Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaag een rust / cardio dag.
Bij het opstaan ben ik gelijk gaan fietsen op nuchtere maag. Een kleine 20minuten.
Niet langer omdat ik in de planning had staan om s'avonds ook een speciale cardio training te volgen bij mij sensei (muay thai / kickboksleraar)
Vandaag bestond mijn dag uit low carbs, dus tegen de avond was ik ECHT niet vooruit te branden zeg, damn!!
Voelde me gewoon slapjes, lui en moe.
Na een goede warming up zijn we een tijdje de ring in gegaan om een "pad" training te volgen.
Korte stoten, combi's, hoeken uppercuts etc. Doel spierconditie, verbranding en buikspieren trainen.
Kan je zeggen dat een bb'ers heel snel opgepomd en verzuurd raakt
Vervolgens nog 5 setjes van 30 seconden hoeken op de bokszak.
Dit merk je zeer op op de buikspieren.
dit doen we natuurlijk niet elke dag, wil natuurlijk geen spieren verbranden, vandaar dat ik mijn bcaa's voor en na de training hoog hou.
Ben net klaar met mijn maaltijden voor morgen:
voor overdag (werk) neem ik drie bakjes mee bestaande uit elk 100gr rijst, sugarsnaps (zoete boontjes) en pangafilet.
Voor ontbijt neem ik 50gr bambix rijstebloem met 50gr whey.
Mijn avond eten zal bestaan uit veel groentes en dubbele portie vis.
Ik kijk al uit naar zaterdag waar ik 1junkmaaltijd mag, maar hou het in principe schoon, ga gewoon lekker voor rijst en een lekkere biefstuk.
Voel me nog lekker vol, pomp zit er nog goed in , dus kan ik lekker doorgaan met de planning die ik ook heb uitgestippeld.

respect gast. je pakt het nu franco columbu stijl met die pads trainingen erbij zie ik. ps dit is voor mij de eerste keer dat ik zwaar aan het cutten ben en wrd egt helemaal gek. ben ook blij als ik zaterdag mijn junkmaaltijd mag pakken pfff...

sugarsnaps zijn de shit, met oud en nieuw voor het eerst gehad. Waar haal je dat?
Bij de Jumbo, wel de verse halen en niet de diepvries shit.
Lekker in de koekepan met kokosolie opbakken en smullen maar.