MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

[Afbeelding niet meer beschikbaar]'
Ik neem aan deze?

• Like
Waarderingen: KEUN
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Thx guys, het is idd de NK van de NBBF.

• #1.263
Vandaag een rust / cardio dag.
Bij het opstaan ben ik gelijk gaan fietsen op nuchtere maag. Een kleine 20minuten.
Niet langer omdat ik in de planning had staan om s'avonds ook een speciale cardio training te volgen bij mij sensei (muay thai / kickboksleraar)
Vandaag bestond mijn dag uit low carbs, dus tegen de avond was ik ECHT niet vooruit te branden zeg, damn!!
Voelde me gewoon slapjes, lui en moe.
Na een goede warming up zijn we een tijdje de ring in gegaan om een "pad" training te volgen.
Korte stoten, combi's, hoeken uppercuts etc. Doel spierconditie, verbranding en buikspieren trainen.
Kan je zeggen dat een bb'ers heel snel opgepomd en verzuurd raakt :D
Vervolgens nog 5 setjes van 30 seconden hoeken op de bokszak.
Dit merk je zeer op op de buikspieren.
dit doen we natuurlijk niet elke dag, wil natuurlijk geen spieren verbranden, vandaar dat ik mijn bcaa's voor en na de training hoog hou.
Ben net klaar met mijn maaltijden voor morgen:
voor overdag (werk) neem ik drie bakjes mee bestaande uit elk 100gr rijst, sugarsnaps (zoete boontjes) en pangafilet.
Voor ontbijt neem ik 50gr bambix rijstebloem met 50gr whey.
Mijn avond eten zal bestaan uit veel groentes en dubbele portie vis.
Ik kijk al uit naar zaterdag waar ik 1junkmaaltijd mag, maar hou het in principe schoon, ga gewoon lekker voor rijst en een lekkere biefstuk.
Voel me nog lekker vol, pomp zit er nog goed in , dus kan ik lekker doorgaan met de planning die ik ook heb uitgestippeld.

Vandaag een rust / cardio dag.
Bij het opstaan ben ik gelijk gaan fietsen op nuchtere maag. Een kleine 20minuten.
Niet langer omdat ik in de planning had staan om s'avonds ook een speciale cardio training te volgen bij mij sensei (muay thai / kickboksleraar)
Vandaag bestond mijn dag uit low carbs, dus tegen de avond was ik ECHT niet vooruit te branden zeg, damn!!
Voelde me gewoon slapjes, lui en moe.
Na een goede warming up zijn we een tijdje de ring in gegaan om een "pad" training te volgen.
Korte stoten, combi's, hoeken uppercuts etc. Doel spierconditie, verbranding en buikspieren trainen.
Kan je zeggen dat een bb'ers heel snel opgepomd en verzuurd raakt :D
Vervolgens nog 5 setjes van 30 seconden hoeken op de bokszak.
Dit merk je zeer op op de buikspieren.
dit doen we natuurlijk niet elke dag, wil natuurlijk geen spieren verbranden, vandaar dat ik mijn bcaa's voor en na de training hoog hou.
Ben net klaar met mijn maaltijden voor morgen:
voor overdag (werk) neem ik drie bakjes mee bestaande uit elk 100gr rijst, sugarsnaps (zoete boontjes) en pangafilet.
Voor ontbijt neem ik 50gr bambix rijstebloem met 50gr whey.
Mijn avond eten zal bestaan uit veel groentes en dubbele portie vis.
Ik kijk al uit naar zaterdag waar ik 1junkmaaltijd mag, maar hou het in principe schoon, ga gewoon lekker voor rijst en een lekkere biefstuk.
Voel me nog lekker vol, pomp zit er nog goed in , dus kan ik lekker doorgaan met de planning die ik ook heb uitgestippeld.

Geen kip? Of uis biefstuk de rich mens chicken?

respect gast. je pakt het nu franco columbu stijl met die pads trainingen erbij zie ik. ps dit is voor mij de eerste keer dat ik zwaar aan het cutten ben en wrd egt helemaal gek. ben ook blij als ik zaterdag mijn junkmaaltijd mag pakken pfff...

sugarsnaps zijn de shit, met oud en nieuw voor het eerst gehad. Waar haal je dat?

• #1.267
Geen kip? Of uis biefstuk de rich mens chicken?

Biefstuk bewaar ik voor mijn junkmaaltijd, alhoewel het geen junkmaaltijd is :D
Voorlopig nu alleen maar vis:o

respect gast. je pakt het nu franco columbu stijl met die pads trainingen erbij zie ik. ps dit is voor mij de eerste keer dat ik zwaar aan het cutten ben en wrd egt helemaal gek. ben ook blij als ik zaterdag mijn junkmaaltijd mag pakken pfff...

Dieeten is ook het zwaarste van een wedstrijdprep. Zeker de laatste weken, maar waar een wil is, is een weg;)

sugarsnaps zijn de shit, met oud en nieuw voor het eerst gehad. Waar haal je dat?

Bij de Jumbo, wel de verse halen en niet de diepvries shit.
Lekker in de koekepan met kokosolie opbakken en smullen maar.

Koken met Ibo hier :D
Wordt er ook nog getraind?

Wanneer is Nk trouwens?

Ben je weer back on track?
Nice.
Nu geen afleidingen meer?
Panga is stuk beter dan koolvis.

