen, of niet?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze vraag blijft elke week terug komen, of niet?

deze ga ik volgen:d droom fysiek he
las ik nou dat je in deventer trainde?

Idd ja, maar volgens mij zou jij toch wat in mijn sig zetten .... lol![]()

Is 3 keer per week veel
Maar heb het nu al opgevoerd naar 5 keer per week.
De reden waarom ik dat doe is, omdat ik dan mijn shape kan behouden die ik wil en daar waar nodig volgens planning mijn BF afbouwen en tegelijk mijn calorieen ook hoog houden.
Cutten en spiermassa valt niet mee, maar is te doen.
Tis nu rond de klok van 04.00uur, heb net 2uur lekker buiten gelopen, weer voelde zeer aangenaam aan.
Een warme douche en een pwo-maaltijdje en slapen maar![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Let ff niet op de benen, staan niet goed
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

Ik snap dat muscle confusion niet helemaal. Zijn bijvoorbeeld bij legpress alleen set 5 en 6 werksets? Aangezien je bij set 4, 210 kilo doet voor 6 reps en bij set 5, 210 kilo doet voor 10 reps.

Maar als je op set 5 10 reps doet op 210 kilo, is set 4 toch helemaal niet zo pittig aangezien je er daar maar 6 reps doet op hetzelfde gewicht?Daarom heet het ook confusion
De bedoeling is dat je afwisselt met reps.
De ene keer meer, gevolgd door minder.
Op het moment dat je meer reps gaat doen, zou je in principe ook minder gewicht kunnen nemen, maar wij zitten elkaar dan telkens te pushen dat we niet minder willen qua gewicht.
Maar dat het pittig is, heb ik vandaag ook wel gemerkt.
Nog flinke last (spierpijn) in mijn benen.
Maar als je op set 5 10 reps doet op 210 kilo, is set 4 toch helemaal niet zo pittig aangezien je er daar maar 6 reps doet op hetzelfde gewicht?
het idee is waarsch dat je spieren na die set van 6 reps daarna ingesteld zijn op een set van 6 reps en dat ze dus harder moeten werken om een set van 10 met hetzelfde gewicht af te maken
Is ter afwisseling / prikkel / plateau doorbreken. MC moet je ook niet te lang doen...ik geloof er niet zo in eigenlijkmisschien dat het met hoge reps zo werkt maar met lage in elk geval niet (PL-ers doen voor een zwaar triple vaak nog een zware single of dubbel in de warmingup)