Hoorde juist dat panga niet goed was door de manier hoe het gekweekt word.

Even offtopic:
Je had toch contact met sybil?
Zou je zo'n fysiek willen als roelly?

Wie wil nou niet zo'n fysiek als Roelly?

Dunno, misschien dat ibo de extra spuitjes niet ziet zitten.

Just asking :p

Ik ben eerder meer benieuwd naar de manier van training/intensiteit etc.
Lijkt me tof om eens een beoordeling van een ervaren iemand/wedstrijd atleet te weten

• #1.276
Sorry jongens de laatste tijd een beetje mij topic verwaarloosd.
Trainingen zijn super intensief, probeer zwaar te blijven trainen.
In de fase zegt gewicht nu niets meer.
Wat is zwaar?? Zit nu al een tijdje in de carbs cycling fase en nu ook low carbs fase erbij. Dit merk je zeer zeker tijdens de trainingen. Ben na een training ook bek af.
Je hebt het gevoel dat je op een halve accu functioneert en na de training ben je helemaal leeg.
Hoe sta ik er voor?
Ben zeer tevreden hoe ik er voor sta.
BF is in principe niet meer te meten, maar het belangrijkste vindt ik nog dat ik de pomp goed voel en lekker vol blijf. Dit is voor mij een goed teken, want in het verleden had ik wel eens last dat ik vlak trok. Het is en blijft een piekmoment naar zo'n wedstrijd toe, dus alles moet kloppen en niets aan het toeval overlaten.
Mijn nieuwe slipje ligt al klaar, mijn jan-tana bruining staat al klaar, muziek twijfel ik nog, maar daar kom ik ook wel uit. Heb ik mijn hoofd iig meerder routines :D
Mijn trainingen bestaat als volgt:
ma = borst en rug
wo = benen en kuiten
vrij = schouders en armen
Na de training neem de sensei mijn nog ff de ring in voor pittige cardio workout.
kickboks training, diverse combo stoten afgewisseld met push-ups, trappen etc.
Geloof me maar als ik zeg dat ik f.....ing zwaar is. Maar zeer effectief.
De rest van de dagen doe ik s'avonds 30-45minuten cardio op de hometrainer.
En 2 keer per week , s'ochtend op nuchtere maag lopen (meestal een uur tot 1,5uur)

@ Killy, idd de meeste panga wordt niet onder de meest ideale omstandigheden gekweekt, vandaar dat ik mijn panga ook haal bij de Sligro. Deze hebben een keurmerk en zijn vanaf begin tot eindproces gecontroleerd, dus schoon.
1 keer per week mag ik een cheatmaaltijd. Zelfs deze hou ik nog redelijk schoon.
Cheatmaaltijd van vorige week:
300gr rijst ongekookt gewicht
veel, heel veel biefstuk, lamvlees, rundertartaar (barbeque)

Voor deze week heb ik bij Bodylab een bijeenkomst en een fotoshoot. Ben zeer benieuwd hoe die dag gaat verlopen, kijk er iig naar uit.

Oja en nog op de vraag of ik als Roelly eruit wil zien: nee:D
Ik respecteer Roelly enorm, hij is een goede vriend waar ik altijd mee kan lachen, maar ben tevreden met mijn lichaam.

VP niet meer te meten?
Nice.
Heb je nog onderhuids vocht?
Hoe doe jij het met je water inname?

• #1.278
Bodyfat is nu zeer laag, onder de 4,5% is het in principe niet meer te meten.
Jazeker heb ik nu nog onderhuids vocht, maar zeer minimaal. Blijf nu gewoon veel drinken, zodat mijn lichaam ook blijft reinigen.
Gisteren een leuke dag gehad bij Bodylab in Katwijk.
Zeer vriendelijk ontvangen door team Bodylab.
In hun loods hebben leuk kunnen trainen, waarbij er ook veel, heel veel foto's zijn geschoten. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
En natuurlijk na een intensieve workout en fotosessie werd er getrakteerd op een lekkere maaltijd. En dit is natuurlijk het leukste waar je als wedstrijdatleet naar uitkijkt.
We zijn bij de italiaan gaan eten, lekkere hapjes vooraf en als hoofgerecht een pizza carpaccio. Damn wat lekker zeg:D
En wat kan zo'n pizza toch je shape veranderen, s'avonds zat ik ziekelijk onder de aders:D

Nu is het 2 weeken nog de puntjes op de i's zetten, waarbij ik nog steeds speel met mijn carbs. Wil natuurlijk het volle gevoel niet kwijtraken, anders trek ik gauw leeg.
Daarom plan ik zelfs niet een dag vooruit, maar daar waar nodig verander ik op de dag zelf.
Heb mijn poseren opgeschroefd, waarbij ik focus op hardheid, spierdefinitie en uithoudingsvermogen.
Want geloof me maar dat het straks weer pokkeheet zal worden als we op het podium staan onder al de verlichting.
Deze week voor ma en vrijdag circuittraining bovenlichaam en op woensdag mijn laatste beentraining.
Volgende week in principe rust tot aan de wedstrijd.

En als je echt ballen hebt ga je na de wedstrijd gelijk naar de mac donalds, krijg je sterke darmen van :p

Veel succes, ga eens kijken of ik langs kan komen op je wedstrijd!

hihi, zie je wel dat we op elkaar lijken... bij mij kun je het BF ook bijna niet meten :roflol:

Terug
Naar boven